Stoppa skymfen av F1

Kungaklassen av motorsport...
Fp730a

Stoppa skymfen av F1

Inlägg av Fp730a »

Förbjud treans studioprogram!

Deras "reportage" från Monaco skämde ut ALLA som någonsin älskat/kollat/tänkt på F1. När Tore fick chansen att prata enskilt med DC så skämde han ut hela svenska folket. Vi kommer aldrig mer få intervjua en förare!..

Och Aschberg, borde byta namn till arselberg istället om han ska sitta och vara helt okunning ignorannt och med attitydsproblem! AVSKYR honom..

Han hjälper ju knappast Alx eller Björn genom att "förlöjliga" F1 sporten i svensk media. Om jag skulle varit ute efter att synas hade jag INTE valt att satsa på F1 eftersom studio F1 framställer alla som clowner.!

Skitprogram.. Ska skriva till viasat..

Det borde alla som bryr sig det minsta om formel 1 göra!
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Vad sa han till DC?
Användarens profilbild
jajo

Inlägg av jajo »

Jag tycker det var stor humor och humor har sin plats överallt.
/Jan
Användarens profilbild
Rainer

Inlägg av Rainer »

Humor har definitivt sin plats, dock uppfattar jag inte Tore och Bimbon som något sådant. :down: :down:

Killen är en icke TV-mässig idiot, in med Gert Fylking istället.

Han skulle bli en perfekt pitreporter i rosa träningsoverall och moonboots.

Sen kan Robban och Fylking ta in han som la av jättebrakare, och det hela blir stor underhållning.
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Rainer,

det där är tv-historia. Glömmer aldrig när Fylking, utklädd till jycke, gick ned i Kungsan och satte på Mimmi Pigg när Disney gjorde reklam för Euro-Disney. Eller var det Musse? Skitsamma. Glömmer heller aldrig när Aschberg garvade så att han grinade när Mr Methane fes marseljäsen samtidigt som Sveriges utrikesminsiter satt och såg ut som om hon helst skulle ha varit någon annanstans. Det bästa var när Fylking gick fram och la på lite extra puder i arslet på den grönklädde musikanten. Japp, Fylking i rosa overall på gridden - det skulle jag vilja se. Vilken grej om han skulle få med grabbarna på lite uppvärmning.

Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
arska

Inlägg av arska »

Hade de inte lavemang SM i deras program :wc:
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

JTarnstrom skrev:Rainer,

Glömmer aldrig när Fylking, utklädd till jycke, gick ned i Kungsan och satte på Mimmi Pigg när Disney gjorde reklam för Euro-Disney.
Tärnström
Ja fy fan vad avis man blir... Mimmi är het!
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.

Dessutom F1-världens störste fegis.
Användarens profilbild
olleh

Håller med första inlägget!

Inlägg av olleh »

Det är ett jävla idiotprogram som kommer före loppet.
När man kollar studiosändningarna före matcherna i fotbolls VM får man något fuktigt i ögat, tänk om F1 kunde behandlas hälften så proffsig...bara tänkt tanken!
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Tycker du att SVT:s "folkliga" blajprogram med kommentatorstävling är bättre? Sån jädra smörja! Eller TV4:s version av Ring P1 där gubbsjuka idioter ringer in och talar om att en av brudarna i soffan är "riktigt läcker"? Det finns en del kvar att göra med Studio F1 innan det är vad det borde vara men använd inte VM-sändningarna som nån förebild, då blir jag mörkrädd.

Tärnström

Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

En F1-insatt Jihde är vad de skulle behöva och inte en Aschberg som framstår som tämligen ointresserad av både frågan och svaret, samt pinsamt dålig kunskap.
Sedan lite mer analyser a la Rit-Ola eftersom det finns massor av saker att analysera när det gäller F1, både vad det gäller körstil, strategi och teknik.
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Vi ska nog tacka gudarna för att det inte finns en F1-Jihde.
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

En F1-Jihde är vad svensk motorsport-TV behöver.

En F1-Jihde och en Rita F1-Ola.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Aschberg är så mycket bättre än Jihde på alla punkter.
Men visst en rit-ola(utan ritblock!) och en Sladjan skulle behövas.
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

JTarnstrom skrev:Eller TV4:s version av Ring P1 där gubbsjuka idioter ringer in och talar om att en av brudarna i soffan är "riktigt läcker"?
Oj, släppte de igenom en sån grej? Intressant.
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

JTarnstrom skrev: Eller TV4:s version av Ring P1 där gubbsjuka idioter ringer in och talar om att en av brudarna i soffan är "riktigt läcker"?
Var det Pepparkvarnen?
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

ANFRAN skrev:
JTarnstrom skrev:Eller TV4:s version av Ring P1 där gubbsjuka idioter ringer in och talar om att en av brudarna i soffan är "riktigt läcker"?
Oj, släppte de igenom en sån grej? Intressant.
Vad menar du med släppte igenom, är det inte live?

Jag tycker det där när folk får ringa in är totalt ointressant och det mest verkar vara idioter som ringer som knappt kan formulera en fråga, så det orkar jag inte se på oavsett vad det är för program.
Bättre med skrivna frågor där nån tänkt till nån sekund åtminstone och man dessutom kan ha ett urval istället för att antingen lyssna på nån fullkomlig idiot som vräker ur sig det mest underliga teorier, eller också nån som grips av stundens allvar och får munhäfta.
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Ja det är för det mesta pinsamt när folk ringer in och ställer korkade frågor.
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Men nej, om jag ska bestämma behöver Studio F1 följande:

– En ständigt närvarande person i rollen som expert, med en kunskapsnivå och förståelse som är i nivå med Ejes, men som samtidigt trivs framför kameran – ingen smilfink, men någon som kan bidra till en avspänd stämning (på den sista punkten är VM-studio-Sladjan ett föredöme).

– En gäst med något slags koppling till motorsport. Inte nödvändigtvis en förare, helst inte en journalist (alldeles för många journalister sitter i alldeles för många tyckarpaneler och tycker, tycker, tycker).

– En programledare som har hyfsad förståelse för Formel 1, som kan hitta intressanta öppningar och frågeställningar, och som har en förmåga att få samtalen att flöda naturligt. Tanken måste ju vara lättsamma samtal snarare än frågor som står skrivna på ett papper och som prickas av när de har besvarats (på den punkten är fanimej Ingela Agardh ett föredöme).

– Färre stående inslag. Innan start har F1-studion kanske lite drygt en kvart till förfogande. Då ska de hinna med Ejes F1-skola, Carolina & Tore, kanske ett inslag av Janne & Eje, resultatskyltar och oddstavlor innan de lämnar över till banan. Diskussionerna hinner ju aldrig ta fart innan de måste avbrytas. Så skrota Carolina & Tore och kör F1-skolan vid de tävlingar där Janne & Eje inte har gjort inslag från depån. Ägna resten av tiden till avslappnade, uppsluppna och initierade samtal i studion.

Bra så? Jag vet.
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

AndersF1 skrev:Vad menar du med släppte igenom, är det inte live?
Jag tog för givet att det var bandat. Om det var live är det nästan så jag rodnar.
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

LuckyStrike1 skrev:En F1-Jihde är vad svensk motorsport-TV behöver.

En F1-Jihde och en Rita F1-Ola
Kanske nåt för dig? :D
Keep on Boppin´
Användarens profilbild
olleh

JTarnstrom

Inlägg av olleh »

JTarnstrom skrev:Tycker du att SVT:s "folkliga" blajprogram med kommentatorstävling är bättre? Sån jädra smörja! Eller TV4:s version av Ring P1 där gubbsjuka idioter ringer in och talar om att en av brudarna i soffan är "riktigt läcker"? Det finns en del kvar att göra med Studio F1 innan det är vad det borde vara men använd inte VM-sändningarna som nån förebild, då blir jag mörkrädd.

Tärnström
JAG blir mörkrädd av den sörja som TV3 producerar för formel 1 publiken. Men du kanske föredrar puckona som skämmer ut svensk tv i en intervju med Coulthard? Jag vet inte vad jag ska kalla f1 studion, kallar du det proffsigt? Då framstår SVT:s som rena drömmen.
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

JTarnstrom skrev:Tycker du att SVT:s "folkliga" blajprogram med kommentatorstävling är bättre? Sån jädra smörja! Eller TV4:s version av Ring P1 där gubbsjuka idioter ringer in och talar om att en av brudarna i soffan är "riktigt läcker"? Det finns en del kvar att göra med Studio F1 innan det är vad det borde vara men använd inte VM-sändningarna som nån förebild, då blir jag mörkrädd.

Tärnström
Det är ju tusen gånger bättre än treans studio, trots sina brister.

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

ANFRAN skrev:Men nej, om jag ska bestämma behöver Studio F1 följande:

– En ständigt närvarande person i rollen som expert, med en kunskapsnivå och förståelse som är i nivå med Ejes, men som samtidigt trivs framför kameran – ingen smilfink, men någon som kan bidra till en avspänd stämning (på den sista punkten är VM-studio-Sladjan ett föredöme).

– En gäst med något slags koppling till motorsport. Inte nödvändigtvis en förare, helst inte en journalist (alldeles för många journalister sitter i alldeles för många tyckarpaneler och tycker, tycker, tycker).

– En programledare som har hyfsad förståelse för Formel 1, som kan hitta intressanta öppningar och frågeställningar, och som har en förmåga att få samtalen att flöda naturligt. Tanken måste ju vara lättsamma samtal snarare än frågor som står skrivna på ett papper och som prickas av när de har besvarats (på den punkten är fanimej Ingela Agardh ett föredöme).

– Färre stående inslag. Innan start har F1-studion kanske lite drygt en kvart till förfogande. Då ska de hinna med Ejes F1-skola, Carolina & Tore, kanske ett inslag av Janne & Eje, resultatskyltar och oddstavlor innan de lämnar över till banan. Diskussionerna hinner ju aldrig ta fart innan de måste avbrytas. Så skrota Carolina & Tore och kör F1-skolan vid de tävlingar där Janne & Eje inte har gjort inslag från depån. Ägna resten av tiden till avslappnade, uppsluppna och initierade samtal i studion.

Bra så? Jag vet.
Herrejösses, en sämre intervjuare än Ingela Agardh kan jag inte komma på. Fullständigt oförmögen att lyssna till svaren.

I övrigt tror jag att det vore bra att diskussionerna får ta mer plats. I så fall gärna på bekostnad av Tore. Men, jag skulle ändå gärna se någon form av reprotage från depån, intervjuer osv. Det får gärna vara lite udda reportage, intervjuer med folk som jobbar i bakgrunden etc.

Tärnström

Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Carolinas reportage från depån - helt ok och en positiv överraskning

Tores reportage från depån - en pinsam katastrof som borde läggas ner omgående

Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Parkinson är en suverän intervjuare.
Fast han kanske inte kan någon svenska.
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Sami skrev:Parkinson är en suverän intervjuare.
Det går ju att lära sig...

Håller med om att han är suveränt bra; en av de få som låter gästen/intervjuoffret istället för det egna egot, stå i fokus som de flesta andra talkshowvärdar gör.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Sami skrev:Parkinson är en suverän intervjuare.
Jo, det kan jag hålla med om, han är verkligen kanon.
En himla skillnad mot andra talkshows.
Men det finns säkert massor av folk som tycker att han är värdelös också...
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Angående tycke och smak; finns det någon som tycker att Jan Svanlund är/var bra på att kommentera motorsport och då speciellt F1?

Det brukar nästan alltid finnas olika uppfattningar om alla kommentatorer och programledare, men kan det verkligen finnas någon som tycker att Jan Svanlund var bra på att kommentera F1?
Såå himla avvikande uppfattning kan väl ingen ha?
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

AndersF1 skrev:Angående tycke och smak; finns det någon som tycker att Jan Svanlund är/var bra på att kommentera motorsport och då speciellt F1?
:D
"Den röda bilen där, där... det är Stefan!"
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Razor skrev:
AndersF1 skrev:Angående tycke och smak; finns det någon som tycker att Jan Svanlund är/var bra på att kommentera motorsport och då speciellt F1?
:D
"Den röda bilen där, där... det är Stefan!"

Var det inte Stefan som satt i "den röda bilen där"???? :D :D
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Jo, men det hade räckt om han hade nämnt det den första gången som man såg "den röda bilen" i bild och inte som nu, varje gång.

Äntligen!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Razor skrev:Jo, men det hade räckt om han hade nämnt det den första gången som man såg "den röda bilen" i bild och inte som nu, varje gång.
Jo men han var kanske jättestolt över att veta att "lillövis" satt i just den "röda bilen" . Det kan man inte alltid se, dom har ju hjälm på sig!!! :D :D :D

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Störtkruka

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Vurpollon

Äntligen!
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Gösta skrev:Jo men han var kanske jättestolt över att veta att "lillövis" satt i just den "röda bilen" . Det kan man inte alltid se, dom har ju hjälm på sig!!! :D :D :D
Ja, det var väl ungefär så mycket man kunde förvänta sig av Svan Janlund.

Äntligen!
PS

Re: Stoppa skymfen av F1

Inlägg av PS »

Fp730a skrev:Förbjud treans studioprogram!

Deras "reportage" från Monaco skämde ut ALLA som någonsin älskat/kollat/tänkt på F1. När Tore fick chansen att prata enskilt med DC så skämde han ut hela svenska folket. Vi kommer aldrig mer få intervjua en förare!..
Ja, usch vad skämmigt! Jobbigt för oss svenskar som får stå med blossande kinder och skämmas för vad Tore ställer till med. :oops: :roll: Jag kan tänka mig att det är väldigt upprörda tongångar hos Ecclestone och de andra som bestämmer över TV-rättigheterna. Att svensk TV bara har mage att skicka en så dålig intervjuare som Tore! Jag menar, det här är ju allvarliga saker, man kan inte bara gå fram till en RIKTIG, äkta F1-förare som Coulthard och bära sig så pinsamt åt! Nej, nu kommer nog Ecclestone ta i med hårdhandskarna och förbjuda svenska TV-team i depån!

Jag kan tänka mig att de andra TV-bolagen med de proffsiga och språkkunniga reportrarna skrattar åt det svenska folket nu och speciellt åt oss svenska F1-fans! Inte så konstigt att svenskarna inte får fram en F1-förare när de inte ens kan få fram en riktig F1-reporter! Nej, nu vet hela F1-världen vad Sverige går för i de här sammanhangen. Att vi har blonda storbröstade bimbos visste de nog redan, men nu vet de att vi också har så dåligt med F1-journalister att en töntig liten grabb som Tore är det bästa vi har att komma med.

Alltså, ju mer jag tänker på det desto mer skäms jag! Helt otroligt, Tore går fram och intervjuar DC och gör hela svenska folket till åtlöje! Och förlöjligar Sverige så till den milda grad att vi aldrig kommer att få intervjua en F1-förare i framtiden! Tänk så mycket han har förstört för Janne och Eje nu! Hur vågar han!? :roll:
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

Skitprogram.. Ska skriva till viasat..

Det borde alla som bryr sig det minsta om formel 1 göra!
Lugn. Dessa studioprogram, F1 såväl som fotboll, är ju ändå bara till för utfyllnad. Finns ingen som helst anledning att ödsla dyrbar fritid på dem.
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Hehe, jag håller med PS. :up:
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

PS skrev:

Ja, usch vad skämmigt! Jobbigt för oss svenskar som får stå med blossande kinder och skämmas för vad Tore ställer till med. :oops: :roll: Jag kan tänka mig att det är väldigt upprörda tongångar hos Ecclestone och de andra som bestämmer över TV-rättigheterna. Att svensk TV bara har mage att skicka en så dålig intervjuare som Tore! Jag menar, det här är ju allvarliga saker, man kan inte bara gå fram till en RIKTIG, äkta F1-förare som Coulthard och bära sig så pinsamt åt! Nej, nu kommer nog Ecclestone ta i med hårdhandskarna och förbjuda svenska TV-team i depån!

Jag kan tänka mig att de andra TV-bolagen med de proffsiga och språkkunniga reportrarna skrattar åt det svenska folket nu och speciellt åt oss svenska F1-fans! Inte så konstigt att svenskarna inte får fram en F1-förare när de inte ens kan få fram en riktig F1-reporter! Nej, nu vet hela F1-världen vad Sverige går för i de här sammanhangen. Att vi har blonda storbröstade bimbos visste de nog redan, men nu vet de att vi också har så dåligt med F1-journalister att en töntig liten grabb som Tore är det bästa vi har att komma med.

Alltså, ju mer jag tänker på det desto mer skäms jag! Helt otroligt, Tore går fram och intervjuar DC och gör hela svenska folket till åtlöje! Och förlöjligar Sverige så till den milda grad att vi aldrig kommer att få intervjua en F1-förare i framtiden! Tänk så mycket han har förstört för Janne och Eje nu! Hur vågar han!? :roll:
Det är hemskt så det har blivit i år faktiskt. Jag var på plats på Imola som glad publik och det var redan där en stor skillnad mot tidigare år.

När folk fick höra att man var från Sverige blev man utskrattad och rop som "Tore Idiota" fick man höra hela tiden.

Trots fullt giltig och lagligt inköpt läktarbiljett, fick vi ändå tjata för att få komma in när vakterna förstod att vi var från Sverige.

En promenad runt i området bakom depån var rena golgata-vandringen. De förare som var på plats dör för lite aktiviteter i souverniförsäljningen stannade upp mitt i intervjuer och autografskrivande och pekade på oss svenskar och hånskrattade. Resten av publiken på området skrattade åt oss också, så det var bara att slokörat bege sig därifrån - men inte blev det bättre på läktaren heller.

Och det här var på Imola - Tores första framträdande i F1-världen. Och det var redan närmast olidligt.

Hur det är nu, och hur det lbir på Monza i höst när jag själv ska åka igen vågar jag inte tänka på. Det kan mycket väl vara så att om det här fortsätter så kan man som svensk inte åka på F1 längre.

Användarens profilbild
form-ola1

Inlägg av form-ola1 »

Nu har dom haft tillräckligt med inkörningstid på studioprogrammet och jag sällar mej till kritikerna.
Studio F1 har floppat. :down:
Okunnig, osäker och tillsynes ointresserad programledare som varvar sitt hackande innantillläsning med en bimbo och en nörd som skämmer ut sporten. :evil:

Om deras målsättning var att få en större publik så har dom misslyckats kapitalt, ivarje fall i fråga om Fi-intresse. Ett antal tusen tittare mer har dom fått i dom som vill se Tore skämma ut sig. Efter Tore tittar dom inte.

Jag ropade in min sambo senast så hon fick se denna nörd intervjua David och hon, liksom jag skämdes. :oops:

Ska det vara så svårt att göra något seriöst, visst kan man blanda in humor och annat för att bryta av lite men Tore är en skam för Sverige. :down: :down:

Det kan ta tid och tvätta bort den skit dom medvetet spritt. Då är det bättre och låta Janne och Eje ha hela försnacket. :up:
Användarens profilbild
Blomman

Inlägg av Blomman »

LuckyStrike1 skrev:
PS skrev:

Det är hemskt så det har blivit i år faktiskt. Jag var på plats på Imola som glad publik och det var redan där en stor skillnad mot tidigare år.

När folk fick höra att man var från Sverige blev man utskrattad och rop som "Tore Idiota" fick man höra hela tiden.

Trots fullt giltig och lagligt inköpt läktarbiljett, fick vi ändå tjata för att få komma in när vakterna förstod att vi var från Sverige.

En promenad runt i området bakom depån var rena golgata-vandringen. De förare som var på plats dör för lite aktiviteter i souverniförsäljningen stannade upp mitt i intervjuer och autografskrivande och pekade på oss svenskar och hånskrattade. Resten av publiken på området skrattade åt oss också, så det var bara att slokörat bege sig därifrån - men inte blev det bättre på läktaren heller.

Och det här var på Imola - Tores första framträdande i F1-världen. Och det var redan närmast olidligt.

Hur det är nu, och hur det lbir på Monza i höst när jag själv ska åka igen vågar jag inte tänka på. Det kan mycket väl vara så att om det här fortsätter så kan man som svensk inte åka på F1 längre.
Iallafall en som förstår hur det ligger till.... :wink:

JB
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

LuckyStrike1 skrev: Det är hemskt så det har blivit i år faktiskt. Jag var på plats på Imola som glad publik och det var redan där en stor skillnad mot tidigare år.

Det där har dock främst andra orsaker. Jag har upplevt samma sak själv för många år sedan på A1-Ring. Testa att gå en bit ifrån Gösta så går det mycket bättre - det funkade för oss.
Han kan dock vara lite svår att skaka av sig, men som den notoriske fartdåre han är så kan ni t.ex. hyra en egen bil åt honom så sitter han snart i en poliskontroll och ni kan för en stund röra er i området utan smädningar och aggressiva påhopp.
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Det är lite intressant med bimbon. Eller förlåt, Carolina Gynning heter hon visst. Jag trodde för ett ögonblick att hon hette bimbon. Jo, det intressanta är att jag inte kan minnas att någon har klagat på hennes insats framför kameran. Alla klagar på Tore, att han är nördig och töntig och osäker och ställer dumma frågor, men Carolina Gynning får ju aldrig utstå liknande kritik. Så jag antar att hon trots allt gör ett hyfsat jobb. Förutom att hon är bimbo då, bimbon. Och det räcker tydligen.
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Jag tycker Carolina Gynning har överraskat positivt (om det beror på lågt ställda förväntningar eller ett bra jobb ska jag låta vara osagt) och gör ett mycket bra jobb.

Tycker att hon definitivt bidrar till sändningarna och hjälper dem, inte stjälper dem. Tores inslag däremot tycker jag inte bidrar med någonting, och definitivt stjälper sändningarna istället för hjälpa dem. Även om det inte är många minuter, så är det programtid som skulle kunna användas betydligt bättre.

Antingen för ett litet reportage, eller lite studiostnack, lite mer Janne & Eje eller varför inte förarintervjuer gjorda av Carolina.

Skicka hem Tore till KTH och fotbollsplanen, där han kan nörda på sitt sätt. Behålla Carolina och ge henne den programtid som Tore har.

Det är mitt förslag.

Och det har inte som ANFRAN med sitt dåliga världssamvete verkar vilja tro att hon är blond, har stora bröst och ser bra ut och är dumt litet våp. Utan för att hon oavsett hårfärg och bröststorlek helt enkelt verkar ha en naturlig talang för att stå framför kameran och göra ett TV-jobb som ävne gnälliga motorsportfans kan uppskatta.

PS: nu upptäckte jag att jag inte lät det vara osagt - jag skrev ju faktiskt att hon gör ett bra jobb. Det står jag för! Men förväntningarna på en Big Brother-vinnare är nog alltid lågt ställda från början, lågt ställda med stora farhågor om att det kan bli sämre. Så hon har ju trots allt gjort ett mycket bra jobb.

Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

LuckyStrike1 skrev:Och det har inte som ANFRAN med sitt dåliga världssamvete verkar vilja tro att hon är blond, har stora bröst och ser bra ut och är dumt litet våp. Utan för att hon oavsett hårfärg och bröststorlek helt enkelt verkar ha en naturlig talang för att stå framför kameran och göra ett TV-jobb som ävne gnälliga motorsportfans kan uppskatta.
Nu är jag inte med på ironin, om det finns någon.
Gösta

Inlägg av Gösta »

AndersF1 skrev:
LuckyStrike1 skrev: Det är hemskt så det har blivit i år faktiskt. Jag var på plats på Imola som glad publik och det var redan där en stor skillnad mot tidigare år.

Det där har dock främst andra orsaker. Jag har upplevt samma sak själv för många år sedan på A1-Ring. Testa att gå en bit ifrån Gösta så går det mycket bättre - det funkade för oss.
Han kan dock vara lite svår att skaka av sig, men som den notoriske fartdåre han är så kan ni t.ex. hyra en egen bil åt honom så sitter han snart i en poliskontroll och ni kan för en stund röra er i området utan smädningar och aggressiva påhopp.
Utan mig så hade förmodligen både du och Nisse suttit i Österrikiskt fängelse för "famförande flygplan på otilåtet låg höjd". Jag uppehöll ordningsmakten så ni kunde flyga förbi. Inte ens ett "TACK" har jag fått!!!! :down:

Gösta

Inlägg av Gösta »

ANFRAN skrev:
LuckyStrike1 skrev:Och det har inte som ANFRAN med sitt dåliga världssamvete verkar vilja tro att hon är blond, har stora bröst och ser bra ut och är dumt litet våp. Utan för att hon oavsett hårfärg och bröststorlek helt enkelt verkar ha en naturlig talang för att stå framför kameran och göra ett TV-jobb som ävne gnälliga motorsportfans kan uppskatta.
Och jag är INTE förvånad!!!

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

AndersF1 skrev:Det där har dock främst andra orsaker. Jag har upplevt samma sak själv för många år sedan på A1-Ring. Testa att gå en bit ifrån Gösta så går det mycket bättre - det funkade för oss.
Ett oerhört behagligt lugn sänkte sig över läktaren när Gösta och Enzo begav sig iväg på en liten promenad runt banområdet. Man kunde dock följa deras rörelser på håll enär man såg en oroshärd som flyttade sig runt gångvägarna längs Imola.

Lucy och jag kunde däremot njuta av den varma, italienska vårsolen och våra medhavda smörgåsar... dryckerna hade de bägge kverulanterna givetvis tagit med sig på sin vandring :cplain:

Äntligen!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Razor skrev:
AndersF1 skrev:Det där har dock främst andra orsaker. Jag har upplevt samma sak själv för många år sedan på A1-Ring. Testa att gå en bit ifrån Gösta så går det mycket bättre - det funkade för oss.
Ett oerhört behagligt lugn sänkte sig över läktaren när Gösta och Enzo begav sig iväg på en liten promenad runt banområdet. Man kunde dock följa deras rörelser på håll enär man såg en oroshärd som flyttade sig runt gångvägarna längs Imola.

Lucy och jag kunde däremot njuta av den varma, italienska vårsolen och våra medhavda smörgåsar... dryckerna hade de bägge kverulanterna givetvis tagit med sig på sin vandring :cplain:

Om det inte varit för E och mig så hade både du och din polare i en lika trasig kepps både svultit och törstat ihjäl. De du såg som rörde sig kring os på vår promenad var alla "grupies" som jagade oss!! Vi hade stora problem att freda oss, dom ville bara åt våra kroppar. Vi är oerhört vackra, med muskulösa kroppar så jag förstår alla kvinnor som suktar efter oss!!! Men vi är inga "slampor" , vill inte känna oss billiga. Så vi försökte hålla på oss och låta dom sukta! :D

Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

ANFRAN skrev:
Det fanns faktiskt ingen ironi där, utan det var ungefär så jag skrev som jag menade att skriva.

Möjligen att jag uppfattade ditt inlägg innan som en smula ironiskt, och ... ja ironiskt. Som att Carolina inte får ngn kritik för att hon är en bimbo typ ....