Australiens GP 2007

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Jari skrev:Heikki tar poäng i morgon bitti vilket räcker för en nybörjare på en bana han aldrig v arit på i hela sitt liv.
Tar Kovalainen poäng imorgon så får han godkänt. Hamilton har väl inte helller kört där innan men såg ändå direkt ut som en kommande världsmästare. Nä, Heikki får rycka upp sig till loppet, för idag såg det bedrövligt ut.
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Hamilton kör Macen som är erkänt bra i kval. Vi vet ju ganska väl hur långt in i loppen det brukar räcka sen...
POOOFFFF!!!
Heikki körde betydligt mindre i de fria träningarna och hade en hel del trubbel där.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Geer skrev:Lite meningslöst vetande från 2:a träningen :zz:

Summerar men förarnas bästa sektortider så blir resultatet så här:

1 Kimi Räikkönen
2 Felipe Massa
3 Giancarlo Fisichella
4 Lewis Hamilton
5 Nick Heidfeld
6 Nico Rosberg
7 Alexander Wurz
8 Fernando Alonso
9 Robert Kubica
10 David Coulthard
11 Anthony Davidson
12 Takuma Sato
13 Jarno Trulli
14 Rubens Barrichello
15 Jenson Button
16 Ralf Schumacher
17 Mark Webber
18 Heikki Kovalainen
19 Scott Speed
20 Christijan Albers
21 Adrian Sutil
22 Vitantonio Liuzzi
Ja, det var verkligen värdelöst vetande, för jag antar att mekarna pillar lite på bilarna mellan varven.
Användarens profilbild
hemin

Inlägg av hemin »

Vinnaren var Mclarens marknadsavdelning! så patetiskt :down:
Användarens profilbild
PC:

Inlägg av PC: »

Detta forum är sannerligen inte vad det varit (om det är bra eller dåligt, vete f-n...).

Årets första race är avklarat sedan timmar tillbaka och knappt några kommentarer alls.

Kimi gav svar på tal, McLaren har ryckt upp sig och vi fick se en lysande debut av Lewis Hamilton. Imperiets alla F1-fans måste fullständigt bubbla utav lycka. Man kan dra sig till minnes när Jenson Button gjorde insteg i F1-världen, men detta är ett eller två snäpp bättre!

Tystnaden här kanske beror på att Das Sauerkraut inte längre är på banan och att Kimi INTE gjorde bort sig... :wink:
När en man ljuger, dör en liten del av världen...
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Alla F1-fans utom Enzo och Gösta. deras största mardröm slog in. En Ferrariseger med finne bakom ratten och en Massa som körde sönder materialet...
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

PC: skrev:Detta forum är sannerligen inte vad det varit (om det är bra eller dåligt, vete f-n...).

Årets första race är avklarat sedan timmar tillbaka och knappt några kommentarer alls.

Kimi gav svar på tal, McLaren har ryckt upp sig och vi fick se en lysande debut av Lewis Hamilton. Imperiets alla F1-fans måste fullständigt bubbla utav lycka. Man kan dra sig till minnes när Jenson Button gjorde insteg i F1-världen, men detta är ett eller två snäpp bättre!

Tystnaden här kanske beror på att Das Sauerkraut inte längre är på banan och att Kimi INTE gjorde bort sig... :wink:
Det är nog så att de flesta av oss tröttnat på att alla försök till diskussioner förstörs av en massa trams. Jag har faktiskt funderingar på att skrota detta forum och starta ett nytt som från början är mera strikt och låst. Då har alla möjligheten att vara med igen, men i en helt ny anda.

Tyvärr så är nog lås och bom det enda sättet att försöka styra upp sådana här forum. Gillar egentligen inte tanken, då jag anser Internet ska vara så fritt som möjligt. Men allt för många missbrukar friheten och förstör chansen till lite seriösare debatter. Återkommer i frågan lite senare i år.
Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

Jari skrev:Alla F1-fans utom Enzo och Gösta. deras största mardröm slog in. En Ferrariseger med finne bakom ratten och en Massa som körde sönder materialet...
Kul för Kimi faktiskt. Men Jari Du som följt McLaren närmare än andra hur kommenterr Du deras nyvunna tillförlitlighet?
Lite äldre, lite långsammare :smash: :zz: :zz:
Budo

Inlägg av Budo »

Jacob skrev:
Jari skrev:Alla F1-fans utom Enzo och Gösta. deras största mardröm slog in. En Ferrariseger med finne bakom ratten och en Massa som körde sönder materialet...
Kul för Kimi faktiskt. Men Jari Du som följt McLaren närmare än andra hur kommenterr Du deras nyvunna tillförlitlighet?
Nyvunna tillförlitighet efter ett lopp som dessuttom är mycket skonsam mot bilarna??
Budo

Inlägg av Budo »

PC: skrev:Detta forum är sannerligen inte vad det varit (om det är bra eller dåligt, vete f-n...).

Det är bara att inse! Utan M.S. F1 är inte vad den har varit under 15 års tid :)
Användarens profilbild
Boxerman

Inlägg av Boxerman »

F1 intresset dog i samband med att Maestro lade hjälmen på hyllan!!!

Nu känns det som att en WDC bara är värd hälften av mot vad den var fram till förra årets slut!!![/quote]

Hur kan man vara så enspårig
Gösta

Inlägg av Gösta »

Äntligen!! Ditt inlägg både breddade och fördjupade debatten och vitaliserade debattlustan!

Mer än halva ditt inlägg var gnäll om hur dåligt det är ställt med forumet och vilken låg kvalité det är på inläggen samt en analys av vad detta kan bero på.

Kimi lyckades för att dom andra misslyckades och för att Ferrari gett honom en osedvanligt bra bil. Denna Ferrari är bättre än vad Williams var -97. 1 lopp har körts och det är för tidigt att dra några slutsatser. Prestationerna stod Hamilton och Massa för.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Gösta

Inlägg av Gösta »

Boxerman skrev:F1 intresset dog i samband med att Maestro lade hjälmen på hyllan!!!

Nu känns det som att en WDC bara är värd hälften av mot vad den var fram till förra årets slut!!!
Hur kan man vara så enspårig[/quote]

Så är det.

Dagens lopp var inte särskilt intressant. Tittade mest av gammal hävd.
Har inget med enkelspårighet att göra, det har med passion att göra. Inget du skulle förstå även om du ansträngde dig.

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Ta inte i så du storknar nu Gösta :D

Det är ett under att inte Schumi vann mer än han gjorde i den radiobilen.

Feresten, om jag hette Danielsson skulle jag försöka hålla telefonlinan fri, ser ut att bli en plats ledig i Renutt vad det lider :roll:
I was misled and that is the way it went
Geer

Inlägg av Geer »

Härligt att säsongen är igång och jag saknar faktiskt inte Schumacher. Tycker att debutanterna är roligare att se en gamlingarna.

Bara en tävling körd och mycket kommer att ändras under året. Utmärkelser under helgen som jag ger :up: :down: .

:up:
Ferrari med överlägsen fart. Kommer någon ifatt ?
Kimi som gör allt rätt denna helg.
Hamiton mycket imponerande.
BMW på väg mot toppen
McLaren verkar hittat formen igen. Stor utveckling av bil/motor.
Super Aguri! Presterar bra med sina resurser.

:down:
Honda. Vad är det som gått fel ?
Coulthard, sicken felbedömning.
Toyota hamnar bakom Williams, vad gör dom med sina resurser ?
Renault. Saknar fart. Varför gammal hjulupphängning i ett fält med nya lösningar?. Kovalainen en stor besvikelse idag.
Användarens profilbild
form-ola1

Inlägg av form-ola1 »

Gösta skrev:

Äntligen!! Ditt inlägg både breddade och fördjupade debatten och vitaliserade debattlustan!

Mer än halva ditt inlägg var gnäll om hur dåligt det är ställt med forumet och vilken låg kvalité det är på inläggen samt en analys av vad detta kan bero på.

Kimi lyckades för att dom andra misslyckades och för att Ferrari gett honom en osedvanligt bra bil. Denna Ferrari är bättre än vad Williams var -97. 1 lopp har körts och det är för tidigt att dra några slutsatser. Prestationerna stod Hamilton och Massa för.
Ja, Massa var duktig och snabb. :D Vakna Gösta

Kimi Räikkönen 1:25.235

Felipe Massa 1:27.044
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Jari skrev:Heikki tar poäng i morgon bitti vilket räcker för en nybörjare på en bana han aldrig v arit på i hela sitt liv.
Joråsatte... Kovalainens debut var ju mer pinsam än Satos 2002.
Frankie

Inlägg av Frankie »

Jaaa äntligen får Kimi visa hur pass bra han är i en riktig bil.
Härligt att se :)
Heja Kimi
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Jacob skrev:
Jag kan nog inte påstå att de satts på särskilt hårda prov ännu. De hade inte en chans mot Ferrarin i händerna på Kimi och var långt ifrån i fart.
Jag kan inte se annat än att Massa klämmer sig före de båda McLarenbilarna också med dagens kraftförhållanden. Det skiljer nämligen en sekund eller mer i varvtider.
Problemen för McLaren är att det motsvarar kanske en och en halv minut i ett race om man skulle fortsätta köra för fullt. För McL gäller det att komma ikapp och då kommer också tillförlitlighetsproblemen som på beställning. Eller så kommer man inte i kapp.
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Boxerman skrev:F1 intresset dog i samband med att Maestro lade hjälmen på hyllan!!!

Nu känns det som att en WDC bara är värd hälften av mot vad den var fram till förra årets slut!!!
Hur kan man vara så enspårig[/quote]
men vänta nu!
Den regerande mästaren sedan två år tillbaka finns ju faktiskt på gridden fortfarande. Vad är vitsen med att slå en föredetting när nästa generation redan är bevisligen snabbare?
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

ANFRAN skrev:
Joråsatte... Kovalainens debut var ju mer pinsam än Satos 2002.
Vi har inte sett vad Heikki kan bli ännu.
Tre finnar i topp tio känns ändå helt okej, så länge en av dem vinner.
Gösta

Inlägg av Gösta »

Jari skrev: Tre finnar i ...........
Vilka 3 är det?????

Användarens profilbild
Nisse

Inlägg av Nisse »

Den där tysken som är född och uppvuxen i Monaco med en Pappa född på Karolinska och uppvuxen i Solna och tysk mamma. :D

Är en av dem :D
Användarens profilbild
form-ola1

Inlägg av form-ola1 »

Nisse skrev:Den där tysken som är född och uppvuxen i Monaco med en Pappa född på Karolinska och uppvuxen i Solna och tysk mamma. :D

.....och med finskt pass. :)
Användarens profilbild
Nisse

Inlägg av Nisse »

En gång för alla

http://www.williamsf1.com/biography.aspx?id=3

Men givetvis vet de inte vem de anställt.
Geer

Inlägg av Geer »

En Tysk Finne ? :doh:
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Cheever skrev: Feresten, om jag hette Danielsson skulle jag försöka hålla telefonlinan fri, ser ut att bli en plats ledig i Renutt vad det lider :roll:

Piquet JR gnuggade nog händerna under loppet.
Föresten Cheever, var det inte just Kovalainen som du vill ha i en Ferrari? Efter dagens insats så har du kanske ändrat dig? ;)

Briatore kan vara riktigt rolig. Hans sågning av Heikki var minst sagt rejäl. I I och för sig sa han ju sanningen. 8)
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Nico Rosberg gjorde ett riktigt bra lopp idag. Han körde mycket bättre än Wurz och det behöver han fortsätta med om han vill ha en framtid i F1.
Mr Signore

Inlägg av Mr Signore »

Skönt att det är på G igen, alla sköna tävlingshelger menar jag! Verkar kunna bli en riktigt spännande säsong med nya förare som slåss om poängen. Kimi, fantastisk körning, inte så kul presskonferans... Heidfelt var snabb som han brukar vara om man ser till materialet han har, men hans namn glömms ofta ändå bort i eftersnacket. Saknar en Alesi-typ, hoppas att Heiki kan utvecklas åt det hållet. Han gjorde i alla fall det oväntade idag... Men var är alla franska förare? Att Sverige med få innevånare har svårt att nå fram med sina talanger är en sak, men tänk er hur fransmännen har det! Franska bilar och sponsorer, till och med själva ordet Grand Prix är franskt...
Ja som sagt, kul att det äntligen har börjat och låt bäste man vinna(gärna Fisi...)! :lol:
Lycka är att inte vara bitter!
ballkula

Inlägg av ballkula »

Mr Signore skrev:Ja som sagt, kul att det äntligen har börjat och låt bäste man vinna(gärna Fisi...)! :lol:
Fisi lär det nog inte bli tal om. Han lyckades ju med bedriften att hamna bakom Schumi i poäng 2005, då Ferrari hade ett riktigt bottenår medan Renault hade en riktig superbil. Fullständigt bortblåst av Alonso under två år, och alltid redo med en salva löjliga bortförklaringar, men annars verkar det vara en trevlig snubbe ;) Får bara hoppas att Kovalainen får ordning på nerver och bil, så kommer kanske även han att slå Fisi.
---------------------------------------------
"Detta är ju skandal! Varför kollar han inte bensinmätaren!?" - Artur Ringart
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Sami skrev:
Cheever skrev: Feresten, om jag hette Danielsson skulle jag försöka hålla telefonlinan fri, ser ut att bli en plats ledig i Renutt vad det lider :roll:

Piquet JR gnuggade nog händerna under loppet.
Föresten Cheever, var det inte just Kovalainen som du vill ha i en Ferrari? Efter dagens insats så har du kanske ändrat dig? ;)

Briatore kan vara riktigt rolig. Hans sågning av Heikki var minst sagt rejäl. I I och för sig sa han ju sanningen. 8)
Har jag sagt det? Jag säger så mycket dumt att hälften vore nog ;)

Nä på allvar tror jag att Heikki hade passat bättre i ett stall utan Briatore. Men vem vet, han kanse har premiärnerver, det är trots allt bara en tävling körd ännu.
I was misled and that is the way it went
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Nisse skrev:Den där tysken som är född och uppvuxen i Monaco med en Pappa född på Karolinska och uppvuxen i Solna och tysk mamma. :D

Keke är inte uppvuxen i Solna. Han är bara född där för att hans far pluggade till veterinär där just då...
Nico är son till den finske världsmästaren i F1 från 1982.
Jag tror att den enskilt största anledningen till att han kör F1 idag snarare härstammar från hans far och inte fullt lika mycket från hans morsa. Visst hon är tyska och Nico är uppvuxen i Monaco. Precis som Keke inte blev svensk bara för att han föddes i Solna behöver Nico inte kalla sig tysk för att han är född i Wiesbaden
Av och till under sin karriär han han kört på ömsom finsk och ömsom tysk licens. Ja, han har ett finskt pass också.
Det spelar ingen roll hur ogärna du vill ha tre finnar i F1. För oss som inte är fullt så bittra och inåtvända kommer han åtminstone delvis vara finne, men han kommer alltid vara 100% Kekes son.
Gösta

Inlägg av Gösta »

Jari skrev:.....men han kommer alltid vara 100% Kekes son.

Det där vet vi ingenting om! Har Keke erkännt faderskapet så må det väl vara hänt. Men så illa som grabben körde så tycker jag att Keke skall göra ett DNA test på grabben, han tycks ju inte ha fått de Finska racinggenerna som du bevisat finns hos alla Finländare. Har han inte dom generna så kan han ju inte vara Kekes son. :D

Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

att ni bara orkar..
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

Australien - Kimi var ungefär så bra som jag trodde - Alonso med. De borde göra upp om titeln.

Hamilton var vassare än vad jag trodde. Kovalainen var väldigt nervig. Han måste nog skärpa sig om han ska behålla jobbet. Blev lite besviken på Renault. Hoppas andra team kommer ikapp McLaren och Ferrari - annars blir det en riktigt seg säsong. Coulthard och Webber var ungefär så dåliga som jag trodde. Coulthard borde lägga av snarast. Han borde få 10 lopps avstängning för sitt påhopp på Wurz.
Gösta

Inlägg av Gösta »

El Scorcho skrev:att ni bara orkar..

Det gör man när man ser på F1 med passion i stället för logik!

Kärlek är att vara passionerad, logiken är likgiltig!

Budo

Inlägg av Budo »

El Scorcho skrev:Australien - Kimi var ungefär så bra som jag trodde - Alonso med. De borde göra upp om titeln.

Hamilton var vassare än vad jag trodde. Kovalainen var väldigt nervig. Han måste nog skärpa sig om han ska behålla jobbet. Blev lite besviken på Renault. Hoppas andra team kommer ikapp McLaren och Ferrari - annars blir det en riktigt seg säsong. Coulthard och Webber var ungefär så dåliga som jag trodde. Coulthard borde lägga av snarast. Han borde få 10 lopps avstängning för sitt påhopp på Wurz.
Det finns tyvärr inte en chans att andra team kommer ifatt där, inte i år i alla fall. Det är väl snarare som så att det blir tvärtom.
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

Men Gösta.. det är ju jag som har passionen - du brukar snacka om logik. Du brukar säga..vad är "speed"..och så vidare. Jag tycker ni kunde snacka mer F1 och gräla mindre - det var bara det.

Undrar hur bra Renault hade varit med Michelindäck..
Användarens profilbild
Nisse

Inlägg av Nisse »

Renault har försökt bygga bilen efter Bridgstone däcken, men som så många av de gamla Michelinstallen så fick de däcken sent samt har inte mycket data att gå efter. Så dagens Renault med Michelindäck hade troligen varit ännu sämre.
Tiresias

Inlägg av Tiresias »

BAR - Honda skrev:
Tiresias skrev:Jag är mer F1-intresserad än snål, principfast och allmänt bångstyrig..
För mig var det en enkel sak att betala 59:- i månaden för kvalen..
Hur enkelt som helst.
Jo, men då har du kabel eller?

Jag hade också gjärna betalt 59 om det hade gått så billigt.
Japp det har jag, jag bara beskrev utifrån min synvinkel, där har det aldrig varit något att fundera över..Självklart, ändras förutsättningarna till att få VS1 så får man ju ta sina beslut därefter.

//T
Gösta

Inlägg av Gösta »

El Scorcho skrev:Men Gösta.. det är ju jag som har passionen - du brukar snacka om logik. Du brukar säga..vad är "speed"..och så vidare. Jag tycker ni kunde snacka mer F1 och gräla mindre - det var bara det.

Undrar hur bra Renault hade varit med Michelindäck..

Du är lika passionerad som en hora som blir påsatt av en alkis! (ta nu det på det skämtsamma sätt som det var avsett att vara) :D

Rå fart vet jag fortfarande inte vad det är!! Antingen så är man snabb eller så är man inte!!! Kimi var jävligt snabb nu senast i Australien, inte nog med att han var snabb, han körde precis på det sättet han blev instruerad om att köra. Inte pilla på knapparna utan att han blir ombedd att göra det, inte köra över "curbsen" för hårt, tänka på att bilen är dyr, att den skall hålla för minst 31 mil, komma in i depån när han blit tillsagd att göra det, inga egna initiativ, ingen kreativitet mm mm. Bara göra som Todt säger så skall de gå honom väl. Och se på f-n, det gick ju bra!!!!!!

Noterade du att även McLaren höll nu när man kör med den på det sätt som det är tänkt att den skall köras? Ron hade inte behövt sparka Kimi, det hade räckt med att tala om för honom det som Jean Todt talade om, då hade han haft framgång även hos Ron´.

Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Jag tycker ju hela nationalitetstänkandet är rätt fånigt, så egentligen kan jag ge Jari rätt. Eller nej, egentligen vill jag ge Jari mest fel. Eller hur blir det nu...
Gösta

Inlägg av Gösta »

ANFRAN skrev:

Jag tycker ju hela nationalitetstänkandet är rätt fånigt, så egentligen kan jag ge Jari rätt. Eller nej, egentligen vill jag ge Jari mest fel. Eller hur blir det nu...
Nationalstaten är ett faktum, varken du tycker det är fånigt eller ej!!! Själv tycker jag det är vackert att vi har olika länder med olika språk, kultur, mm. Att vi sen skall samsas, hålla oss borta från krig, idka handel mm mm är en annan sak! Där har vi ju det fantastiska Europeiska Unionen som vi skapat!!!!

Jag tycker det är JÄTTEKUL när tex Sverige slår Finland i ishockey! För mig är det Sverige som spelar då spelarna representerar just Sverige.

Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

JARI!
Nico är lika mycket finne som Tommy Salo är det!

Största beviset för att han INTE är finne är ju att han verkar vara ganska social och ganska smart vilket andra finska idrottstjärnor inte kan påstås vara jag tänker på bla
Matti Nykanen
Mika Häkkinen
Kimi
Jere Karjalathi
osv osv osv
Lite äldre, lite långsammare :smash: :zz: :zz:
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Gösta skrev:Nationalstaten är ett faktum, varken du tycker det är fånigt eller ej!!! Själv tycker jag det är vackert att vi har olika länder med olika språk, kultur, mm. Att vi sen skall samsas, hålla oss borta från krig, idka handel mm mm är en annan sak! Där har vi ju det fantastiska Europeiska Unionen som vi skapat!!!!
Nationalstaten är lika "skapad" som EU. För 200 år sedan hade Jari förmodligen hävdat att Nico Rosberg var svensk och för 100 år sedan ryss. Sedan är det förstås intressant med olika språk, men de existerar knappast på grund av nationerna.
Användarens profilbild
form-ola1

Inlägg av form-ola1 »

Jacob skrev:JARI!

Största beviset för att han INTE är finne är ju att han verkar vara ganska social och ganska smart vilket andra finska idrottstjärnor inte kan påstås vara jag tänker på bla
Matti Nykanen
Mika Häkkinen
Kimi
Jere Karjalathi
osv osv osv
Är Tommy Salo också halvfinne?
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Jacob skrev:JARI!

Matti Nykanen
Mika Häkkinen
Kimi
Jere Karjalathi
osv osv osv
Vad bedömer du deras smarthet på?
Matti Nykänen är ganska smart när han är nykter. Tyvärr är det inte särskilt ofta. Tommy Salo är född och uppvuxen i Sverige av finska föräldrar och han har själv fått välja sin nationalitet. Han valde att vara svensk och det är enbart hans ensak.
Han har därför heller och kommer aldrig att få något finskt pass såvida han inte ansöker om nationalitetsbyte.
Mika Häkkinen är inte bara socialt mycket kompetent, han är också mycket slipad, men framstår gärna hellre som en jordnära och gemytlig helyllekille.
Kimis intellekt kan jag inte uttala mig om, men han är ung och framstår som ganska inställd på en enda sak, att vinna.
Jere Karalahti, vad vet du om hans intellekt?
Kan det inte vara så att det även i hans fall stämmer att där spriten går in, går vettet ut?
Kan man inte lika gärna köra samma grej på de svenska idrottsstjärnorna Borg, Brusch, Haglund, Salo, trippelmackahockeykillarna och Enkvist?
Och vad skulle det bevisa?
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Jag är jävligt trött att i varje ämne behöva läsa om finnars vara eller icke vara. Lägg av med det annars stänger jag ned hela skiten! :down:

Ni är fan i mig maniska idioter hela bunten! Om ni som tar åt er av min kritik och känner er anklagade så är ni skyldiga... Ni förstör mer än ni bidrar med i denna stund.

Väx upp eller skaffa er ett liv istället!
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

APPLÅDER :up:
kanotisten

Inlägg av kanotisten »

Det sorgliga är att vissa personer inte fattar att de förstör det enda svenska F1-forumet med sitt eviga tjat om helt ovidkommande saker!

Varför kan vi inte hålla oss til F1? Lägg av nu tramsnissar inna forumet är borta!