Australiens GP 2007
-
Australiens GP 2007
Nån som har koll på hur Viasat/TV6/TV3 sänder i år?
Blir det samma upplägg som förra året?
Blir det samma upplägg som förra året?
-
-
-
-
- Varnad
-
-
Nej.GMD skrev:Eller är det så att det bara är kvalet i Australien, Malaysia och Bahrain som sänds i den obskyra skitkanalen Viasat Sport 1? Återgår de sedan till att sända kvalet på 6:an när det väl är dags för loppen i europa?
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-
-
-
-
-
-
-
- Varnad
Nej!Freddan skrev:Jävla Viasat! Stenbeck och hans avkomma kan gå o å dö! Hatar det jävla Viasat. Allt skit, allt åt helvete!
P.S Ingen annan som önskar att SVT tog över allt och började sända F1?
Kommunist-TV fick jag nog av som liten...
Vilse i pannkakan och Ville, Valle och Viktor får mig att kallsvettas visa nätter ännu...
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
Freddan skrev:
[quote
P.S Ingen annan som önskar att SVT tog över allt och började sända F1?[/quote]
Håller med dig! Det hade varit kanon om SVT hade tagit över F1-sändningarna och därmed höjt klassen på produktionen. Om man nu ska dra en litet jämförelse så kan man ta hockeyproduktionen som ett exempel:
Så fort det hettar till på isen, eller blir en situation så kastar TV3 in reklam direkt så att du inte har någon chans att se vad som egentligen hände eftersom du då också blir rökt på en repris. Sen mellan perioderna så är det ett enda långt reklamblock. Seriöst...
När SVT sänder så får man se matcherna utan avbrott, och mellan periodpauserna så har man riktiga matchanalyser.
[quote
P.S Ingen annan som önskar att SVT tog över allt och började sända F1?[/quote]
Håller med dig! Det hade varit kanon om SVT hade tagit över F1-sändningarna och därmed höjt klassen på produktionen. Om man nu ska dra en litet jämförelse så kan man ta hockeyproduktionen som ett exempel:
Så fort det hettar till på isen, eller blir en situation så kastar TV3 in reklam direkt så att du inte har någon chans att se vad som egentligen hände eftersom du då också blir rökt på en repris. Sen mellan perioderna så är det ett enda långt reklamblock. Seriöst...
När SVT sänder så får man se matcherna utan avbrott, och mellan periodpauserna så har man riktiga matchanalyser.
-
Har av en händelse sett två hela fotbollsmatcher nyligen på 6:an, och kan efter det konstatera att det under dessa spektakel inte sänds ett enda reklamavbrott under det att matchen pågår, dvs hela 90 minuter. Kan ju vara intressant när vi ändå tala om reklam, och med tanke på att samma kanal bryter för reklam vart femte varv i ett F1-lopp.
-
-
Jag ger en
Det finns tillgång till:
- lördagens fria träning
- alla kval live
- alla lopp live
- förhandsreportage inför varje lopp
Bästa F1-satsningen i Sverige någonsin. Canal Digital var ännu bättre, men extremt begränsat och få kunde se det. Här kan de flesta se det mesta av ovanstående.
Utmärkt. Det var sådant här som vi ropade om när TV4 inte ens kunde sända alla lopp live och la vissa lopp i Tv4 +, bara sände ett fåtal kval, aldrig hade förhandsreportage och hade en låååååång reklampaus mitt i loppet där de förutom reklam annonserade om kommande program i TV4. Och även sköt in sportnyheter.
Det här är riktigt bra.
Det finns tillgång till:
- lördagens fria träning
- alla kval live
- alla lopp live
Bästa F1-satsningen i Sverige någonsin. Canal Digital var ännu bättre, men extremt begränsat och få kunde se det. Här kan de flesta se det mesta av ovanstående.
Utmärkt. Det var sådant här som vi ropade om när TV4 inte ens kunde sända alla lopp live och la vissa lopp i Tv4 +, bara sände ett fåtal kval, aldrig hade förhandsreportage och hade en låååååång reklampaus mitt i loppet där de förutom reklam annonserade om kommande program i TV4. Och även sköt in sportnyheter.
Det här är riktigt bra.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
Plus att vi sedan några år tillbaka har en kunnig och intresserad kommentator som kan matcha Eje, vilket vare sig Artur eller Börje ens var i närheten av.
Formel 1 på SVT ger mig dåliga vibbar... Svan Janlund
Formel 1 på SVT ger mig dåliga vibbar... Svan Janlund
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-
- Mr Forza Motorsport
Det behövs mera kritik på de svenska "TV-monopolen"! Varför kan man inte få välja de kanaler man vill se och betala för det? Varför måste jag beställa ett paket med en massa skitfilmkanaler och annat som jag inte vill ha, bara för att få en kanal jag är intresserad av?Razor skrev:Om du ber riktigt snällt så kanske de slutar sända F1, så slipper du det problemet.
-
- Mr Forza Motorsport
LuckyStrike1 skrev:Jag ger en
Det finns tillgång till:
- lördagens fria träning
- alla kval live
- alla lopp live
Det här är riktigt bra.
Att folk ska behöva betala 300 kronor i månaden för att se kvalificeringen är inte vettigt, det är något helt annat som jag inte ens vill nämna här...
-
Ja, det är en berättigad fråga. Tekniken för att köpa kanalerna styckevis finns ju redan.Pastis skrev:Det behövs mera kritik på de svenska "TV-monopolen"! Varför kan man inte få välja de kanaler man vill se och betala för det? Varför måste jag beställa ett paket med en massa skitfilmkanaler och annat som jag inte vill ha, bara för att få en kanal jag är intresserad av?
Det värsta med det där är att de numera har ett domslut i ryggen som ger dem rätt att paketera kanaler på det här sättet.
Gnället på deras F1-sändningar kommande säsong känns däremot inte lika berättigat, speciellt som ingen av har sett hur årets upplägg blir när det väl sänds.
Förra säsongens upplägg med tuttfia och teknik-tomten kändes ju så där lagom sunkigt, men som jag har förstått saken så blir det annorlunda i år.
Äntligen!
Äntligen!
-
Det är marknadsekonomi - välkommen till den. Jag ser inte problemet.Pastis skrev:LuckyStrike1 skrev:Jag ger en
Det finns tillgång till:
- lördagens fria träning
- alla kval live
- alla lopp live
Det här är riktigt bra.
Att folk ska behöva betala 300 kronor i månaden för att se kvalificeringen är inte vettigt, det är något helt annat som jag inte ens vill nämna här...
Det kostar 2,000 kr för en F1-biljett. Är det vettigt? Tja, uppenbarligen är folk beredda betala det.
Om folk inte inte är beredda att betala 300 kr/mån för att se kvalet så kommer nog Viasat att ändra strategi.
Saker och ting kostar - det var länge sen man kunde förvänta sig att få se idrott gratis på TV.
Antar att du tycker det är för jävligt att NASCAR sänds på Viasat Sport 3, som man ockås måste betala för? Varför sänder de inte NASCAR i TV3 eller TV6 för? (som de flesta i och för sig också måste betala för)
Nej, jag tycker fördelarna med Viasats F1-bevakning MED RÅGE överväger nackdelarna. Aldrig har vi haft en bättre F1-bevakning i Sverige.
-
- Mr Forza Motorsport
Så du tycker alltså det är så himla bra? Antingen har du inte öppnat ögonen, eller också sitter du i knäna på intressenter och inte vågar kritisera.LuckyStrike1 skrev:Det är marknadsekonomi - välkommen till den. Jag ser inte problemet.Pastis skrev:LuckyStrike1 skrev:Jag ger en
Det finns tillgång till:
- lördagens fria träning
- alla kval live
- alla lopp live
Det här är riktigt bra.
Det kostar 2,000 kr för en F1-biljett. Är det vettigt? Tja, uppenbarligen är folk beredda betala det.
Om folk inte inte är beredda att betala 300 kr/mån för att se kvalet så kommer nog Viasat att ändra strategi.
Saker och ting kostar - det var länge sen man kunde förvänta sig att få se idrott gratis på TV.
Antar att du tycker det är för jävligt att NASCAR sänds på Viasat Sport 3, som man ockås måste betala för? Varför sänder de inte NASCAR i TV3 eller TV6 för? (som de flesta i och för sig också måste betala för)
Nej, jag tycker fördelarna med Viasats F1-bevakning MED RÅGE överväger nackdelarna. Aldrig har vi haft en bättre F1-bevakning i Sverige.
Ska man se kvalen, så tvingas man betala 300 kronor i månaden för det. Det var okej på CD-tiden med Bernievision som var reklamfri och var ett riktigt paket!
Hade de lagt kvalen i Viasat sport 3 så hade det varit bättre, då räckte det med Silverpaketet. Nu är det bara mammon som gällor.
-
Men snälla rara. Jag tycker bara att gnället är fruktansvärt överdrivet. För mig låter det mest som bortskämt gnäll av folk som förväntar sig att få allt gratis hela tiden.
Jag ser på helheten, inte en enskild sak. Och helhetsmässigt tycker jag att F1-bevakningen i Sverige aldrig har sett mer lovande ut än det gör inför årets säsong. I princip allt som man realistiskt kan vänta sig finns för oss.
Att kvalet hamnar i Viasat Sport 1 tycker jag ärligt talat är en mindre detalj. Till att börja med är det bara kvalet, en nu för tiden ganska ointressant företeelse med alla regeländringar och idiotiska justeringar av formatet.
Dessutom är det ju knappast någon nyhet 2007 att det kostar att se framför allt sport på TV. Det är något som numera tillhör det normala och jag förstår inte varför just F1 skulle vara annorlunda?
Tycker man det är tillräckligt intressant betalar man för det - eller så låter man bli. Svårare är det inte.
Sen är det tråkigt för de som inte ens har möjlighet att få in Viasat Sport 1, men nu är det så det är. Alla kan inte komma åt alla kanaler och allt kan inte vara gratis. F1-rättigheterna är ju dessutom inte gratis, lika lite som det är gratis att sända 2 timmar en söndag och sända folk till banor över Europa. Någonstans måste pengarna dras in - antingen blir det via mycket reklam, eller så blir det via betal-varianter.
Jag skulle inte bli förvånad om man har haft svårt att sälja reklam för kvalet, så det inte har gått att finansiera på annat sätt än via betal-TV. Ett F1-lopp är nog det man säljer reklamplats till, inte ett F1-kval eller en lördagsträning.
Jag ser på helheten, inte en enskild sak. Och helhetsmässigt tycker jag att F1-bevakningen i Sverige aldrig har sett mer lovande ut än det gör inför årets säsong. I princip allt som man realistiskt kan vänta sig finns för oss.
Att kvalet hamnar i Viasat Sport 1 tycker jag ärligt talat är en mindre detalj. Till att börja med är det bara kvalet, en nu för tiden ganska ointressant företeelse med alla regeländringar och idiotiska justeringar av formatet.
Dessutom är det ju knappast någon nyhet 2007 att det kostar att se framför allt sport på TV. Det är något som numera tillhör det normala och jag förstår inte varför just F1 skulle vara annorlunda?
Tycker man det är tillräckligt intressant betalar man för det - eller så låter man bli. Svårare är det inte.
Sen är det tråkigt för de som inte ens har möjlighet att få in Viasat Sport 1, men nu är det så det är. Alla kan inte komma åt alla kanaler och allt kan inte vara gratis. F1-rättigheterna är ju dessutom inte gratis, lika lite som det är gratis att sända 2 timmar en söndag och sända folk till banor över Europa. Någonstans måste pengarna dras in - antingen blir det via mycket reklam, eller så blir det via betal-varianter.
Jag skulle inte bli förvånad om man har haft svårt att sälja reklam för kvalet, så det inte har gått att finansiera på annat sätt än via betal-TV. Ett F1-lopp är nog det man säljer reklamplats till, inte ett F1-kval eller en lördagsträning.
-
Det mesta av gnället, i varj fall på andra siter, är från folk som inte har en möjlighet att skaffa VS1.LuckyStrike1 skrev:Men snälla rara. Jag tycker bara att gnället är fruktansvärt överdrivet. För mig låter det mest som bortskämt gnäll av folk som förväntar sig att få allt gratis hela tiden.
10-20% av F1-tittarna verkar inte ha möjlighet att fixa VS1.
Det blir en himla massa besvikna F1-fans.
Deras gnäll är inte "fruktansvärt överdrivet. Ditt gnäll, ja kanske.
-
Jag tycker vi ska vara hyggligt nöjda, glöm inte att det inte är länge sen vi fick dras med 4:ans taskiga upplägg. Men, jag kan ändå inte glömma hur enormt bortskämd man var då Eurosport körde F1. Fullständig bevakning, reportage och kommentatorer med bra insikt, om än lite väl brittiskt "biased"...
SVT... Jag minns med fasa hur Svanlund svamlade sönder loppen med Lill-Lövis, med noll koll och kunskaper i paritet med Artur Ringart..! Men på Ronnies tid var det väl bättre, börjar dock bli svårt att minnas de sändningarna nu.
SVT... Jag minns med fasa hur Svanlund svamlade sönder loppen med Lill-Lövis, med noll koll och kunskaper i paritet med Artur Ringart..! Men på Ronnies tid var det väl bättre, börjar dock bli svårt att minnas de sändningarna nu.
---------------------------------------------
"Detta är ju skandal! Varför kollar han inte bensinmätaren!?" - Artur Ringart
"Detta är ju skandal! Varför kollar han inte bensinmätaren!?" - Artur Ringart
-
- Varnad
-
Ja, CD:s sändningar var fantastiskt bra; det enda negativa var att man var tvungen att ha parabol och att det därmed var få som kunde se F1 på det sättet.
Deras multikanalsändningar var anledningen till att jag skaffade min första parabol.
Deras multikanalsändningar var anledningen till att jag skaffade min första parabol.
Äntligen!
Äntligen!
-
Synd att jag aldrig fått uppleva CD:s sändningar, dom verkar ha varit toppen.Razor skrev:Ja, CD:s sändningar var fantastiskt bra; det enda negativa var att man var tvungen att ha parabol och att det därmed var få som kunde se F1 på det sättet.
För egen del tror jag att årets bevakning blir det bästa jag upplevt men jag lider med dom som inte kommer att få se kvalen, dom är nog fler än dom flesta tror.
Även om jag kan se kvalen på norska så kanske avsaknaden av Blomman och Eje gör att jag uppgraderar och därmed blir ett offer för Viasats taktik.
-
-
-
Ja det var suveränt att ha det men det var väldigt upprörande och CD dödade F1-intresset. De flesta kunde nämligen inte se det och det kostade väldigt mycket pengar.form-ola1 skrev:Synd att jag aldrig fått uppleva CD:s sändningar, dom verkar ha varit toppen.Razor skrev:Ja, CD:s sändningar var fantastiskt bra; det enda negativa var att man var tvungen att ha parabol och att det därmed var få som kunde se F1 på det sättet.
För egen del tror jag att årets bevakning blir det bästa jag upplevt men jag lider med dom som inte kommer att få se kvalen, dom är nog fler än dom flesta tror.
Även om jag kan se kvalen på norska så kanske avsaknaden av Blomman och Eje gör att jag uppgraderar och därmed blir ett offer för Viasats taktik.
Det var tur att TV4 fanns som inte sände några kval, inte sände alla lopp och la en del lopp i TV4 +.
-
TV4+, som inte alla kunde få...LuckyStrike1 skrev:Ja det var suveränt att ha det men det var väldigt upprörande och CD dödade F1-intresset. De flesta kunde nämligen inte se det och det kostade väldigt mycket pengar.
Det var tur att TV4 fanns som inte sände några kval, inte sände alla lopp och la en del lopp i TV4 +.
Äntligen!
Äntligen!
-
-
- Mr Forza Motorsport
Du är inte rolig om du nu tror det.LuckyStrike1 skrev:Ja det var suveränt att ha det men det var väldigt upprörande och CD dödade F1-intresset. De flesta kunde nämligen inte se det och det kostade väldigt mycket pengar.form-ola1 skrev:Synd att jag aldrig fått uppleva CD:s sändningar, dom verkar ha varit toppen.Razor skrev:Ja, CD:s sändningar var fantastiskt bra; det enda negativa var att man var tvungen att ha parabol och att det därmed var få som kunde se F1 på det sättet.
Att lägga kvalen i det dyraste filmpaketet är ett hårt slag för många fans och det är dem jag tänker på. Personligen spelar det ingen roll eftersom jag kan se på alla kanaler med mina grejor inklusive Viasunk. Hade man lagt det i silverpaket hade man i alla fall visat bättre omdöme, men nu är det deras gamla taktik som gäller. Sprid sporten i en massa olika kanaler så att folk tvingas köpa filmkanalerna där pengarna finns.
Det ska bli intressant och se hur mycket reklam de har lassat in i TV6 i loppen. En satans massa är jag orolig för.
Nej, Viasunk har jag inte mycket övers för. En skitföretag!
-
Nu är det tyvär marknadskrafterna som styr och ledstjärnan där heter "vinstmaximering".
Det ideala ur ett tittarperspektiv vore att ha samtliga tester, kval samt lopp i SVT 1 eller SVT 2. Då har de absolut flesta människor tillgång till det, inga reklamavbrott. Då talar vi om en verklig "public service"
Nu kommer loppet att hackas sönder av precis så många reklamavbrott som man lyckats kränga iväg utan att någon som helst hänsyn tas till tittaren. Det är så "marknadskrafterna" fungerar.
Det ideala ur ett tittarperspektiv vore att ha samtliga tester, kval samt lopp i SVT 1 eller SVT 2. Då har de absolut flesta människor tillgång till det, inga reklamavbrott. Då talar vi om en verklig "public service"
Nu kommer loppet att hackas sönder av precis så många reklamavbrott som man lyckats kränga iväg utan att någon som helst hänsyn tas till tittaren. Det är så "marknadskrafterna" fungerar.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
- Mr Forza Motorsport
-
Pastis skrev:Får väl sluta med F1 och bli fotbollsintresserad istället. Där får man också betala 300 spänn i månaden, men där blir inte matcherna sönderhackade av reklam och sedan går det typ 4-6 matcher om dagen. F1-kvalen går varannan vecka, det blir dyra minuter det...
Det var bättre förr...
Det har ju sina nackdelar att bli "fopollspöbel". Visserligen kan du för en rimlig peng se matcherna live på plats utan att få dem sönderhackade av reklam, men du riskerar å andra sidan få huvudet sänderhackat efter matchen om du valt fel färg på mössan. Du kan säkert få det spräckt oavsett färgen på huvudbeklädnaden. Tro mig, jag vet. Bor bara ett stenkast från landets nationalkravallställe. Nu skall det som tur är rivas snart och lämna plats åt vettigare verksamhet så som bostäder åt bostadsbehövande.
Nu är det ju ett knappt tjog F1 lopp om året, så det är klart att den som köpt rättigheterna att sända F1 ser till att klämma märgen ur sina dyra sändningsminuter med resultatet att loppet hackas sönder av reklam. Viasats ledning skiter högaktningsfullt i vad vi som publik tycker om sändningen, det som intresserar dom är "blir reklamintäkterna högre än sändningsrättskostnaderna", allt annat är underordnat det.
Välkommen till verkligheten som ligger utanför Sundbyberg där vi bor.
Ju förr desto bättre .........
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
-
Du kan väl beställa Viasat sportpaketet för 59kr/mån. Om man tycker det är värt det. Själv har jag redan Viasat3 och tycker väl att jag bör kunna köpa Viasat 1 för 20 kr/mån eller möjligen VS1 och VS2 39.50kr/mån. För inte ska jag behöva betala 59kr då jag redan har VS3.Jacob skrev:Kul att man har box med tele 2 som leverantör vilket gör att man blivit av med VIA 1 och VIA 2 men VIA 3 har man. Heja Stenbeck
-
-
-
Jag har VIA 1 och VIA 2, men VIA 3 kan jag inte ens köpa till...Jacob skrev:Kul att man har box med tele 2 som leverantör vilket gör att man blivit av med VIA 1 och VIA 2 men VIA 3 har man. Heja Stenbeck
http://www.editorial.tele2.se/?page=tel ... kanalutbud
Men det blir väl andra bullar när allt blir digitaliserat...
Keep on Boppin´
-
-
Nej inte rolig utan ironiserand över en löjlig småaktig inställning.Pastis skrev:Du är inte rolig om du nu tror det.LuckyStrike1 skrev:Ja det var suveränt att ha det men det var väldigt upprörande och CD dödade F1-intresset. De flesta kunde nämligen inte se det och det kostade väldigt mycket pengar.form-ola1 skrev: Synd att jag aldrig fått uppleva CD:s sändningar, dom verkar ha varit toppen.
Att lägga kvalen i det dyraste filmpaketet är ett hårt slag för många fans och det är dem jag tänker på. Personligen spelar det ingen roll eftersom jag kan se på alla kanaler med mina grejor inklusive Viasunk. Hade man lagt det i silverpaket hade man i alla fall visat bättre omdöme, men nu är det deras gamla taktik som gäller. Sprid sporten i en massa olika kanaler så att folk tvingas köpa filmkanalerna där pengarna finns.
Det ska bli intressant och se hur mycket reklam de har lassat in i TV6 i loppen. En satans massa är jag orolig för.
Nej, Viasunk har jag inte mycket övers för. En skitföretag!
Hade man bedömt att motorsport- och F1-intresset hade varit större i Sverige än vad det är hade man lagt kvalet i TV3 eller TV6. Konstigare än så är det inte.
TV4 gjorde bedömningen efter flera års sändningar att matcher mellan Zlatans lag och bottenlag i italienska serie A hade ett större intresse och lockade mer publik än F1.
SVT gjorde bedömningen att F1-rättigheterna inte var värda vad de kostade i Sverige.
Viasat gjorde ialla fall bedömningen att de var intressanta att köpa och göra en långsiktig och större satsning på än vad osm gjort hittills i Sverige.
V1 F1-fans får nog inse att F1 i Sverige inte har det intresse bland den stora publiken, som vi kanske gärna skulle vilja se. Vad vi kan göra är att påverka opinionen så att det får ett större intresse, och därmed ännu större mediabevakning.
Hade Forza Motorsport istället hetat Forza Fotboll och i övrigt haft samma kvalitet som sajten har haft genom åren som motorsportsite, hade den idag varit såld för en hel del pengar till ett av de stora medieföretagen.
-
Men, vi kör ju ingen reklam i VS1, reklamfritt är väl vad alla vill ha.Pastis skrev:Får väl sluta med F1 och bli fotbollsintresserad istället. Där får man också betala 300 spänn i månaden, men där blir inte matcherna sönderhackade av reklam och sedan går det typ 4-6 matcher om dagen. F1-kvalen går varannan vecka, det blir dyra minuter det...
Det var bättre förr...
JB
-
- Varnad
Jag skulle gärna vilja tillägga att det har varit ett riktigt ramaskri om F1-sändningarna i vårt östra grannland till denna säsong.
Ifrån att ha varit kostnadsfritt med reklam i MTV3 har man i år lyft över det mesta av "live-actionen" till det helt digitala MTV3Max, ett reklamfritt paket som dock kostar typ 300 spänn. Då får man dessutom ett utökat utbud med inför, träningar, depåskvaller, eftersnack osv...
Här finns alla förutsättningar för F1-sändningar. Finland har kanske världens största tv-publik just nu /capita och ändå spår de värsta olyckskorparna död åt F1 efter denna säsong.
MTV3 som sänder gratis får nämligen bara eftersändningar.
Ifrån att ha varit kostnadsfritt med reklam i MTV3 har man i år lyft över det mesta av "live-actionen" till det helt digitala MTV3Max, ett reklamfritt paket som dock kostar typ 300 spänn. Då får man dessutom ett utökat utbud med inför, träningar, depåskvaller, eftersnack osv...
Här finns alla förutsättningar för F1-sändningar. Finland har kanske världens största tv-publik just nu /capita och ändå spår de värsta olyckskorparna död åt F1 efter denna säsong.
MTV3 som sänder gratis får nämligen bara eftersändningar.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
Precis! Kan ni inte sända loppen i VS1 också?Blomman skrev:Men, vi kör ju ingen reklam i VS1, reklamfritt är väl vad alla vill ha.Pastis skrev:Får väl sluta med F1 och bli fotbollsintresserad istället. Där får man också betala 300 spänn i månaden, men där blir inte matcherna sönderhackade av reklam och sedan går det typ 4-6 matcher om dagen. F1-kvalen går varannan vecka, det blir dyra minuter det...
Det var bättre förr...
JB
(direkt menar jag, jag vet att ni sände repriser där förra året)
Keep on Boppin´
-