Mer Ferrarifusk

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

- AndersF1, helt klart, det är inte sannolikt att de skulle strejka om nu någon trott det!

- Lucky nu är du ute o cyklar, vad jag gjort är att filosofera kring tanken på strejk som en metod, inte något jag trott att de faktiskt ska göra. Det är milsvid skillnad däremellan, vilket du tydligen inte fattade!
Var står det att jag tror att de ska strejka som du påstår ?????

För att man pratar om religion betyder inte i sig att man tror på den!
Användarens profilbild
Slusk

Inlägg av Slusk »

Gonzo, du argumenterar dig alltid in i hörn. :)
"Det är bättre att sitta tyst och se dum ut än att öppna munnen och undanröja alla tvivel."

/S
"All bleeding eventually stops."
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

"Det är bättre att sitta tyst och se dum ut än att öppna munnen och undanröja alla tvivel." Det får stå för dig Slusk! (Du bör väl ta bort din egna avatar och byta namn, de undanröjer alla tvivel om dig)
Och om du tycker att jag är dum så varsågod!

Jag har gjort några försök med filosofiska tankegångar kring olika problem som inte tar ställning i frågan utan belyser den ifrån en annan synvinkel, men det är tydligen lönlöst på detta forum, eftersom allt för många inte tycks förstå vad man talar om, alt. avsiktligt görs sig dummare än de är!
Det är samma personer som ser allting utifrån ett "svart - vitt", "ja - nej", "av - på" perspektiv, att det bara finns ett svar till allting, en förenklad verklighet, världen är lite mer komplex än så.