Jag kan inte förstå varför det inte finns fler tjejer på detta forum, så väl som ni tar hand om mig. Har nog aldrig varit med om mer romantisk uppvaktning. Att bli kallad lånebok måste varit toppen av mitt kärleksliv. *garvar*
Godnatt med er grabbar, nu sluter jag mina gröna och återkommer vid senare tillfälle.
F1-Girl skrev:Jag kan inte förstå varför det inte finns fler tjejer på detta forum, så väl som ni tar hand om mig. Har nog aldrig varit med om mer romantisk uppvaktning. Att bli kallad lånebok måste varit toppen av mitt kärleksliv. *garvar*
Godnatt med er grabbar, nu sluter jag mina gröna och återkommer vid senare tillfälle.
F1-Girl skrev:Jag kan inte förstå varför det inte finns fler tjejer på detta forum, så väl som ni tar hand om mig. Har nog aldrig varit med om mer romantisk uppvaktning. Att bli kallad lånebok måste varit toppen av mitt kärleksliv. *garvar*
Godnatt med er grabbar, nu sluter jag mina gröna och återkommer vid senare tillfälle.
F1-Girl skrev:Jag kan inte förstå varför det inte finns fler tjejer på detta forum, så väl som ni tar hand om mig. Har nog aldrig varit med om mer romantisk uppvaktning. Att bli kallad lånebok måste varit toppen av mitt kärleksliv. *garvar*
Godnatt med er grabbar, nu sluter jag mina gröna och återkommer vid senare tillfälle.
F1-Girl skrev:Jag kan inte förstå varför det inte finns fler tjejer på detta forum, så väl som ni tar hand om mig. Har nog aldrig varit med om mer romantisk uppvaktning. Att bli kallad lånebok måste varit toppen av mitt kärleksliv. *garvar*
Godnatt med er grabbar, nu sluter jag mina gröna och återkommer vid senare tillfälle.
F1-Girl skrev:Jag kan inte förstå varför det inte finns fler tjejer på detta forum, så väl som ni tar hand om mig. Har nog aldrig varit med om mer romantisk uppvaktning. Att bli kallad lånebok måste varit toppen av mitt kärleksliv. *garvar*
Godnatt med er grabbar, nu sluter jag mina gröna och återkommer vid senare tillfälle.
Nä det är en gåta att inga fler tjejer är här inne, många här inne undrar just varför:o
F1-Girl skrev:Jag kan inte förstå varför det inte finns fler tjejer på detta forum, så väl som ni tar hand om mig. Har nog aldrig varit med om mer romantisk uppvaktning. Att bli kallad lånebok måste varit toppen av mitt kärleksliv. *garvar*
Godnatt med er grabbar, nu sluter jag mina gröna och återkommer vid senare tillfälle.
Hoppas du vaknat nu, vi smålänningar måste ju hålla ihop
F1-Girl skrev:Jag kan inte förstå varför det inte finns fler tjejer på detta forum, så väl som ni tar hand om mig. Har nog aldrig varit med om mer romantisk uppvaktning. Att bli kallad lånebok måste varit toppen av mitt kärleksliv. *garvar*
Godnatt med er grabbar, nu sluter jag mina gröna och återkommer vid senare tillfälle.
Hoppas du vaknat nu, vi smålänningar måste ju hålla ihop
F1-Girl skrev:Jag kan inte förstå varför det inte finns fler tjejer på detta forum, så väl som ni tar hand om mig. Har nog aldrig varit med om mer romantisk uppvaktning. Att bli kallad lånebok måste varit toppen av mitt kärleksliv. *garvar*
Godnatt med er grabbar, nu sluter jag mina gröna och återkommer vid senare tillfälle.
Hoppas du vaknat nu, vi smålänningar måste ju hålla ihop
I´m awake. Trevligt med en smålänning till.
Då kanske jag kan få förtur från min plats sist i kön?
platt skrev:Man skulle kunna tro att vi är flugor runt en komoka, så som ni har hållit på hela dagen. Hur är det med testorånet egentligen pokar det på eller
Du får ursäkta mig F1-Girl, tror det är mitt fel att alla kastar sig på dig. Får nog inte visa några fler "Formula Unas babes" på Forza, det verkar påverka en del besökare!
PRESSRELEASE
ALX DANIELSSON
STOCKHOLM, 2008-07-01
______________
Alx Danielsson siktar på USA
Svenske Alx Danielsson, 27 år, som vann World Series by Renault, 2006, tar sikte på amerikansk sportvagnsracing inför framtiden. Danielsson ger sig nu av på en turné till USA där han kommer att testa för Cheever Racing som tävlar i Grand-Am Rolex Sports Car Series.
- Jag ser fram emot att testa för Cheever Racing, säger Danielsson. Det är ett mycket bra racingteam och jag hoppas att jag kommer att kunna hjälpa till med utvecklingen av deras nya bil, en Coyote Grand-Am Daytona. Coyoten är en helt ny erfarenhet för mig men jag har alltid tyckt om den utmaning som en ny bil innebär.
Testet med Cheever Racing kommer att ske inom en snar framtid, i Putnam Park, Indiana. Exakt datum kommer att meddelas inom kort.
- Alx har rekommenderats av Rick Gorne som en mycket bra och teknisk förare som kan bidra till vår utveckling, säger Eddie Cheever. Eftersom vi är inne i ett utvecklingsprogram med vår Coyote Grand-Am Daytona kommer vi att ta över Alx hit för att titta på honom under testet. Det ligger i mitt intresse att ta fram nya spännande förartalanger, något vi redan har gjort det sista året med förare som Garcia och Kimber-Smith.
Sedan segern i World Series by Renault, 2006, har Alx Danielsson under de två senaste säsongerna tävlat med stora framgångar i Porsche Carrera Cup Scandinavia, där han har den högsta segerprocenten av alla förare i serien.
- Amerikansk sportvagnsracing befinner sig på mycket hög nivå just nu och den fortsätter att växa, säger Danielsson. Grand-Am är ett mycket bra mästerskap. Det bjuds på tät racing, kvaliteten på förarna är väldigt hög och jag ser gärna en framtid där.
Under sitt besök i USA kommer Alx Danielsson också att träffa Gil de Ferran, stallchef i ALMS-serien. De Ferran och Danielsson har haft kontakt sedan tidigare, redan under säsongen 2006, då de inledde diskussioner om framtiden.
______________
Grand-Am Rolex Sports Car Series
Grand-Am Rolex Sports Car Series är ett världens främsta sportvagnsmästerskap. Mästerskapet inkluderar två olika klasser där prototypklassen, Daytona Prototype, är den allra vassaste med bilar som når toppfarter på upp till 310 km/h. Bilarna tillverkas enligt ett mycket strikt reglemente som bidrar till att kostnaderna hålls ned samtidigt som skillnaderna i prestanda är mycket små. Idag är sju olika chassitillverkare representerade i startfältet, liksom sju olika motortillverkare. Grand-Am Rolex Series är i år inne på sin nionde säsong och tävlingarna körs på Nordamerikas mest prestigefyllda banor, däribland Daytona, där det berömda 24-timmarsloppet körs.
Jag har drivit Företag i snart 18år och gillar inte ordet Sponsring.Det är ett gammalmodigt och söndertjatat ord.Att hjälpa en Idrottsman i sin karriär handlar om att vara i samma situation.Ett Stort Företag hjälper redan framgångsrika Idrottsmän.Däremot kan ett litet företag hjälpa en lovande idrottsman i sin kamp mot dom stora etablerade andra Idrottsmännen.Exakt samma kamp som det lilla Företaget kämpar mot dom stora Klossarna i Näringslivet.Likheterna förenar så enkelt är det mina Herrar.
Varvrekord i Roslagstullsrondellen 2010 Tid 5,838sek.
Att Alx öht finns med i Renaults planer är intressant. Alx måste ha gett ett bra intryck under "testerna" på Silverstone förra året, någon annan förklaring finns inte, eller? Hoppas han får möjlighet att visa hur snabb han faktiskt är. [/url]
Jag kommer till och med att få betalt för att dyka upp, och skulle kunna kalla mig för en av få professionella F1-förare i världen idag! Jag är säker på att vår körning blir uppskattad, och mina mål för framtiden förblir - som alltid - oförändrade.
. "Massa har jag inte imponerats så mycket av tidigare men han har skärpt sig." [/quote]
Hoppla han låter som han vet vad han snackar om (Mannen som aldrig kört ett f1 lopp)
Men kom igen nu Alx kommer inte köra någon mera f1 bil i nåt GP mera det finns folk med mera *talang och pengar*som kommer köra när det verkligen gäller.Alx kommer säkert få köra på "uppvisningar" men på ett GP är det långt till.Och vad har han som inte dom som står på kö till f1 har...tanken är fin men den kommer att stanna där..
Pirken skrev:Men kom igen nu Alx kommer inte köra någon mera f1 bil i nåt GP mera det finns folk med mera *talang och pengar*som kommer köra när det verkligen gäller.Alx kommer säkert få köra på "uppvisningar" men på ett GP är det långt till.Och vad har han som inte dom som står på kö till f1 har...tanken är fin men den kommer att stanna där..
Tyvärr tror jag du har rätt, men eftersom han ändå koms ihåg av stallet vid jippon som det här så kanske någon som missat honom kan ge honom ett break?
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Intressant Vettel-diskussion på den första sidan i den här topicen...
Blomman skrev:
JTarnstrom skrev:Överskattad, enligt min mening. Betyder inte att han inte kan bli bra men jag tycker att han är en av de förare som har tagits fram för snabbt. Kan sätta grymt snabba varv men han kör rätt yvigt över långa loppet. För mycket av en vildhjärna ännu så länge.
Bra debut på Indy men det var inte den succé som många andra tycktes anse, enligt mig. F1:orna är för lätta att köra (något som har blivit väldigt tydligt den här säsongen och inte minst på Spa som vi såg i helgen där det var full gas lite för mycket på alltför många ställen) och de sållar inte agnarna från vetet som de borde. Förarnas betydelse är mindre än någonsin tidigare vilket tar sig uttryck i tabelsställningen (McLaren, McLaren, Ferrrari, Ferrari, BMW, BMW, Renault, Renault osv). Vettel har inte imponerat lika mycket i Toro Rosso i en bil som inte är lika lättkörd men han har fördel av att han kör mot Liuzzi som inte kommer att ge honom någon hårdare fajt i långa loppet. Återstår mycket för Vettel att bevisa innan jag ser någon större stjärna i honom. Han borde ha fått köra några säsonger till på lägre nivå i GP2 och liknande.
Ja, du frågade...
Tärnström
Men det är just det här som är så intressant med alla åsikter...Killen har en väldigt bra CV, gjorde bra fredagstester i BMW (oavsett förutsättningar), tog poäng som tonåring och har succesivt blivit snabbare i en bil där förare som Webber, Coulthard verkligen ser ut som medelmåttor. 20 år gammal...skapligt tycker jag. Hade väl ganska enkelt vunnit WSbR (en stark serie väl?) om han hade fortsatt där och har defentivt bevisat att han gör hemma i F1, kan hålla med om att dagens bilar är lite för förlåtande, men det gäller väl alla förarna på gridden.
Jag undrar vilket resultat från Vettel som hade varit godkänt i en Toro Rosso?
Liuzzi kommer inte att ge honom någon fight i långa loppet för han ska ju inte köra nästa år.
Håller verkligen med om att Speed inte höll måttet, men han hade ju ändå gått hela vägen med hjälp av Red Bull och klarade inte av F1 iallafall. Liuzzi däremot är en helt ok förare som kämpar väl i undermåligt material. Du kommer inte o se någon dramatisk förändring av TR framfart när Bourdais och Vettel kör nästa år...Toro Rosso behöver resurser för att lyckas.
Tänkte just på det när Vettel vann, då många på dåvarande F1bb dissade Vettel nåt enormt (för den som inte vet så gick Vettel direkt från Wsbr till F1) vilket gjorde att en del tyckte att Danielsson skulle få göra samma sak, av nån anledning.
Och när det inte blev av så var det Vettel´s fel...
Även Maldonado och Parente fick kommentarer om sig då dom valde att köra i Gp2 (efter Wsbr), något som Danielsson inte gjorde så skulle dom inte få göra det, typ...