http://151.88.109.215/cgi-bin/fworld.dl ... artner.jsp
Fast ändå inte.. Här finns det med...
// Hood
Nya BAR
-
-
- Utvisad
-
-
-
-
-
Hoppsan!
Misstänker man fejkade bilder, så är väl det första man kollar var bilden är länkad ifrån... eller? Nu kan jag ju inte garantera att bilden är korrekt bara för att den ligger på Forza. Men jag kom att tänka på den här diskussion om Acer och Ferarri när jag såg bilden och tänkte det kunde vara intressant att höra vad Hood har att säga om detta.
Misstänker man fejkade bilder, så är väl det första man kollar var bilden är länkad ifrån... eller? Nu kan jag ju inte garantera att bilden är korrekt bara för att den ligger på Forza. Men jag kom att tänka på den här diskussion om Acer och Ferarri när jag såg bilden och tänkte det kunde vara intressant att höra vad Hood har att säga om detta.
Keep on Boppin´
Tvärtom har Forza flera gånger varit nästan först i världen med bilder, men inte vågat visa dem förrän i sista stund innan för att markera att det faktiskt är sant.On 2003-02-10 15:27, Hood wrote:
Det verkar förövrigt vara lite känsligt det här. Har Forza aldrig haft felaktig information eller fejkade bilder på hemsidan?
Eloge i så fall...
Eftersom Forza inte verkar vara intresserade av våra vanliga allmänna diskussioner skall jag hälsa dem och tacka för elogen.
-
- Mr Forza Motorsport
Vi fejkar verkligen inte med bilder! Vi får våra bilder från en mängd officiella källor. Jag kan berätta en liten historia om hur vi förra året kunde vara först i världen med bilder på McLarens då nya MP4-17.
Jag var inne på deras pressarea och (skrotade lite) vips så såg jag att webmastern arbetade med nya bilder. Webmastern höll på med att lägga upp nya studiobilder av bilen, men tänkte sig inte för. Han lade först upp bilderna och ändrade sedan rättigheterna på dem. Innan han hade gjort det sista så hade jag redan sugit bilderna. Det var en dag innan den officiella premiärvisningen. Vi visade upp dem lite senare på kvällen men jag var lite nervös för att de skulle blir sura på mig.
Årets Ferrari presentation blev för mycket för deras webserver och man kunde inte logga in. Det hade jag förväntat mig och det var bara att vara inloggad i god tid och skrota runt...
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Pastis den 2003-02-11 11:18 ]</font>
Jag var inne på deras pressarea och (skrotade lite) vips så såg jag att webmastern arbetade med nya bilder. Webmastern höll på med att lägga upp nya studiobilder av bilen, men tänkte sig inte för. Han lade först upp bilderna och ändrade sedan rättigheterna på dem. Innan han hade gjort det sista så hade jag redan sugit bilderna. Det var en dag innan den officiella premiärvisningen. Vi visade upp dem lite senare på kvällen men jag var lite nervös för att de skulle blir sura på mig.
Årets Ferrari presentation blev för mycket för deras webserver och man kunde inte logga in. Det hade jag förväntat mig och det var bara att vara inloggad i god tid och skrota runt...
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Pastis den 2003-02-11 11:18 ]</font>