EnzoF1 skrev:Jag vill poängtera att Nisse numera är en av Forzas-medlemmarna absolut mest välmeritade 5-pappsförare. Han går från klarhet till klarhet.
EnzoF1 skrev:Jag vill poängtera att Nisse numera är en av Forzas-medlemmarna absolut mest välmeritade 5-pappsförare. Han går från klarhet till klarhet.
Problemet är bara vad vi ska göra av pokalerna.
Va är det fullt där dom brukar vara uppkörda?
Ja, det börjar bli trångt nu...
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Har nu bokat 15 platser i namnet Forza Motorsport.
Meddela mig senast en vecka innan vad ni tänkt äta så jag får ge dem en lista.
Samlingen där är bestämd till 18.00 så vi hinner få in maten innan starten. Det brukar ta lite längre tid än man tänkt sig, men om alla hjälps åt och respekterar dessa busenkla regler så ska det gå skitbra.
Kanske hinner man till och med beställa in något attg skölja ner med innan uppvärmningsvarvet?
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Jari skrev:Har nu bokat 15 platser i namnet Forza Motorsport.
Meddela mig senast en vecka innan vad ni tänkt äta så jag får ge dem en lista.
Samlingen där är bestämd till 18.00 så vi hinner få in maten innan starten. Det brukar ta lite längre tid än man tänkt sig, men om alla hjälps åt och respekterar dessa busenkla regler så ska det gå skitbra.
Kanske hinner man till och med beställa in något attg skölja ner med innan uppvärmningsvarvet?
Kan du inte be dom maila menyn till dig, så lägger du upp den här. Så är det bara att välja sen beställer du grejerna så är det klart när vi kommer.
Cheever jordnöt kan han nog beställas på plats, den går nog snabbt att laga ordning
Jag tar en CLASSIC PEPPER STEAK! Jag måste fira när McLaren vinner WM och förhoppningsvis båda WM
Men det är ju hyfsat konsekvent ändå. Sitter du i en Ferrari så får du böter, men sitter du i en McLaren så tappar du placering eller blir diskad.
Kan någon på fullt allvar verkligen påstå att Ferrari inte är gynnade av FIA? -AndersF1
Fri 31 October 2008
Friday Practice 1 14:00 - 15:30
Friday Practice 2 18:00 - 19:30
Sat 01 November 2008
Saturday Practice 15:00 - 16:00
Qualifying 18:00
Sun 02 November 2008
Race 18:00
Jag tror att någon har missat att vi går över till vintertid natten mellan lördagen och söndagen under den helgen.
18.00 torde vara den korrekta tidpunkten.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Jag är väldigt osäker på hur man räknar ut sommartid på södra halvklotet, så för säkerhetsskull ser jag till att det är upphällt och klart absolut senast 18.00.
...tycker nog Bernie borde gjort något åt sommartidsförvirringen vid det här laget...
fortkörning
felparkering
försökt köra med GSG (går det så går det) deklaration
Du glömde mutskandalerna som utspelade sig på de Österrikiska vägarna i början av 2000-talet. Jisses, Du betedde dig värre än ryska maffian mot den stackars poliskonstapeln som säkerligen hade fru och barn där hemma.
Och då ska vi inte tala om hur rädda jag och AnFRAN var. Hua, har mardrömmar ännu.
fortkörning
felparkering
Du glömde mutskandalerna som utspelade sig på de Österrikiska vägarna i början av 2000-talet. Jisses, Du betedde dig värre än ryska maffian mot den stackars poliskonstapeln som säkerligen hade fru och barn där hemma.
Och då ska vi inte tala om hur rädda jag och AnFRAN var. Hua, har mardrömmar ännu.
Den berömda österrikiska fortkörningen ja... vilken tur att man körde laglydigt och slapp böter där.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
fortkörning
felparkering
Den berömda österrikiska fortkörningen ja... vilken tur att man körde laglydigt och slapp böter där.
För en gång skull kan hålla med EnzoF1 då jag låg bakom och hade koll på hastigheten själv också. Den enda som blev tagen av polisen var fartdåren Gösta.
Razor skrev:Jag tror att någon har missat att vi går över till vintertid natten mellan lördagen och söndagen under den helgen.
Vi går ju över till vintertid nu till helgen d.v.s. den 26 oktober. Inte för att gör så stor skillnad helgen efter men bara så du inte kommer för sent till jobbet på måndag Razor.
Razor skrev:Jag tror att någon har missat att vi går över till vintertid natten mellan lördagen och söndagen under den helgen.
Vi går ju över till vintertid nu till helgen d.v.s. den 26 oktober. Inte för att gör så stor skillnad helgen efter men bara så du inte kommer för sent till jobbet på måndag Razor.
Tack för påpekandet och det hade i o f s varit en välgärning om jag hade missat en timmes jobb på måndag.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Är det posetivt el. negativt .
Jag ska ut på båt resa till helgen får jag en timme + el. - =?
platt skrev:
Jag ska ut på båt resa till helgen får jag en timme + el. - =?
Det beror på följande:
Resans riktning (väderstreck) (om resan sker i nord / syd riktning blir skillnaden i tid inte så stor)
Fart / dygn
Resans längd i dygn
Resten är matematik.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)