Då får man ta till trikinerna.LuckyStrike1 skrev:Det är nog gammalt segt och fettsprängt kött det där. Svårt att hängmöra också.
Rykten placerar kimi i ferrari
-
-
-
Vem är det som har anklagat dig för det, och vi äter upp personen ifråga!PC: skrev:... och i det här sällskapet blir man anklagad för att skriva korkade och idiotiska inlägg...
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
Glöm inte Tyskland, där de t.o.m. försöker äta upp sig själva. En ytterst kortsiktig metod att tillfredsställa sitt proteinbehov på, kan ej rekommenderas.LuckyStrike1 skrev:Jag har inte haft nöjet att besöka någon av länderna, men det finns länder och kulturer i bland annat Sydamerika som med vällust lagar till det möra människoköttet.
Det finns även kulturer i Asien som med, förmodar jag, vällust tar sig an det möra människoköttet där.
Personligen skulle jag nog inte vara särskilt sugen på att äta såväl människa som hund, katt eller orm.
Människokött är fint kött - ska vara mycket mört och även magert kött. Sägs smaka gott också, och vara enkelt att tillaga.
En klok människa skrev imorse:
"Förstår inte din trista inställning till andra kulturers matvanor!"
Heja Japan, eller om man säger grattis(?), då de har nationaldag idag!
Vet inte av vilken anledning de har nationaldag just idag, men jag tror inte det har nåt med kannibaler att göra - dock ej helt säker.
-
- Varnad
Brunte är god!Razor skrev:Men det är ju det man gör? Äter Brunte i stallet alltså.Gösta skrev:Nu är det inte så att man äter sin egen knäkatt eller grannens raskatt, lika lite som man äter en snabb travhäst eller brunte i stallet som dottern lisa rider 2 ggr i veckan!
Både filén och entrecoten är sagolika. Och vem älskar inte medwurst?
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
- Varnad
Man brukar säga melerat och melerat kött är det bästa som finns samtidigt som just meleringen gör att det blir mörare.LuckyStrike1 skrev:Det är nog gammalt segt och fettsprängt kött det där. Svårt att hängmöra också.
Hade jag kunnat hade jag gärna lagt undan en trettio-fyrtio kilo av mig själv inför nästa grillväder, men...
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!