Stoppa skymfen av F1

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Razor

Re: Stoppa skymfen av F1

Inlägg av Razor »

Gösta skrev:Men vi är inga "slampor"
Tänk, jag råkar ha en liten filmsnutt som visar på motsatsen... jag ska kanske ta och lägga upp den här? :bad: :crazy:
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
Razor

Re: Stoppa skymfen av F1

Inlägg av Razor »

Gösta skrev:Om det inte varit för E och mig så hade både du och din polare i en lika trasig kepps både svultit och törstat ihjäl.
Det var ju just törsta ihjäl som vi höll på att göra eftersom du prompt skulle ta med dig allt drickbart på den promenaden.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

ANFRAN skrev:Det är lite intressant med bimbon. Eller förlåt, Carolina Gynning heter hon visst. Jag trodde för ett ögonblick att hon hette bimbon. Jo, det intressanta är att jag inte kan minnas att någon har klagat på hennes insats framför kameran. Alla klagar på Tore, att han är nördig och töntig och osäker och ställer dumma frågor, men Carolina Gynning får ju aldrig utstå liknande kritik. Så jag antar att hon trots allt gör ett hyfsat jobb. Förutom att hon är bimbo då, bimbon. Och det räcker tydligen.
Vad är det som räcker, vad är intressant och varför?
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

LuckyStrike1 skrev:
ANFRAN skrev:
LuckyStrike1 skrev:Och det har inte som ANFRAN med sitt dåliga världssamvete verkar vilja tro att hon är blond, har stora bröst och ser bra ut och är dumt litet våp. Utan för att hon oavsett hårfärg och bröststorlek helt enkelt verkar ha en naturlig talang för att stå framför kameran och göra ett TV-jobb som ävne gnälliga motorsportfans kan uppskatta.
Nu är jag inte med på ironin, om det finns någon.
Det fanns faktiskt ingen ironi där, utan det var ungefär så jag skrev som jag menade att skriva.

Möjligen att jag uppfattade ditt inlägg innan som en smula ironiskt, och ... ja ironiskt. Som att Carolina inte får ngn kritik för att hon är en bimbo typ ....
Nej, jag menade tvärtom. Det är inte ovanligt att forumskribenter vill bli av med Tore och Bimbon, men det är sällan någon substans i kritiken mot Carolinas insats. Alltså tycks "bimbo" räcka som argument för att tycka att hon gör ett dåligt jobb.

Eftersom det inte var någon ironi i ditt inlägg får jag väl svara att jag tycker Carolina gör ett bra jobb för Studio F1 – långt bättre än Tore – och därför har jag svårt att se henne som ett "dumt litet våp" (hon har väl inte visat några kvaliteter som stjärnjournalist, men vem fan gör det i svensk tv?). Att hon är blond, har stora bröst och ser bra ut är ju liksom inget som hindrar att hon ska kunna göra hyfsade inslag. Men ändå dessa kommentarer som "bort med bimbon". Det var så jag menade. Och där fick också AndersF1 svar på sin fråga.