Ledig tjänst som producent på Eurosport...

The American zone...
Användarens profilbild
Superfan

Ledig tjänst som producent på Eurosport...

Inlägg av Superfan »

...nån som är intresserad? Jag förutsätter att personen som producerade Champ Car loppet senast fick FOTEN per omgående. Jag menar strax under 2 minuter kvar av loppet, så går man till reklam, och missar målgången... dessutom i ett ovallopp... Stackars Leif Lindström fick usäkta sig....
"If I was forced to take one lap of F1, and only one.... with me into the grave, without ANY doubt what would be Ayrton Sennas first lap at European GP - Donington Park, 11th April 1993"

Murray Walker
desricz

Inlägg av desricz »

Leif Lindström hade iaf stake nog att kritisera den egna kanalen under sändning. :up:

Producenten var sitter han....Paris?
"In the early days all I hoped was to make a living out of what I did best. But, since there's no real market for masturbation I had to fall back on my bass playing abilities." - Les Claypool
Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

Jag tycker Eurosports bevakning av Champcar är skitdålig och har tröttnat. Jag försöker engagera mig och efter en liten stund skiter jag i det. Tycker inte kommentatorerna är bra heller vilket jag har nämnt någon gång tidigare. Jag beklagar, men jag blir förbannad av att höra på dem. De pratar mest om allt annat om de ens kan se rätt på föraren.

Råkade se när de bröt för reklam i förra loppet med 2-3 varv kvar på ett ovallopp. Det var skrattretande. Jag tänkte jag skulle se upplösningen.
Användarens profilbild
Rainer

Inlägg av Rainer »

Jag kan bara hålla med...Jag trodde inte det var sant, vad fan sysslar de med??? Det var nog helt enkelt så att eftersom de missade hela första timmen, så var det ju en hel del reklaminslag som inte heller hunnit läggas in. Resultatet blev ren katastrof. :down: :down: :down:

Det var det värsta jag varit med om vad gäller motorsportsproduktion sen TV3 la in spelfilm mitt under Indy 500, det är fortfarande för mig rekordet vad gäller motorsportproduktion.