Nürburgring vs Valencia ?
Kommer Nürburgrings GP att döpas om eller försvinna ?
Europas GP 2008 ?
-
-
Det blir Tysklands GP och ska köras på Hockenheim... 2009 körs det på Nürburgring igen men fan vet vad det ska heta då.
Det hänger antagligen på om de båda tyska motorklubbarna som bedriver verksamheten på respektive bana, kommer överens eller inte.
Det hänger antagligen på om de båda tyska motorklubbarna som bedriver verksamheten på respektive bana, kommer överens eller inte.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-
Klart att de kommer överens!!Razor skrev:men fan vet vad det ska heta då.
"Ein volk, ein rennen, ein fahrer", dom kommer att bli så eniga så. Vi kommer att få en känsla om att de båda motorklubbarna ingått en "anschluss"
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
De kom inte överens till årets lopp så därför körs det inget Tysklands GP i år men däremot ett Europas GP.
Tanken var ju att Tysklands GP skulle alternera mellan Hockenheim och Nürburgring men klubben som arrangerar loppen på Hockenheim ville inte släppa på rätten till namnet "Tysklands GP".
Men som sagt... de har två år på sig.
Tanken var ju att Tysklands GP skulle alternera mellan Hockenheim och Nürburgring men klubben som arrangerar loppen på Hockenheim ville inte släppa på rätten till namnet "Tysklands GP".
Men som sagt... de har två år på sig.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!