Vem ersätter Massa? Schumacher?

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

EnzoF1 skrev: På Spa och Monza blir det däremot lite mer spännande, och regnar det dessutom på Spa så kan Kimi blir detroniserad, han är ju inte direkt bra i regn och Regenmeister vet vi ju vad han kan prestera.
Intressant att du tycker att Kimi skall detroniseras, jag har fått intrycket att du tyckter att andra än Kimi är på "tronen" :D

Att lita till Reliant-mannen i regn är nog tyvärr att hoppas på för mycket. Det finns de förare som vart riktigt bra i regn, "x" hör inte dit.
I was misled and that is the way it went
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Cheever skrev:Som sagt, bortförklaringar i parti och minut.
Ja, det är väl enklare att blunda för dem som säger att Kimi måste släppa om MS enligt kontrakten och liknande...

Du är bara sur för att de inte fråga Alesi!
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.

Dessutom F1-världens störste fegis.
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Cheever skrev:
EnzoF1 skrev: På Spa och Monza blir det däremot lite mer spännande, och regnar det dessutom på Spa så kan Kimi blir detroniserad, han är ju inte direkt bra i regn och Regenmeister vet vi ju vad han kan prestera.
Intressant att du tycker att Kimi skall detroniseras, jag har fått intrycket att du tyckter att andra än Kimi är på "tronen" :D

Att lita till Reliant-mannen i regn är nog tyvärr att hoppas på för mycket. Det finns de förare som vart riktigt bra i regn, "x" hör inte dit.
Nej det är klart, vem är bättre än Kimi. Innehavare av 7-8 moraliska titlar... regnmästare, en riktig spjuver och sannolikt även mest välhängd av alla förare på gridden.

Jag anser i alla fall att Maestro kört riktigt bra regnlopp, men du får ju så klart ha en annan åsikt.

Jag tror att du är riktigt orolig för hur det här ska sluta... ;)
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.

Användarens profilbild
olag

Inlägg av olag »

EnzoF1 skrev:
På Spa och Monza blir det däremot lite mer spännande, och regnar det dessutom på Spa så kan Kimi blir detroniserad, han är ju inte direkt bra i regn och Regenmeister vet vi ju vad han kan prestera.

Jag kan säga så mkt som att om MS kör säsongen ut, så kan han ha mer poäng än Kimi.

Mitt drömscenario är eg. ett helt annat och det är är att Kimi får foten tidigare än väntat och att Massa och Schumi kör de sista 3-4 loppen för Ferrari.
Skomakaren kommer till serverat bord. För 7 lopp sedan var Ferrari en av fältets sämsta bil. Nu förra loppet har dom fått till bilen mycket bättre.
Så det e ingen konst om MS skulle vara med i toppen..
Han hade inte varit det för ett par lopp sedan...
FIA = Ferrari International Assistance
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

EnzoF1 skrev:
Cheever skrev:

Nej det är klart, vem är bättre än Kimi. Innehavare av 7-8 moraliska titlar... regnmästare, en riktig spjuver och sannolikt även mest välhängd av alla förare på gridden.

Jag anser i alla fall att Maestro kört riktigt bra regnlopp, men du får ju så klart ha en annan åsikt.

Intressant att du lyckas göra även detta till en "Kimi-fråga". Jag syftade knappast på Kimi, som enligt mig är medioker i regn. Panis, Senna och framförallt mästarnas mästare i regn, Alesi. Där har du några som eventuellt kan tänkas kallas regnmästare i modern tid (finns ett koppel till). Att Reliantmannen som kom ett par kurvor i Monaco i regn skulle vara en dylik är...

Jag är inte det minsta orolig.

Jag var bittrare än du när Kimi vann VM när Alesi var tvungen att tacka nej till att köra Ferrari när "x" hade kortat sin bil på Silverstone men hade jag vart stallchef i Ferrari hade jag frågat strömlinjeformade mannen jag med.
Senast redigerad av Cheever den tor jul 30, 2009 20:08, redigerad totalt 1 gång.
I was misled and that is the way it went
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

form-ola1 skrev:
Pastis skrev:
Jari skrev: Om det omvända gäller, dvs han skulle piska Schumi, vad blir ursäkterna då?
Guts eller en korkad manöver, typ 94 och Jerez 97 kan det ju också vara?
Men visst, marknadsvärde saknar det INTE!
Personligen tror jag inte Schumi hänger med i det första loppet. Skulle han få köra säsongen ut, kan det hända grejor, men han borde vara chanslös mot Kimi i Valencia. Med chanslös så är han kanske 2-3 tiondelar för långsam. Det borde han vara. Men med Schumi kan man aldrig veta. Men dagens bilar är så ändrade att det inte borde gå att slå Kimi i Valencia!
Tvärtom, Kimi har inte en chans mot M.S.
Mekarna skruvar ner effekten, fibblar på inställnigar och det vita pulvret kommer åter att synas runt Kimis bil. :D
Du får anteckna den ursäkten så du har den till hands sen...

Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Cheever skrev:
EnzoF1 skrev:
Cheever skrev: Intressant att du tycker att Kimi skall detroniseras, jag har fått intrycket att du tyckter att andra än Kimi är på "tronen" :D

Intressant att du lyckas göra även detta till en "Kimi-fråga". Jag syftade knappast på Kimi, som enligt mig är medioker i regn. Panis, Senna och framförallt mästarnas mästare i regn, Alesi. Där har du några som eventuellt kan tänkas kallas regnmästare i modern tid (finns ett koppel till). Att Reliantmannen som kom ett par kurvor i Monaco i regn skulle vara en dylik är...

Jag är inte det minsta orolig.

Jag var bittrare än den du när Kimi vann VM när Alesi var tvungen att tacka nej till att köra Ferrari när "x" hade kortat sin bil på Silverstone men hade jag vart stallchef i Ferrari hade jag frågat strömlinjeformade mannen jag med.
Intressant att du gör detta till en personlig fråga!

Pirken

Inlägg av Pirken »

EnzoF1 skrev:
Cheever skrev:
SunnyRikard skrev:Om jag vore testförare, Badoer och Gene, hos Ferrari skulle jag vara jävligt förbannad. Normalt sett är det testföraren som går in om en ordinarie förare blir skadad. men inte när Schumacher finns i faggorna. Surt
Håller till viss del med, men. Tredje/test-förarna har betydligt mindre att göra nuförtiden och är inte i närheten av lika involverade i utvecklingsarbetet som tidigare med fredagstester osv. Tredjeförarrollen känns betydligt mindre attraktiv och framträdande. Att då inte fråga hm, [Schumacher] vore i stort sett tjänstefel av Ferrari, vilken PR. Inte bara detta forumet går i spinn, den PR-kuppen går inte att mäta i pengar. Visserligen har Skummimaffian redan börjat med bortförklaringar om han skulle bli frånåkt men som sagt, allt annat än att fråga "x" vore tjänstefel.
Lustigt, jag ser mest ursäkter från Kimi-maffian jag.
Det är nog ingen som räknar med att MS ska köra ifrån Kimi i Valencia, men frågan är ju hur nära de kommer att ligga varandra. Allt utom en ren utskåpning av Kimi kommer att vara ett rejält underbetyg. Kom ihåg att Kimi genom åren har sagts vara att den snabbaste genom tiderna, största talangen, Messias etc etc...

Ingen blir förvånad om Kimi är lite snabbare i Valencia, men är han inte det... då kommer Kimis värde att devalveras i ett rasande tempo.

På Spa och Monza blir det däremot lite mer spännande, och regnar det dessutom på Spa så kan Kimi blir detroniserad, han är ju inte direkt bra i regn och Regenmeister vet vi ju vad han kan prestera.

Jag kan säga så mkt som att om MS kör säsongen ut, så kan han ha mer poäng än Kimi.

Mitt drömscenario är eg. ett helt annat och det är är att Kimi får foten tidigare än väntat och att Massa och Schumi kör de sista 3-4 loppen för Ferrari.

Med dina scenarior vet vi ju hur det går med :D :D
Användarens profilbild
Scorpio

Inlägg av Scorpio »

Jag tycker som jag tidigare sagt att det är lite trist att man inte ger nya lovande talanger chansen. Speciellt när man inte är med i kriget om titlarna.

Hursomhelst är det ju ett enormt kommersiellt lyft för sporten om Michael Schumacher gör comeback. Och personligen överväger jag allvarligt att köpa biljett till Monza :)
Jota 5084

Inlägg av Jota 5084 »

+1, otroligt att det finns folk på detta forum som inte tycker att Maestro är bra i regniga situationer.
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Pirken skrev:
EnzoF1 skrev:
Cheever skrev: Håller till viss del med, men. Tredje/test-förarna har betydligt mindre att göra nuförtiden och är inte i närheten av lika involverade i utvecklingsarbetet som tidigare med fredagstester osv. Tredjeförarrollen känns betydligt mindre attraktiv och framträdande. Att då inte fråga hm, [Schumacher] vore i stort sett tjänstefel av Ferrari, vilken PR. Inte bara detta forumet går i spinn, den PR-kuppen går inte att mäta i pengar. Visserligen har Skummimaffian redan börjat med bortförklaringar om han skulle bli frånåkt men som sagt, allt annat än att fråga "x" vore tjänstefel.
Lustigt, jag ser mest ursäkter från Kimi-maffian jag.
Det är nog ingen som räknar med att MS ska köra ifrån Kimi i Valencia, men frågan är ju hur nära de kommer att ligga varandra. Allt utom en ren utskåpning av Kimi kommer att vara ett rejält underbetyg. Kom ihåg att Kimi genom åren har sagts vara att den snabbaste genom tiderna, största talangen, Messias etc etc...

Ingen blir förvånad om Kimi är lite snabbare i Valencia, men är han inte det... då kommer Kimis värde att devalveras i ett rasande tempo.

Med dina scenarior vet vi ju hur det går med :D :D
Japp, Schumacher kör för Ferrari!

Tänk om du skulle delge oss några av dina åsikter nån gång istället för att bara gnälla på andra.

Jag räknar inte med att du ska ha rätt, som jag oftast har, men du kan ju försöka. :D

Men det kräver ju lite mer tankekapacitet än att bara gnälla som en särring. :argh:

Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Pirken skrev:
EnzoF1 skrev:Ferraris stora misstag var att kontraktera Kimi. Ett stall som Ferrari behöver en toppförare, som samtidigt är karismatisk. Uppenbarligen har Kimi visat sig vara en besvikelse på alla plan. Inte ens den uppkörda titeln har ju hjälpt. Visst, Alonso kommer nog att höja fanan en bit, men till Maestros höjder kommer han aldrig.

När De Montezemolo av outgrundliga anledningar drev igenom Kimi som kandidat drev han bort Todt och Brawn. Därav Ferraris svacka för tillfället.

Precis som Gösta så hoppas jag på ett kort gästspel av Maestro nu, då kunde man i alla fall för ett kort ögonblick få uppleva F1 som det ska vara. Att samtidigt få se de verkliga klassskillnaden, hur en verkligt ess sätter sig i bilen och får dassägarsonen att se ut som en bilskoleelev, kommer att vara värt hur mkt som helst.

Monza med Maestro i Pole Position, det kan bli det skönaste man kan göra med kläderna på.
Som vanligt Enzo så blir det tvärtemot vad du tror,har du någonsin föruttspått nåt rätt????

Kimi 1 Massa 0 :D :D
Åh, jag måste bara citera Pirkens svar igen. Det är så vackert!

Användarens profilbild
Lenny

Inlägg av Lenny »

Regn = Schumiväder..

Den som påstår nåt annat är historielös och talar mot bättre vetande..

Håller visserligen Ayrton snäppet högre, men har aldrig sett någon mera överlägsen i regn än Schumacher.

Som sagt, ska bli sanslöst kul detta..

(bäst av allt är att Massa redan är på benen :up: )
Saknar de gamla mästarna...
Användarens profilbild
olag

Inlägg av olag »

Lenny skrev:Regn = Schumiväder..

Håller visserligen Ayrton snäppet högre, men har aldrig sett någon mera överlägsen i regn än Schumacher.

Han hade ju antispinn 8)
Användarens profilbild
Lenny

Inlägg av Lenny »

olag skrev:

Han hade ju antispinn 8)
Någon kan säkert upplysa dig om att det var inte många år det kördes med antispinn, och alla körde på samma villkor även de åren, så vad du menar är en gåta.. :quest:

Vi får hoppas på lite regn på SPA, får vi se hur det går..
Användarens profilbild
olag

Inlägg av olag »

Lenny skrev:
olag skrev:

Han hade ju antispinn 8)
Någon kan säkert upplysa dig om att det var inte många år det kördes med antispinn, och alla körde på samma villkor även de åren, så vad du menar är en gåta.. :quest:

Vi får hoppas på lite regn på SPA, får vi se hur det går..
Då får det förbli en gåta.....

Hur länge var antispinn tillåtet och när börja man misstänka att bilar hade det?
Martin Sohlberg

Inlägg av Martin Sohlberg »

olag skrev:
Skomakaren kommer till serverat bord. För 7 lopp sedan var Ferrari en av fältets sämsta bil. Nu förra loppet har dom fått till bilen mycket bättre.
Jaså, nu börjas det... garderingarna...
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Martin Sohlberg skrev:
olag skrev:
Jaså, nu börjas det... garderingarna...
:D

Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

Hmm är inte 100% allt egentligen? och om någon har 7 gånger allt så borde det väl vara 700%???

Men då ändrar jag min signatur så alla blir nöjda

:D
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Crazy F1 skrev:Hmm är inte 100% allt egentligen? och om någon har 7 gånger allt så borde det väl vara 700%???
Det beror på vilken matematisk skola man tillhör... den etablerade eller den helt nyskapande Jariska skolan.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
form-ola1

Inlägg av form-ola1 »

Razor skrev:
Crazy F1 skrev:Hmm är inte 100% allt egentligen? och om någon har 7 gånger allt så borde det väl vara 700%???
Det beror på vilken matematisk skola man tillhör... den etablerade eller den helt nyskapande Jariska skolan.
Du tar alla chanser. :roll:
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Ungefär som du tar alla chanser att dra till med Alx.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
form-ola1

Inlägg av form-ola1 »

Razor skrev:Ungefär som du tar alla chanser att dra till med Alx.
Ja usch, det var väl typ ett år sen.
Du kan inte låta Jari och hans landsmän vara, Enzosyndromet med andra ord.
Användarens profilbild
Averell

Inlägg av Averell »

Har någon här sett att Schumi garanterat ska köra mer än Valencia? Läste på ngn engelsk sida något som jag tolkade som att "han kör där men sen får vi se"...!?
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing."
David Jefferies 1972 - 2003
PeppeF1

Inlägg av PeppeF1 »

Averell skrev:Har någon här sett att Schumi garanterat ska köra mer än Valencia? Läste på ngn engelsk sida något som jag tolkade som att "han kör där men sen får vi se"...!?
Det är väl inte ens säkert han kommer körai Valencia, det beror på hur det är med nacken. Angående hur länge han kör så beror det väl lite på hur rehabiliteringen går för Felipe, senaste dagarna har det väl låtit som en comeback mot slutet av säsongen fortfarande är fullt möjlig.
Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

De blir nog mer än ett lopp, men hur många r väl svårt att säga. Kankse 2-3.
Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

Användarens profilbild
Nigel

Inlägg av Nigel »

Men är det inte testförbud?
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Det är en 2007:a och den är privatägd, tror jag.
Den ingår i F1 Clienti och ska inte omfattas av testförbudet.

Ferrari har däremot ansökt om tillstånd av FIA och de andra stallen för en dags test i F60.
FOTA-stallen har gett sitt medgivande till ett sånt test.

Äntligen!
Användarens profilbild
Wolfwhistle

Inlägg av Wolfwhistle »

Crazy F1 skrev:De blir nog mer än ett lopp, men hur många r väl svårt att säga. Kankse 2-3.
Skulle tro att Massa sätter sig i bilen när det är dax för Singapore eller möjligen Japan för att sedan kunna ge 100% på hemma plan.
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Trams, då har du inte sett [Schumacher] på Interlagos, Monaco eller Spa i regn. 2000 på Spa visade väl Mika hur man gör med råge?¨
Jag tror några blandar ihop Kimi Matias med Kimi Messias. Kan det vara såna som tror att Messias förkortas M.S?
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
olag

Inlägg av olag »

Razor skrev:Det är en 2007:a och den är privatägd, tror jag.

Ferrari har däremot ansökt om tillstånd av FIA och de andra stallen för en dags test i F60.
Tycker att det e fel att FOTA godkänner att han ska få testa bilen innan.

Hade Jaime Alguersuari kört F1 innan förra loppet ?
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Så här kommer de att se ut i Ferraris motorhem i Valencia: http://www.clipfish.de/channel/110/vide ... ns-teil-8/
Bild
Användarens profilbild
Lenny

Inlägg av Lenny »

Jisses sickna Schumikomplex somliga verkar sitta inne med..

Om nu Skomakarn är så värdelös, blir väl detta kul för er också eller.... :D
Geer

Inlägg av Geer »

olag skrev:

Tycker att det e fel att FOTA godkänner att han ska få testa bilen innan.

Hade Jaime Alguersuari kört F1 innan förra loppet ?
Tydligen har Ferrari skrivit till FIA och ALLA övriga team för att få tillstånd att låta MS testa F60 en dag.

Förvånar mig inte om han får det. Det har stort värde för F1 att MS skall köra.
Fredrik i Trollhättan

Inlägg av Fredrik i Trollhättan »

Ska vi gissa att värdet på bilen nyss steg lite....
Hur ofta ringer Schumacher och vill låna bilen för en vända?
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Skulle förvåna mig om någon säger nej, men å andra sidan är ju alla beredda att använda vad som helst som tillhygge för att få igenom sina krav i något sammanhang.
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Budo

Inlägg av Budo »

Han har fått klartecken från samtliga team att testa under själva förbudet.
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Gazettan har en liten videosnutt från dagens övningar: http://www.gazzetta.it/Motori/Formula1/ ... 6626.shtml
Bild
Oldtimer
Utvisad
Utvisad

Inlägg av Oldtimer »

Jag har firat denna underbara människa Schumacher genom att
köpa ferrari deodorant ock ferrari eau de toilette . :D
Användarens profilbild
rejsbo

Inlägg av rejsbo »

Det har jag me', men jag använder det inte... :down:
Hejja den som vinner...
Tack Viasat motor.
Gamla gubbar blir som nya.
Oldtimer
Utvisad
Utvisad

Inlägg av Oldtimer »

rejsbo skrev:Det har jag me', men jag använder det inte... :down:
Vissa vill stinka andra inte :D
Användarens profilbild
form-ola1

Inlägg av form-ola1 »

Lenny skrev:Jisses sickna Schumikomplex somliga verkar sitta inne med..

Vad menar du?
Att det är rättvist att M.S. tränar med en 2007 med dagens inställningar, dagar, veckor innan nästa lopp och kanske t.o.m. får testa F60 trots att det är testförbud.

Jaime Alguersuari fick inte testa en meter innan han satte sig en tävlingshelg.

Det bästa vore om alla fick träna och testa hur mycket dom vill men just nu är det bara Maestro som får det.

Är någon förvånad. :D
Användarens profilbild
form-ola1

Inlägg av form-ola1 »

Varför inte ge Maestro pole och låta dom andra köra om platserna 5 och bakåt. :D

Maestro hinner innan nästa lopp få mer träningstimmar än alla andra förare tillsammans :down:
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

form-ola1 skrev:Varför inte ge Maestro pole och låta dom andra köra om platserna 5 och bakåt. :D

Maestro hinner innan nästa lopp få mer träningstimmar än alla andra förare tillsammans :down:
Alla förare kan köra gamla bilar med GP2-däck, så gnäll inte över det. Är det något som kan vara tveksamt, så är det hans eventuella testdag med en riktig F60.
Bild
Användarens profilbild
Lenny

Inlägg av Lenny »

form-ola1 skrev:
Lenny skrev:Jisses sickna Schumikomplex somliga verkar sitta inne med..

Vad menar du?
Att det är rättvist att M.S. tränar med en 2007 med dagens inställningar, dagar, veckor innan nästa lopp och kanske t.o.m. får testa F60 trots att det är testförbud.

Jaime Alguersuari fick inte testa en meter innan han satte sig en tävlingshelg.

Det bästa vore om alla fick träna och testa hur mycket dom vill men just nu är det bara Maestro som får det.

Är någon förvånad. :D
Hoppsan! visste inte att jag kommenterat detta.. :wink:
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

form-ola1 skrev: Jaime Alguersuari fick inte testa en meter innan han satte sig en tävlingshelg.
Jo, det fick han och han gjorde det också.
Visserligen var det ett rakbanetest men han behöver å andra sidan inte träna upp fysiken eftersom han är mitt uppe i sin karriär.

Schumachers tester i 2007:an har ingenting med inställningarna på F60:n att göra, det är ju två helt olika bilar det handlar om.
En orsak till att han körde idag var att se om han är i trim att köra i Valencia, det är inte helt 100% säkert än att han kör den 23:e.

Äntligen!
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Pastis skrev:
form-ola1 skrev:Varför inte ge Maestro pole och låta dom andra köra om platserna 5 och bakåt. :D

Alla förare kan köra gamla bilar med GP2-däck, så gnäll inte över det. Är det något som kan vara tveksamt, så är det hans eventuella testdag med en riktig F60.
Det kan ju knappast finnas några tveksamheter om alla konkurrerande stall och FIA godkänner testet?

Hade Ferrari gjort testet utan godkännande så hade det varit mer än tveksamt, då hade det varit ett solklart regelbrott.

Nu tycker jag väl i o f s att fredagsträningarna borde räcka för honom att få koll på bilen och testerna med 2007:an för att få ordning på fysiken... men har alla inblandade godkänt det så är det inte så mycket att gnälla över anser jag.

Äntligen!
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Razor skrev:
Pastis skrev:

Det kan ju knappast finnas några tveksamheter om alla konkurrerande stall och FIA godkänner testet?

Hade Ferrari gjort testet utan godkännande så hade det varit mer än tveksamt, då hade det varit ett solklart regelbrott.

Nu tycker jag väl i o f s att fredagsträningarna borde räcka för honom att få koll på bilen och testerna med 2007:an för att få ordning på fysiken... men har alla inblandade godkänt det så är det inte så mycket att gnälla över anser jag.
Med tveksamhet menar jag allt tjafs som kommer med testet. Som du säger är det enligt reglerna, men alla som hatar honom kommer att skylla på att han fusktränat. I vanlig ordning är det få som kan vara opartiska, utan känslorna tar över...
Bild
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Ja, det har du ju helt rätt i.
Vi ser ju ett tidigt resultat av det redan nu här på Forza.

Äntligen!