Nya BAR

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Hood

Inlägg av Hood »

http://151.88.109.215/cgi-bin/fworld.dl ... artner.jsp

Fast ändå inte.. Här finns det med...

// Hood
Loranga

Inlägg av Loranga »

On 2003-02-10 10:53, Hood wrote:
Fake ?

Varifrån är bilden ?

// Hood
Vadå, påstår du att Forza lägger in falska bilder, så att du måste gå någon annanstans för att få bekräftelse? Eller misstolkar jag dig helt?
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Loranga:

Jag måste få tillbaka min Photoshop-dongel snart... är du klar än? :wink:

/E
Användarens profilbild
Hood

Inlägg av Hood »

Mja, om jag som nu såg detta på EN bild, utan bekräftelse från annat håll tycker jag att jag har rätt att fundera om bilden kan vara fejkad. Det är ju lätt fixat med rätt "dongel". Fejkade bilder förekommer ju lite här och där...

Och plötsligt är FERRARI/ACER ett favoritstall...
// Hood.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Fejkade bilder förekommer dock aldrig på forza annat än på bullen möjligen.
Användarens profilbild
Hood

Inlägg av Hood »

Och det var på bullen jag såg bilden. Jag reflekterade inte över att den var från Forza:s sida. Hade jag noterat detta vore fejk-frågan onödig...

// Hood.
Användarens profilbild
Hood

Inlägg av Hood »

Det verkar förövrigt vara lite känsligt det här. Har Forza aldrig haft felaktig information eller fejkade bilder på hemsidan?

Eloge i så fall...

// Hood.
Loranga

Inlägg av Loranga »

On 2003-02-10 15:27, Hood wrote:
Det verkar förövrigt vara lite känsligt det här. Har Forza aldrig haft felaktig information eller fejkade bilder på hemsidan?

Eloge i så fall...

Inte känsligt alls. Trodde du hade kollat var bilden var länkad från. :smile:
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

Hoppsan! :lol:

Misstänker man fejkade bilder, så är väl det första man kollar var bilden är länkad ifrån... eller? Nu kan jag ju inte garantera att bilden är korrekt bara för att den ligger på Forza. :crazy: Men jag kom att tänka på den här diskussion om Acer och Ferarri när jag såg bilden och tänkte det kunde vara intressant att höra vad Hood har att säga om detta. :razz:
Keep on Boppin´
Gäst

Inlägg av Gäst »

On 2003-02-10 15:27, Hood wrote:

Eloge i så fall...
Tvärtom har Forza flera gånger varit nästan först i världen med bilder, men inte vågat visa dem förrän i sista stund innan för att markera att det faktiskt är sant.
Eftersom Forza inte verkar vara intresserade av våra vanliga allmänna diskussioner skall jag hälsa dem och tacka för elogen.
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Vi fejkar verkligen inte med bilder! Vi får våra bilder från en mängd officiella källor. Jag kan berätta en liten historia om hur vi förra året kunde vara först i världen med bilder på McLarens då nya MP4-17.

Jag var inne på deras pressarea och (skrotade lite) vips så såg jag att webmastern arbetade med nya bilder. Webmastern höll på med att lägga upp nya studiobilder av bilen, men tänkte sig inte för. Han lade först upp bilderna och ändrade sedan rättigheterna på dem. Innan han hade gjort det sista så hade jag redan sugit bilderna. Det var en dag innan den officiella premiärvisningen. Vi visade upp dem lite senare på kvällen men jag var lite nervös för att de skulle blir sura på mig.

Årets Ferrari presentation blev för mycket för deras webserver och man kunde inte logga in. Det hade jag förväntat mig och det var bara att vara inloggad i god tid och skrota runt...

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Pastis den 2003-02-11 11:18 ]</font>
Gäst

Inlägg av Gäst »

:wor: