Nisse:
Håller med om att Leob skulel ha vunnit även om det gällt konståkning. Han kör oförskämt snyggt!
Tror inte att Ekström kommer att köra särskilt många rallyn, möjligen att ha nkör svenska nästa år också men nu har han ju en seger och kanske nöjer sig med det.
PG däremot hoppas jag kommer att gå långt. Även om det till slut inte blev så bra denna gång.
Svenska rallyt - vem tar hem vinterkronan?
-
-
-
Jag menar naturligtvis inte att han måste köra snyggt, men han kunde nog tjäna ytterligare lite tid (verkar kankse otroligt med tanke på hur han presterat) genom att köra mindre brett. Men han är verkligen en talang och för egen del skulle jag hellre se honom i WRC än DTM, men det kanske blir för mycket rally i familjen då. Jag tror inte att Tina skulle ställa upp som kartläsare åt honom, alldeles för stor risk till slitningar i förhållandet...
Hoppas bara att teamchefer och sponsorer fått upp ögonen för PG, Tobias visade också fart men imponerade inte så mycket på mig. Han är bortskämd och kommer säkert att få fler chanser, emn jag tror inte han går så långt som till WRC-kontrakt. Möjligen kommer han att köra SM framöver.
Hoppas bara att teamchefer och sponsorer fått upp ögonen för PG, Tobias visade också fart men imponerade inte så mycket på mig. Han är bortskämd och kommer säkert att få fler chanser, emn jag tror inte han går så långt som till WRC-kontrakt. Möjligen kommer han att köra SM framöver.
-
Jag läste en anonym kommentar på Svarta Masken att Ekström nu jagas av fyra VM-stall. Det var visst den här artikeln som åsyftades: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 99,00.html
/Jan
/Jan
-
Visst vore det jäkligt skoj om det blev så, men jag undrar om Audi verkligen släpper honom. Han var ju klart bäste Audiförare förra säsongen trots Twar-infektionen. Men det beror säkert också på vilka som betalar bäst, Svenska rallyt bekostas av sponsorer och Mattias tjänar inte något på det mer än erfarenheten.
Som sagt, en stor talang är han i alla fall.
Som sagt, en stor talang är han i alla fall.
-
-