Vad har hänt med Paul Tracy?
-
- Moderator
Killen är ju inte fet längre. Jag tyckte det var så jävla befriande att han såg ut som en levande hamburgare förut, en sorts "throwback" till gamla tiders amerikanska förare såsom AJ Foyt. Trist att alla ska vara av miniatyrformat a´la Da Matta. Fan, man känner ju knappt igen killen längre.
Tärnström
Tärnström
-
-
-
-
- Moderator
-
-
-
-
- Moderator
-
-
-
-
-
-
-
I ett amerikanskt forum (seventhgear.com) diskuterade man tidigare hur man skulle kunna marknadsföra CART genom att vända
sig till NASCAR-publiken. Ett förslag på slogan var
"No rednecks - only two fat guys" . Detta i motsats till NASCAR.
Förutom Tracy syftade man på Michael Andretti. Om Tracy slimmat
sig rejält under vintern, så verkar Andretti gått åt andra hållet. Något överraskande då han för några år sedan gifte sig med sin "Personal Trainer" Leslie....
Oavsett vikt håller jag med om att Paul Tracy är en färgstark förare som skapar intresse. Om jag var Kenny B. kanske jag inte skulle vara lika entusiatisk. Alla Tracys manövrar på banan är ju inte helt förutsägbara...
sig till NASCAR-publiken. Ett förslag på slogan var
Förutom Tracy syftade man på Michael Andretti. Om Tracy slimmat
sig rejält under vintern, så verkar Andretti gått åt andra hållet. Något överraskande då han för några år sedan gifte sig med sin "Personal Trainer" Leslie....
Oavsett vikt håller jag med om att Paul Tracy är en färgstark förare som skapar intresse. Om jag var Kenny B. kanske jag inte skulle vara lika entusiatisk. Alla Tracys manövrar på banan är ju inte helt förutsägbara...
-
- Moderator
Tracy har ju fortfarande en massa outnyttjaad talang. Mellan varven (no pun intended, som engelsmännen säger) är ha riktigt bra. Plus att han är en färgklick. Inte så strömlinjeformad, även om hannu har gått ner, som resten av de färglösa typerna i CART.
Färgklickar:
Tracy
Andretti
Bräck
Vasser
Färglösa:
Da Matta
De Ferran (jag vet, IRL numera)
Kanaan
Fittipaldi
Junquiera
Konstigt, alla var brassar...
Tärnström
Färgklickar:
Tracy
Andretti
Bräck
Vasser
Färglösa:
Da Matta
Kanaan
Fittipaldi
Junquiera
Tärnström
-
Kenny han kan göra ende grejer han med. Sedan får Papis skulden även om det inte alltid är så 100 % säkert.On 2002-04-03 11:08, Brokk wrote:
I Ett förslag på slogan var
Den vart skön.
Andretti gått åt andra hållet. Något överraskande då han för några år sedan gifte sig med sin "Personal Trainer" Leslie....
Är det hon den snygga afroamerikanskan. Hon är läcker. Man undrar ju vad hon ser hos Andretti? Men han är ju rik...
-
Du glömde lägga till Tagliani under färgklickar.On 2002-04-03 11:19, JTarnstrom wrote:
Tracy har ju fortfarande en massa outnyttjaad talang. Mellan varven (no pun intended, som engelsmännen säger) är ha riktigt bra. Plus att han är en färgklick. Inte så strömlinjeformad, även om hannu har gått ner, som resten av de färglösa typerna i CART.
Färgklickar:
Tracy
Andretti
Bräck
Vasser
Färglösa:
Da Matta
Kanaan
Fittipaldi
Junquiera
Tärnström
Sen kan man ju lägga Castro-Neves under färglösa trots att han gillar att klättra på stängsel - eller snarare på grund av det.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
Tagliani är ju en färklick men han är även en äkta tok på banan Värre än Tracy! Castroneves är väl inte tråkig? Han var ju en av de få stjärnor som Cart hade.On 2002-04-07 11:56, LuckyStrike1 wrote:Du glömde lägga till Tagliani under färgklickar.On 2002-04-03 11:19, JTarnstrom wrote:
Färgklickar:
Tracy
Andretti
Bräck
Vasser
Färglösa:
Da Matta
Kanaan
Fittipaldi
Junquiera
Tärnström
Sen kan man ju lägga Castro-Neves under färglösa trots att han gillar att klättra på stängsel - eller snarare på grund av det.
-
-
inte då.
Waves?? som i wella??
jag är bara oändligt trött på den funktionen. knappen borde tas bort så att det inte är så lätt att använda den, då blir man tvungen att skriva UBBkoden själv. Kolla på tidigare nämnda forumet, t.o.m. bilder blir ju quotade av massa folk i rad bara för att de ska göra en smiley(som någon sen quotar med en annan smiley), enligt min mening är det idioti. Om jag är en idiot som tycker så får väl andra avgöra.
Waves?? som i wella??
jag är bara oändligt trött på den funktionen. knappen borde tas bort så att det inte är så lätt att använda den, då blir man tvungen att skriva UBBkoden själv. Kolla på tidigare nämnda forumet, t.o.m. bilder blir ju quotade av massa folk i rad bara för att de ska göra en smiley(som någon sen quotar med en annan smiley), enligt min mening är det idioti. Om jag är en idiot som tycker så får väl andra avgöra.
-
-
Ibland blir det tydligare och lättre att förstå om någon har kvotat. Men som regan säger så att tex kvota bilder eller en lång gång på gång under varandra gör hela topicen svårläst. Jag bör tillägga att jag inte har någon kretik mot någon skribent på detta forum, även om ovanstående kanske skulle kunna vara undantaget som bekräftar...
-