Montoya klar för Nascar 2007
-
-
Alla vet ju att det är huvudproblemet, men ingen vågar göra något åt det eftersom det är viktigaste reklamplatsen på en F1-bil. Dock kunde man ju tänka sig att man ersatte vingen med en vertikal platt skiva där man kunde skylta med sponsornamnet.El Scorcho skrev:Ta bort lite vingyta så kanske det blir racing.
-
Daimler-Chrysler(Mopar) har ju ett proffsteam i den allt populärare driftingserien Formula Drift som Montoya kan gå till om det inte går bra i Nextel Cup. Samuel Hubinette leder t.o.m. serien just nu och vann ju första året, 2004: www.toxicdrift.com
De skall tydligen ha nåt "Mopar D1 All-Star Duel presented by ShiftIntoGear" i slutet av augusti, där de skall tävla mot några NASCAR-stjärnor, t.ex. Kasey Kahne. Det kanske vore nåt för Montoya, köra på tvären istället?
De skall tydligen ha nåt "Mopar D1 All-Star Duel presented by ShiftIntoGear" i slutet av augusti, där de skall tävla mot några NASCAR-stjärnor, t.ex. Kasey Kahne. Det kanske vore nåt för Montoya, köra på tvären istället?
-
Montoya har blivit farsa för andra gången
Colombian NASCAR bound driver Juan Pablo Montoya became a father for the second time this morning.
Montoya's wife Connie gave birth to their second child, Paulina, in Miami.
Paulina was born in Florida at around 9:00am, and both mother and daughter are reported to be in good health and spirits.
Montoya, who has spent time between the US and Colombia since he left the McLaren team, became a father for the first time in April last year, to son Sebastien.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-
-
- Varnad
-
-
Får väl erkänna att efter Montoyas senaste utfall mot Schumacher/F1 i allmänhet så tycker jag han är urlöjlig. Han gör bort sig varje gång han öppnar munnen. Hur gärna han än vill att Nascar ska vara bilsport så är det ju egentligen en sport för hillbillysödern och det går bara runt runt..och som Schumacher sa - det är inte så exciting. Jag håller MED..va..förstår ni. Jag har tröttnat på den fete colombianen för tillfället iaf. Om han hade orkat träna lite så hade han kunnat vara en Senna..men nu är han bara bitter.