Pastis skrev:Finns det någon som live-sänder tredje träningen på Internet?
Hittar inget bra.
Men det är ju hyfsat konsekvent ändå. Sitter du i en Ferrari så får du böter, men sitter du i en McLaren så tappar du placering eller blir diskad.
Kan någon på fullt allvar verkligen påstå att Ferrari inte är gynnade av FIA? -AndersF1
Pastis, igår när jag inte fick igång ITV körde jag denna: http://www.tvunetworks.com/
Kanalen Wheels sände Speed:s sändning. Nu kollade jag inte imorse men jag tror att dom sände även den träningen.
Är det byebye med ITV:s sändningar över nätet nu framöver? Lyckas inte få in deras ström någonstans.
Men det är ju hyfsat konsekvent ändå. Sitter du i en Ferrari så får du böter, men sitter du i en McLaren så tappar du placering eller blir diskad.
Kan någon på fullt allvar verkligen påstå att Ferrari inte är gynnade av FIA? -AndersF1
Den började för ett tag sen Jari, de siter som hade plockat lands-ipkollen verkar vara borta. Då återstår att surfa via proxy i UK, funkar fint faktist.
Jari skrev:Jodå, på bland annat de språken kan jag se F1.
Fick inte du en bild på HRT1 när du var i Zadar?
Jo då, I kroatien fick jag in både HRT1 och HRT2. Dessa är Kroatiska kanaler. Man får även in Serbisk Tv längre söderut mot Dubrovnik. Men ingenstans fick jag in någon "serbokroatisk" kanal. Men det beror inte på att min mottagare var dålig utan för att det inte existerar något "serbokroatiskt". Hur är det med Finskkinesiska kanaler och språk, får du in några sådana????
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag gått på SVTs propagandaprogram Språka på Serbokroatiska. Ja, jag kan se både serbisk och Kroatisk F1 och säkerligen även Bosnisk osv...
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
ANFRAN skrev:Ja, hjälp oss som kollar på nätet, ni som kan. 76 minuter har ni på er.
TUV och kanalen "Wheels" tittar jag på, sänder Speed, se länk högre upp.
Ah, tack till dig med! Men på Pepparkvarnens länk slipper man höra kommentatorer, så jag blir kvar där.
Ah, bra där jag läste inte allt driveldravel emellan. ITV brukar inte sända fredagen men det kanske var någon annan sändning, den länken funkar inte hos mig av någon anledning.
(Kom på att det är fria träningen på lördagen ITV inte sänder ju...)
Jari skrev:Jodå, på bland annat de språken kan jag se F1.
Fick inte du en bild på HRT1 när du var i Zadar?
Jo då, I kroatien fick jag in både HRT1 och HRT2. Dessa är Kroatiska kanaler. Man får även in Serbisk Tv längre söderut mot Dubrovnik. Men ingenstans fick jag in någon "serbokroatisk" kanal. Men det beror inte på att min mottagare var dålig utan för att det inte existerar något "serbokroatiskt". Hur är det med Finskkinesiska kanaler och språk, får du in några sådana????
Vad hade Jugoslavien för officiellt språk 54-91?
Vilket språk hade du tvingats använda dig av om du gått i kroatisk grundskola? (innan mitten av 70-talet)
Tillägg: Jag är faktiskt förvånad hur dom (och andra) vågar fortsättningsvis sända Formel1 fritt ut över nätet - jag trodde att Bernies "detektivbyrå" satte stopp för sånt.
Noblesse oblige - ingen dumt i signaturen nu. (temporär snällhet på grund av att vädret ser bra ut idag - åtminstone bättre)
Tillägg: Jag är faktiskt förvånad hur dom (och andra) vågar fortsättningsvis sända Formel1 fritt ut över nätet - jag trodde att Bernies "detektivbyrå" satte stopp för sånt.
Gött, alltså.. skulle någon hitta denna version (innan var det mad-max) av formel1 sändning igen (Jag antar att den försvinner inom kort), så skriv den gärna här, skulle vara väldigt tacksamt
Vet inte om den här varit uppe förr, men man verkar kunna strömma RTL:s sändningar av kval och lopp över nätet. Jag är inte så bra på tyska så jag vet inte om det finns några begränsningar, t.ex. att man måste sitta på en tysk internetuppkoppling etc.
Dags att slagga nu för att orka upp till nattens första fria träning. För er som är intresserade kan sessionen betraktas bland annat på http://f1stream.co.cc/ . ITV står för strömmen precis som vanligt.
menthol skrev:Dags att slagga nu för att orka upp till nattens första fria träning. För er som är intresserade kan sessionen betraktas bland annat på http://f1stream.co.cc/ . ITV står för strömmen precis som vanligt.
Funnkar den även i China? Om inte, snälla lägg upp en länk som fungerar.
menthol skrev:Dags att slagga nu för att orka upp till nattens första fria träning. För er som är intresserade kan sessionen betraktas bland annat på http://f1stream.co.cc/ . ITV står för strömmen precis som vanligt.
Funnkar den även i China? Om inte, snälla lägg upp en länk som fungerar.