McLarens nya depåbyggnad.

Kungaklassen av motorsport...
Binneberra

Inlägg av Binneberra »

On 2002-04-18 13:13, Ozikahn wrote:
Ja, SL 55 är också en vacker bil. Men jag tycker nog SLR har en grymmare uppsyn. Det är Gotham city och Batman över SLR på något sätt, medans SL är lite mer Sue Ellen. Vem som köper bilarna har jag inte funderat på, eftersom det inte är bilar som en annan kan fundera på att inhandla.
I o f s håller jag med dig något, men jag tycker nog att linjerna inte riktigt harmonierar från dörrarna och bakåt. Mest för att bakänden är för kort och tvärt avhuggen, tror jag. Fronten, däremot, är helt brutalt läcker. Men AMG-fronten är inte heller så pjåkig. Och vem vet inte, om tio år kanske man snäppat upp i lön så att man har råd att köpa åtminstone en gammal slutkörd AMG för 3-400 lökar. En SLR, däremot, lär ju för alltid vara utom räckhåll.
Marzocchi

Inlägg av Marzocchi »

Tänkte att de här motorhome-bilderna kunde passa här. Jag knäppte dem dagen efter Tysklands GP 2001.

Bild
Trailern längst till vänster har en utomordentlig snillrik konstruktion. Först ser det ut som en vanlig trailer, sen höjer man upp "skalet" och får två våningar.

Bild

Bild

Bild
Jaguars bygge...

Bild
...som man fick tillträde till :cool: Här Eddie Irvines arbetsrum

Bild
Jaguarförarnas massagerum

Den engelsman som visade oss runt var mycket trevlig och tillmötesgående. Det trodde man ju inte fanns på den sidan depåmuren :smile:
PeppeF1

Inlägg av PeppeF1 »

Bild
Bild
Bild
Bild

Helt acceptabel arbetsmiljö! :grin:
regenmeister

Inlägg av regenmeister »

usch då, hon har ju ett likadant tangentbord som jag har. :smile:
Boy

Inlägg av Boy »