UNGERNS GP 2008 - HUNGARORING
-
Man måste kanske ta en funderare angående Kimi. När han körde för McLaren så sa jag/alla vilken otur, det är fel på bilen, det är stallets fel och det var den förarens fel. Men om man tittar på vad som händer runt om kring han nu så funderar man på om det kanske kan vara hans egna grejer som strular till det för han. Han kanske bara är en medelmåtta som kör bil snabbt och hårt utan hjärna. Kan det vara alkoholen som har ställt till det i hans hjärn celler och funderar man litte gran till så kanske han skulle satsat på hockyn som han tydligen var bra på men jag kan inte tänka mig att han var något annat än back, för där behöver man inte tänka bara stoppa. (tror jag, kan inget om hocky)
Senast redigerad av platt den fre aug 08, 2008 20:04, redigerad totalt 1 gång.
-
Det krävs inte särskilt mycket för att köra F1 idag. Kimi kör säkert helt utan hjärna. Det säger inte lite om dom andra förarna.platt skrev:Man måste kanske ta en funderare angående Kimi. När han körde för McLaren så sa jag/alla vilken otur, det är fel på bilen, det är stallets fel och det var den förarens fel. Men om man tittar på vad som händer runt om kring han nu så funderar man på om det kanske kan vara hans egna grejer som strular till det för han. Han kanske bara är en medelmåtta som kör bil snabbt och hårt utan hjärna. Kan det vara alkoholen som har ställt till det i hans hjärn celler och funderar man litte gran till så kanske han skulle satsat på hockyn som han tydligen var bra på men jag kan inte tänka mig att han var något annat än back, för där behöver man inte tänka bara stoppa. (tror jag kan inget om hocky)
-
Du Platt..Tror du på det där själv.platt skrev:Man måste kanske ta en funderare angående Kimi. När han körde för McLaren så sa jag/alla vilken otur, det är fel på bilen, det är stallets fel och det var den förarens fel. Men om man tittar på vad som händer runt om kring han nu så funderar man på om det kanske kan vara hans egna grejer som strular till det för han. Han kanske bara är en medelmåtta som kör bil snabbt och hårt utan hjärna. Kan det vara alkoholen som har ställt till det i hans hjärn celler och funderar man litte gran till så kanske han skulle satsat på hockyn som han tydligen var bra på men jag kan inte tänka mig att han var något annat än back, för där behöver man inte tänka bara stoppa. (tror jag kan inget om hocky)
Williams är bara en språngbräda inför 2013..
-
Kan du specificera dig lite närmare. Eller menar du allt?jokan skrev:Du Platt..Tror du på det där själv.platt skrev:Man måste kanske ta en funderare angående Kimi. När han körde för McLaren så sa jag/alla vilken otur, det är fel på bilen, det är stallets fel och det var den förarens fel. Men om man tittar på vad som händer runt om kring han nu så funderar man på om det kanske kan vara hans egna grejer som strular till det för han. Han kanske bara är en medelmåtta som kör bil snabbt och hårt utan hjärna. Kan det vara alkoholen som har ställt till det i hans hjärn celler och funderar man litte gran till så kanske han skulle satsat på hockyn som han tydligen var bra på men jag kan inte tänka mig att han var något annat än back, för där behöver man inte tänka bara stoppa. (tror jag kan inget om hocky)
-
-
-
-
Menar du det här.jokan skrev:Det där med vin som du ska ha kan vi nog lösa vid tillfälle!
Men vad menar med det det som du säger om kimi????
"Man måste kanske ta en funderare angående Kimi. När han körde för McLaren så sa jag/alla vilken otur, det är fel på bilen, det är stallets fel och det var den förarens fel. Men om man tittar på vad som händer runt om kring han nu så funderar man på om det kanske kan vara hans egna grejer som strular till det för han. Han kanske bara är en medelmåtta som kör bil snabbt och hårt utan hjärna. Kan det vara alkoholen som har ställt till det i hans hjärn celler och funderar man lite gran till så kanske han skulle satsat på hockyn som han tydligen var bra på men jag kan inte tänka mig att han var något annat än back, för där behöver man inte tänka bara stoppa. (tror jag kan inget om hocky)"
Ja du! kanske att han skulle ha sattsat på hocky
Nä, han har haft så mycket otur under åren han har varit med så det börjar bli löjligt. Han borde rannsaka sig själv lite och börja fundera varför kan en spoling som Hamilton komma och spö skitten ur mig. Kimi skulle gå hos en terapeft och gå igenom sitt destruktiva liv. Sluta supa/festa och köra som Ayrton Senna, målmedvetet och vissa lite mer intresse över det han håller på med.
-
Hamilton? Hamilton har inte vunnit några titlar ännu. Han leder iofs vm och det gjorde han även förra året och lyckades slänga bort en nästan given titel.
Lewis har talang, men lider av "spagetti"nerver och så har han en tendens att prata upp sig själv så fort han lyckats vinna ett eller två lopp. Före Ungerns gp läste jag att han ansåg sig vara lika bra som Michael Schumacher. Jag har inga höga tankar om Michael Schumacher, men det kändes ändå lite hybris-aktigt av Lewis att börja påstå något sådant efter ett par bra lopp.
Lewis har inte lyckats med mer än att vinna en handfull lopp i en bra bil så här långt i sin F1-karriär. Han är fortfarande bara en liten valp som inte är torr bakom öronen.
Lewis har talang, men lider av "spagetti"nerver och så har han en tendens att prata upp sig själv så fort han lyckats vinna ett eller två lopp. Före Ungerns gp läste jag att han ansåg sig vara lika bra som Michael Schumacher. Jag har inga höga tankar om Michael Schumacher, men det kändes ändå lite hybris-aktigt av Lewis att börja påstå något sådant efter ett par bra lopp.
Lewis har inte lyckats med mer än att vinna en handfull lopp i en bra bil så här långt i sin F1-karriär. Han är fortfarande bara en liten valp som inte är torr bakom öronen.
-
Om Lewis hade hetat Esa Pekkalainen hade du aldrig skrivit det däraSami skrev:Lewis har inte lyckats med mer än att vinna en handfull lopp i en bra bil så här långt i sin F1-karriär. Han är fortfarande bara en liten valp som inte är torr bakom öronen.
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez
-
Var har du läst det? Fy fan vad slemmig han är den slemproppen hur självgod kan man bli!Sami skrev:Hamilton? Hamilton har inte vunnit några titlar ännu. Han leder iofs vm och det gjorde han även förra året och lyckades slänga bort en nästan given titel.
-
-
Enzo vem är det? den enda Enzo jag känner till det är han som tillverkade bilar i Italien och han är död så ha kan man inte ta på allvar lägre!Dawe skrev:Var har du fått det ifrån?platt skrev:Kimi skulle gå hos en terapeft och gå igenom sitt destruktiva liv.
(Ett litet tips.. du ska inte ta EnzoF1 på allvar...)
-
- Utvisad
Vad tycker du om Kovalainen då?Sami skrev:Hamilton? Hamilton har inte vunnit några titlar ännu. Han leder iofs vm och det gjorde han även förra året och lyckades slänga bort en nästan given titel.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
-
-
Men å andra sidan ger han ett ärligt och glatt intryck. Kimi borde gå en kurs hos Heiki om hur man charmar sin publik. Men man vinner inga WDC på att vara en trevlig snubbe, tyvär. Jag gillar Heiki för att han är så ofinsk. Förmodligen är han ytterst sällan full och gillar inte att sitta i varma rum och transpirera utan anledning.Sami skrev:Kovalainen verkar vara en väldigt medioker förare. Betydligt sämre än Lewis.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
-
Gösta skrev:Men å andra sidan ger han ett ärligt och glatt intryck. Kimi borde gå en kurs hos Heiki om hur man charmar sin publik. Men man vinner inga WDC på att vara en trevlig snubbe, tyvär. Jag gillar Heiki för att han är så ofinsk. Förmodligen är han ytterst sällan full och gillar inte att sitta i varma rum och transpirera utan anledning.Sami skrev:Kovalainen verkar vara en väldigt medioker förare. Betydligt sämre än Lewis.
Heiikki och Kimi är ju nära vänner så de tar nog säkert några glas ihop ibland. Heikkis farsa lär vara vän med Kimis far också för den delen. Jag har för mig att de alla hängde i kimis motorhome under några GP-helger förra året.
-
http://www.viasatsport.se/content/view/8625/37/platt skrev:Heiki har nog Svenskt ursprung pga. av sitt trevliga yttre
FIA = Ferrari International Assistance
-
olag skrev:http://www.viasatsport.se/content/view/8625/37/platt skrev:Heiki har nog Svenskt ursprung pga. av sitt trevliga yttre
Det var väl som jag misstänkte!!!
Han är alldelles för trevlig för att vara Finländare.
-
Fy fan vad rätt jag hade! Fostrad av en Smålänning kan det bli mer svenskt, så svenskt det kan bli på gränsen mellan Skåne och Småland. Svensk med andra ORD!!olag skrev:http://www.viasatsport.se/content/view/8625/37/platt skrev:Heiki har nog Svenskt ursprung pga. av sitt trevliga yttre
-
Så sant, så sant!platt skrev:Fy fan vad rätt jag hade! Fostrad av en Smålänning kan det bli mer svenskt, så svenskt det kan bli på gränsen mellan Skåne och Småland. Svensk med andra ORD!!olag skrev:http://www.viasatsport.se/content/view/8625/37/platt skrev:Heiki har nog Svenskt ursprung pga. av sitt trevliga yttre
Men det är ju hyfsat konsekvent ändå. Sitter du i en Ferrari så får du böter, men sitter du i en McLaren så tappar du placering eller blir diskad.
Kan någon på fullt allvar verkligen påstå att Ferrari inte är gynnade av FIA? -AndersF1
Kan någon på fullt allvar verkligen påstå att Ferrari inte är gynnade av FIA? -AndersF1
-
- Varnad
Jo, men är Alonso fortfarande en vinnare och anses han inte vara lite av en bråkstake?Lemon skrev:Tror inte någon här, möjligen med undantag för Enzo, tror att Kimi hänger löst. Däremot kan man fråga sig vad som händer när Kimi och Massas kontrakt går ut. Alonso lär vara rätt sugen på en plats.Jari skrev:Om någon med vett och sans tror att Kimi just nu hänger löst i Ferraristallet så låt höra.
Eller kan det till och med vara så att han visat på rätt "spunk" enligt någon sorts fascistoidt synsätt och därför skulle kunna tas emot med öppna armar av Mussolinis gamla anhängare?
Kimi får förfrågan om nytt så klart...
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
- Utvisad
Fast är Kimi fortfarande en vinnare och anses han inte vara lite av en bitter och inåtvänd föredetting.Jari skrev:Jo, men är Alonso fortfarande en vinnare och anses han inte vara lite av en bråkstake?Lemon skrev:Tror inte någon här, möjligen med undantag för Enzo, tror att Kimi hänger löst. Däremot kan man fråga sig vad som händer när Kimi och Massas kontrakt går ut. Alonso lär vara rätt sugen på en plats.Jari skrev:Om någon med vett och sans tror att Kimi just nu hänger löst i Ferraristallet så låt höra.
Eller kan det till och med vara så att han visat på rätt "spunk" enligt någon sorts fascistoidt synsätt och därför skulle kunna tas emot med öppna armar av Mussolinis gamla anhängare?
Kimi får förfrågan om nytt så klart...
Eller kan det tilloch med vara så att han visar på rätt "sponken" enligt någon sorts finskt synsätt och därför skulle kunna tas emot med öppna armar av Stalins gamla anhängare.
Massa har redan fått erbjudande om och förlängt så klart...
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
-
- Utvisad
För att förtydliga mig: jag tror väl inte seriöst att Kimi får sparken innan hans tre år gått ut, men det finns en möjlighet att han själv väljer att sluta.
Jag tror däremot att Ferrari INTE erbjuder honom någon förlängning, i alla fall inte med samma lön. Möjligen till en kraftigt reducerad lön. Ferrari har nämligen sett att de har en kille som gör ett bättre jobb till en bråkdel av kostnaden. Men det är klart, om Kimi skärper till sig så finns det alltid plats för en duglig andreförare, men då måste han bli bättre än vad han är nu.
Men Ferrari är tillräckligt kompetenta för att inse när de har lagt sina ägg i fel korg och kommer att rätta till sitt misstag. Deras anseende är för mycket värt för att hålla fast vid en sån som Kimi. Jag kan faktiskt inte tänka mig någon annan förare i fältet som sämre skulle kunna representera Ferraris anrika tradition.
Jag tror däremot att Ferrari INTE erbjuder honom någon förlängning, i alla fall inte med samma lön. Möjligen till en kraftigt reducerad lön. Ferrari har nämligen sett att de har en kille som gör ett bättre jobb till en bråkdel av kostnaden. Men det är klart, om Kimi skärper till sig så finns det alltid plats för en duglig andreförare, men då måste han bli bättre än vad han är nu.
Men Ferrari är tillräckligt kompetenta för att inse när de har lagt sina ägg i fel korg och kommer att rätta till sitt misstag. Deras anseende är för mycket värt för att hålla fast vid en sån som Kimi. Jag kan faktiskt inte tänka mig någon annan förare i fältet som sämre skulle kunna representera Ferraris anrika tradition.
-
Jari, vem i Ferrariledningen anser du vara / har varit anhängare av Musolini???
Tja, vad säger man. Man måste ha förståelse för människor som fostrats i en sovjetsatelitstat och blivit indoktrinerad av sovjetpropaganda.
Tja, vad säger man. Man måste ha förståelse för människor som fostrats i en sovjetsatelitstat och blivit indoktrinerad av sovjetpropaganda.
-
-
Varför skulle Kimi vilja fortsätta efter 2009? Han har ju alltid sagt att han inte kommer att hålla på särskilt länge och att har mycket annat han vill göra när han slutar med F1.EnzoF1 skrev:För att förtydliga mig: jag tror väl inte seriöst att Kimi får sparken innan hans tre år gått ut, men det finns en möjlighet att han själv väljer att sluta.
Ferrari hade kompetens att anställa en förare som tog tillbaka WDC titeln efter ett par år utan titeln.
Massa har växt när han inte längre är uttalad 2:a förare och Kimi har varit en bra teamkamrat för Massas utveckling.
Det är Teamledningen i Ferrari som är den svaga länken just nu, inte förarna. Tillförlitligheten och dom stratiegiska besluten måste bli bättre.
-
Precis samma som han sänkte Mclaren förra året.olag skrev:Alonso i Ferrari är en dröm för alla McLaren fansEnzoF1 skrev:
Alonso och Massa i Ferrari vore en dröm!
Samma dag han skriver på sänker han stallet och han tvingar Skomakaren att hålla paraplyet åt han när han står på startgridden
McFuckers
-
- Varnad
Det där måste vara en av de bästa posterna förutom mina egna jag läst på länge...Geer skrev:Varför skulle Kimi vilja fortsätta efter 2009? Han har ju alltid sagt att han inte kommer att hålla på särskilt länge och att har mycket annat han vill göra när han slutar med F1.EnzoF1 skrev:För att förtydliga mig: jag tror väl inte seriöst att Kimi får sparken innan hans tre år gått ut, men det finns en möjlighet att han själv väljer att sluta.
Ferrari hade kompetens att anställa en förare som tog tillbaka WDC titeln efter ett par år utan titeln.
Massa har växt när han inte längre är uttalad 2:a förare och Kimi har varit en bra teamkamrat för Massas utveckling.
Det är Teamledningen i Ferrari som är den svaga länken just nu, inte förarna. Tillförlitligheten och dom stratiegiska besluten måste bli bättre.
-
Kan det bli mer svenskt? Skåne.. och delar av Blekinge och Halland var danskt... så ja.. det kan det. (Har säkert missat något ställe)platt skrev:Fy fan vad rätt jag hade! Fostrad av en Smålänning kan det bli mer svenskt, så svenskt det kan bli på gränsen mellan Skåne och Småland. Svensk med andra ORD!!olag skrev:http://www.viasatsport.se/content/view/8625/37/platt skrev:Heiki har nog Svenskt ursprung pga. av sitt trevliga yttre
Hamilton förlorar vm i de 3 sista loppen :=)
-
- Utvisad
Som sagt, synd att en del av skribenterna här är så avundsjuka på Finlands framgångar i Formel1 att de förstör ett helt diskussionsforum med sitt evinnerliga och imbecilla flöde av ordbajs.
Forumet kunde de facto vara intressant och givande att läsa ifall en del av skribenterna skulle sluta med sitt skitprat eller annars bli svartflaggade (bl.a. för användande av invektiv om annan folkgrupp).
Finns det ingen (övervakare-)moderator här på forumet ?
Försök istället se framåt, med hopp, om att Sverige också får fram en formel1-förare. Det skulle vara nåt!
Som sagt, sluta lipa om Finlands framgångar.
Forumet kunde de facto vara intressant och givande att läsa ifall en del av skribenterna skulle sluta med sitt skitprat eller annars bli svartflaggade (bl.a. för användande av invektiv om annan folkgrupp).
Försök istället se framåt, med hopp, om att Sverige också får fram en formel1-förare. Det skulle vara nåt!
-
- Varnad
-
https://f1.tauzero.se/?url=BBS&bbs=http ... 4f3276c2fcguuben skrev:Som sagt, synd att en del av skribenterna här är så avundsjuka på Finlands framgångar i Formel1 att de förstör ett helt diskussionsforum med sitt evinnerliga och imbecilla flöde av ordbajs.
FIA = Ferrari International Assistance
-
- Utvisad
Kan nån förklara för mig vilka framgångar Finland har i F1?
Finns inga finska stall eller annan finsk verksamhet aktiv i F1???
Många skribenter har problem med en viss förare av finsk härkomst, inget annat. Men det problemet är av övergående art.
Däremot är det fascinerade att se hur enögt finska skribenter ser på saken.
Finns inga finska stall eller annan finsk verksamhet aktiv i F1???
Många skribenter har problem med en viss förare av finsk härkomst, inget annat. Men det problemet är av övergående art.
Däremot är det fascinerade att se hur enögt finska skribenter ser på saken.
-
Jag gillar inte finnar, det ska sägas men....
Tycker att diskusionen om att det inte finns några finska stall etc är larvig.
Jag menar
Ferrari jo det är ett ITALIENSKT märke men nyckelpersonerna under MS eran var ju tyskar, engelsmän, sydaftikan och fransmän
Toyota är det ett japanskt eller tyskt team?
BMW??
Det är internationellt värre allt och för att göra en liknelse så kan man säga att det inte är Detroit som ska ta åt sig äran av stanley cup det ska väl Mecixo göra eftersom de flesta i Detriot spelar med Easton klubbor som tillverkas i Mexico. ...eller?
Alltså finnarna är framgångsrika inom motorsport det kommer vi aldrig ifrån och då menar jag som chaufförer. Jag hoppas detta kommer att ändras eftersom det retar mig något fruktansvärt. Jag anser att det är illavarslande att ett primitivt folkslag som finnar är så pass duktiga på något så konstnärligt som att framföra ett fordon i hög fart.
Tycker att diskusionen om att det inte finns några finska stall etc är larvig.
Jag menar
Ferrari jo det är ett ITALIENSKT märke men nyckelpersonerna under MS eran var ju tyskar, engelsmän, sydaftikan och fransmän
Toyota är det ett japanskt eller tyskt team?
BMW??
Det är internationellt värre allt och för att göra en liknelse så kan man säga att det inte är Detroit som ska ta åt sig äran av stanley cup det ska väl Mecixo göra eftersom de flesta i Detriot spelar med Easton klubbor som tillverkas i Mexico. ...eller?
Alltså finnarna är framgångsrika inom motorsport det kommer vi aldrig ifrån och då menar jag som chaufförer. Jag hoppas detta kommer att ändras eftersom det retar mig något fruktansvärt. Jag anser att det är illavarslande att ett primitivt folkslag som finnar är så pass duktiga på något så konstnärligt som att framföra ett fordon i hög fart.
Lite äldre, lite långsammare
-
Kovalainen har visat sig duktigt medioker än så länge och Kimi är på dekis. Troligtvis lägger Kimi hjälmen på hyllan rätt snart och Kova tror jag inte blir långvarig heller. Efter det är det nog slut med finntjafset här på forumet.Jacob skrev:Alltså finnarna är framgångsrika inom motorsport det kommer vi aldrig ifrån och då menar jag som chaufförer. Jag hoppas detta kommer att ändras eftersom det retar mig något fruktansvärt. Jag anser att det är illavarslande att ett primitivt folkslag som finnar är så pass duktiga på något så konstnärligt som att framföra ett fordon i hög fart.
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez
-
-
- Utvisad
Tja, men det handlar ju mest om att de för närvarande har ett företagsklimat som hjälper fram även mer mediokra talanger. Rent talangmässigt har ju Sverige mer att plocka av, men tyvärr så förvaltas det inte.Jacob skrev: Alltså finnarna är framgångsrika inom motorsport det kommer vi aldrig ifrån och då menar jag som chaufförer. Jag hoppas detta kommer att ändras eftersom det retar mig något fruktansvärt. Jag anser att det är illavarslande att ett primitivt folkslag som finnar är så pass duktiga på något så konstnärligt som att framföra ett fordon i hög fart.
Så där rent överjävligt med talanger har ju inte finnarna, inte med tanke på hur många de sponsrar fram. Kovalainen är ju inget särskilt, visst, en duglig förare, men inte mer än mittfältsmaterial. Kimi är ju nästan lika bra eller möjligen lika bra som Massa.
Men självklart är alla som kör i F1 bra chaffisar, det kan man ju inte komma ifrån.
Jag har sett en finne på nära håll som var närmast talanglös på att framföra fordon i hög fart, vare sig det är på grus eller asfalt, så det ligger inte i folkslaget. Det han däremot var bra på var att snacka och skrävla, men prestationerna lyste med sin frånvaro.
-
-
Okej, jag skrev inte så mycket på internetforum före 1982. Däremot på mitten av 90-talet och då var det precis samma sak. Alla som inte gillar finnar klagar på att finländarna kör F1 (inte samma hat mot Häkkinen dock som mot Kimi). Ibland var det krig med en och annan holländare också, men det var garanterat mest tyskar och en och annan svenne som inte klarade av att finland hade en man i F1 och ingen svensk var i närheten.
tror tyvärr att du får vänja dig alternativt stänga av när "vissa" skriver eller utrycker sina åsikter.
tror tyvärr att du får vänja dig alternativt stänga av när "vissa" skriver eller utrycker sina åsikter.
Senast redigerad av Cheever den sön aug 10, 2008 20:51, redigerad totalt 2 gånger.
I was misled and that is the way it went
-
Mhm? Fanns det Internet på den tiden?Lemon skrev:Inte bara tror, jag är bergfast övertygad om det. Jag skrev på F1-forum innan finnarnas framgångssaga började. Finntjafset då uppgick till exakt 0%.Cheever skrev:Tror du på det själv?
Men det är ju hyfsat konsekvent ändå. Sitter du i en Ferrari så får du böter, men sitter du i en McLaren så tappar du placering eller blir diskad.
-
Innan 1998. Och faktiskt var finntjafset under Häkkinens storhetstid betydligt blygsammare än det är nu. Det började när Kimi gick till McLaren enligt min mening.Cheever skrev:Okej, jag skrev inte så mycket på internetforum före 1982.
-
-
Precis, är det då "finntjafs" eller "Kimitjafs" kan man fråga sig? Och i så fall varför?Lemon skrev:Innan 1998. Och faktiskt var finntjafset under Häkkinens storhetstid betydligt blygsammare än det är nu. Det började när Kimi gick till McLaren enligt min mening.Cheever skrev:Okej, jag skrev inte så mycket på internetforum före 1982.
Hur kommer det sig att just Kimi är så avskydd i företrädesvis vissa kretsar? Med Häkkinen var det som sagt en helt annan femma.
I was misled and that is the way it went
-
EnzoF1 skrev:Jacob skrev:
Jag har sett en finne på nära håll som var närmast talanglös på att framföra fordon i hög fart, vare sig det är på grus eller asfalt, så det ligger inte i folkslaget. Det han däremot var bra på var att snacka och skrävla, men prestationerna lyste med sin frånvaro.
Hehe berätta mer!! Vem kan det vara? Vad hände?
Ge mig allt om det Enzo ALLT!!
Lite äldre, lite långsammare
-
-
- Utvisad
Jacob skrev:Allt finns på Internet, eller så är det bara att fråga vem som helst utom finnen i fråga så får du en hyfsat korrekt version. Vill du höra Pinocchioversionen så frågar du finnen.EnzoF1 skrev:Jacob skrev:
Lemon kan nog bistå med lite länkar och information om det behövs
-
- Utvisad
Du är nåt på spåren där Chevan, och jag tror du egentligen vet svaret.Cheever skrev:Precis, är det då "finntjafs" eller "Kimitjafs" kan man fråga sig? Och i så fall varför?Lemon skrev:Innan 1998. Och faktiskt var finntjafset under Häkkinens storhetstid betydligt blygsammare än det är nu. Det började när Kimi gick till McLaren enligt min mening.Cheever skrev:Okej, jag skrev inte så mycket på internetforum före 1982.
Hur kommer det sig att just Kimi är så avskydd i företrädesvis vissa kretsar? Med Häkkinen var det som sagt en helt annan femma.
-
- Varnad
EnzoF1 skrev:Seså, håll inte inne med det nu! Inta fan tar du upp sånt där utan att gödsla med det om du får chansen, eller hur?Jacob skrev:Allt finns på Internet, eller så är det bara att fråga vem som helst utom finnen i fråga så får du en hyfsat korrekt version. Vill du höra Pinocchioversionen så frågar du finnen.EnzoF1 skrev:
Lemon kan nog bistå med lite länkar och information om det behövs
En vän som du borde alla ha...