Inför 2011
-
-
-
-
-
Håller med om att den ser riktigt aptitlig ut och crazy har helt rätt - jättesnabb
Hoppas nu bara att Renault håller sitt ord till Kubica och fixar en konkurenskraftig bil att utmana med.. Lotus & Renault, låter fint och det får/kan bara inte skita sig..
Undrar vad Brawn har gjort med nosen på mercan? ser inte snabb ut..
Hoppas nu bara att Renault håller sitt ord till Kubica och fixar en konkurenskraftig bil att utmana med.. Lotus & Renault, låter fint och det får/kan bara inte skita sig..
Undrar vad Brawn har gjort med nosen på mercan? ser inte snabb ut..
BMW is no longer the shit - Renault is the new shit.. ;o)
-
Men petrol jag är övertygad om att de har en baktanke med det, känns dumt annars...
Rent generellt kändes ju idag som att RB blir tuffa att tas med. Nu har det bara gått en dag men ändå så kändes de stabila på något sätt och jag har svårt att se att de andra teamen kan äta in mer än 2-3 tiondelar på dem och då ligger de väldigt bra till ändå.
Rent generellt kändes ju idag som att RB blir tuffa att tas med. Nu har det bara gått en dag men ändå så kändes de stabila på något sätt och jag har svårt att se att de andra teamen kan äta in mer än 2-3 tiondelar på dem och då ligger de väldigt bra till ändå.
-
Varför ö.h.t. fälla kommentarer som :
"den ser inte snabb ut..."
Vi vet ju att bilarna förändras allt eftersom säsongen pågår och oftast är det som vi inte ser det som är avgörande om bilen är konkurrenskraftig eller ej.
Ta bara McLarens f-duct förra året, något såg man men vad tusan var det bra för...
"den ser inte snabb ut..."
Vi vet ju att bilarna förändras allt eftersom säsongen pågår och oftast är det som vi inte ser det som är avgörande om bilen är konkurrenskraftig eller ej.
Ta bara McLarens f-duct förra året, något såg man men vad tusan var det bra för...
När en man ljuger, dör en liten del av världen...
-
- Varnad
Njaää, jag kan hålla med om att den ser hyfsat snabb ut men det är för mycket brons på guldfärgen för att den ska kunna utmana om segrarna.
MäkLärrys f-duct var nog det bästa som hände förra säsongen förutom att Vettel vann VM och den otäcke tysken från finland spöade den andre otäcke tysken från Kerpen.
På en rent allmän not vill jag fråga:
Varför fråga tredjeperson om kommentarer förstaperson gjort?
Andreperson borde antingen fråga sig själv om frågan är befogad eller förstaperson vad han/hon menar.
Jösses!
MäkLärrys f-duct var nog det bästa som hände förra säsongen förutom att Vettel vann VM och den otäcke tysken från finland spöade den andre otäcke tysken från Kerpen.
På en rent allmän not vill jag fråga:
Varför fråga tredjeperson om kommentarer förstaperson gjort?
Andreperson borde antingen fråga sig själv om frågan är befogad eller förstaperson vad han/hon menar.
Jösses!
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
Det beror ju på vad fjärdepersonen har för relation till andrapersonen och om förstapersonen känner till denna relation. I så fall är ju tredjehandspersonen högst relevant som neutral motpart om nu inte förstahandspersonen och andrahandspersonen är okända för fjärdehandspersonen Då kan man lika gärna fråga förstahandspersonen.
Men, och detta är viktigt, om nu förstahandspersonen ingår i ett socialt sammanhang tillsammans med fjärdepersonen, andrapersonen och tredjepersonen kan man ju faktiskt tillåta sig att fråga vem som helst av dessa. Eller varför inte alla fyra för den delen? Då pratar vi om en fråga som kan leda till en mer allmän diskussion mellan dessa personer där nätverket även kan utökas med femtehandspersonen.
Men, och detta är viktigt, om nu förstahandspersonen ingår i ett socialt sammanhang tillsammans med fjärdepersonen, andrapersonen och tredjepersonen kan man ju faktiskt tillåta sig att fråga vem som helst av dessa. Eller varför inte alla fyra för den delen? Då pratar vi om en fråga som kan leda till en mer allmän diskussion mellan dessa personer där nätverket även kan utökas med femtehandspersonen.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Varnad
-
-
-
Har kollat mer på Mercan och det är bara från vissa vinklar nosen ser "skum" ut..
Vad gäller testet så säger det ganska lite om hur bilarna kommer att funka när första racet drar igång.. Att Vettel är snabb och att Alonso hänger på förvånar inte med så många varv..
Vad gäller testet så säger det ganska lite om hur bilarna kommer att funka när första racet drar igång.. Att Vettel är snabb och att Alonso hänger på förvånar inte med så många varv..
-
Det är ju sant Petrol men det är ju lite pinsamt för Merceders att vara en sekund efter Ferrari speciellt då man sagt att man började med denna bilen ca 4 månader före alla andra. Är den långsammare än HRT som den var i dag så är det ju pinsamt. Nu tror jag ju inte att den kommer vara det i Racetrim men att de är efter Mp4-25 vilken är fjolårsbilen för mac är ju illa. Jag tycker att de borde ha bättre koll på sakerna men jag kanske har för höga förväntningar för att de började tidigt med bilen.
-
-
-
Jag vet inte vad du menar?Crazy F1 skrev:Att bilen tar flest poäng skulle inte förvåna mig då de har en otroligt stabil föraruppsättning i mac... men det är dock inte säkert att de vinner WDC. Jag tror att RB blir för svåra där. Men det är en jävligt snygg bil de byggt alltså.
Jag har alltid tyckt at MacL... har varit snygg även när dom hade Honda inombords! Dom vinner allt och tyvärr så har jag förlorat på mina vad för
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
-
- Varnad
-
-
Jag hade tänkt att sätta pengarna på ett spelbolag och inte på dig, förhoppnings viss så genererar det mer pengar.Jari skrev:aigo och Vodafone gör att de förlorar.
Vadet är antaget med lika stort belopp.
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
-
-
Jävla amatörer! Nu ska man inte få använda bakvingen när man vill utan bara i särskilda zoner på 600m!!! Vad är detta för skit, det känns mer som någon jävla handikapsport!!!Blir så trött på skiten, de blir ju helt konstalat att köra om nu.... Förare som varit duktiga på att köra defensivt kommer ju inte ha något för den färdigheten längre...
-
Inte nog med en massa nya knappar att leka med, nu ska reglementet störa förarna ytterligare.. Kanske läge att se över reglementet ifrån grunden och göra det riktigt med lite långsiktighet.. Detta är ju pinsamt för sporten.. Tänk om man höll på så här i fopoll tex..
Bara skjuta med vänstern inne i straffområdet om målvakten har solen i ögonen, men bara om man liggen i underläge eller tycker håkan Hellström suger. Men detta detta gäller givetvis bara udda veckor, annars är det helt andra regler..
Bara skjuta med vänstern inne i straffområdet om målvakten har solen i ögonen, men bara om man liggen i underläge eller tycker håkan Hellström suger. Men detta detta gäller givetvis bara udda veckor, annars är det helt andra regler..
-
Så här ser oddsen ut nu, 3,30 på MacLaren ser bra ut nu i allafall
Vinnarspel: 2011 Winner >> Constructors C´Ship 08.02.2011 - 01:00
Namn Odds
Red Bull Racing 2,45
McLaren 3,30
Ferrari 3,40
Mercedes GP 8,00
Lotus Renault 20,00
Williams 50,00
Force India 75,00
Sauber F1 80,00
Lotus F1 Racing 200,00
Toro Rosso 300,00
Virgin Racing 500,00
Hispania Racing Team 500,00
Vinnarspel: 2011 Winner >> Constructors C´Ship 08.02.2011 - 01:00
Namn Odds
Red Bull Racing 2,45
McLaren 3,30
Ferrari 3,40
Mercedes GP 8,00
Lotus Renault 20,00
Williams 50,00
Force India 75,00
Sauber F1 80,00
Lotus F1 Racing 200,00
Toro Rosso 300,00
Virgin Racing 500,00
Hispania Racing Team 500,00
-
-
Så där ja, 1000 spänn på bwin satsat
Så nu är det bara att hålla tummarna.
Så nu är det bara att hålla tummarna.
Constructor Championship 2011 - 17:00
Antepost Winner
Red Bull 2.40
Ferrari 3.50
McLaren 3.50
Mercedes 8.00
Renault 23.00
Williams 51.00
Force India 81.00
Lotus 101.00
Sauber-Petronas 101.00
S. Toro Rosso 201.00
Virgin Racing 401.00
HRT
-
-
-
-
-
Några tankar angående däck?
För det är väl så att det blir två däckleverantörer i år eller har jag fått det om bakfoten?
För övrigt tycker jag att Lotusen ser riktigt bra ut, Retro!
för tankarna tillbaka till Ronnie P.
Räkan är nog tyvärr körd i F1, framöver....
Blir nog inget mer än WRC för honom... där han kunde göra bättre ifrån sig...
Tycker att det är lite synd för hans sätt att vara i F1 retade alltid någon.
Speciellt här på Forza-forumet
Längtar efter starten som många av er andra
För det är väl så att det blir två däckleverantörer i år eller har jag fått det om bakfoten?
För övrigt tycker jag att Lotusen ser riktigt bra ut, Retro!
för tankarna tillbaka till Ronnie P.
Räkan är nog tyvärr körd i F1, framöver....
Blir nog inget mer än WRC för honom... där han kunde göra bättre ifrån sig...
Tycker att det är lite synd för hans sätt att vara i F1 retade alltid någon.
Speciellt här på Forza-forumet
Längtar efter starten som många av er andra
"This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents."
http://forum.rolfro.netai.net/
http://forum.rolfro.netai.net/
-
-
-
Om jag tänker på vilka umbäranden som folket i Bahrein får utstå så är det av mindre betydelse om det blir ett F1-lopp mindre.Crazy F1 skrev:Läste det också Lemom, det ser inte bra ut sägs det. Jag undrar vad som händer då, blir det bara 19 lopp eller kör man i abu dabi två gånger?
Jörgen
Har följt F1 sedan 70-talet!
-
Det bästa vore självklart att ställa in loppet, inte köra något ersättningslopp i Abu Dhabi och inleda säsongen med race 2 istället.Crazy F1 skrev:Läste det också Lemom, det ser inte bra ut sägs det. Jag undrar vad som händer då, blir det bara 19 lopp eller kör man i abu dabi två gånger?
Sen borde man inte heller köra i Kina så 18 GP i år borde vara mer än tillräckligt.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
-
Jag längtar efter premiär så det står härliga till, men det är nästan så att det vore rätt åt Bernie om det ställs in. Kan inte riktigt förklara att jag tycker så men jag gör det ändå. Gubbfan borde veta bättre än att anordna 20 lopp om året varav hälften i sandlådor och bananrepubliker.
http://www.svd.se/sportspel/nyheter/f1- ... 953775.svd
I was misled and that is the way it went
-
Bernie är ibland inte så bra på att utrycka sig "As you know we pulled the GP2 race. It's the Asian series, so it's not terribly important" (http://en.espnf1.com/bahrain/motorsport ... 41200.html)
Som det ser ut blir det tester i barcelona igen om en vecka och efter dagens oroligheter så blir det ganska politiskt inkorrekt att sanktionera Bahrain. Det kommer säkert ha blåst över tills dess (det är ju iallefall 3 veckor vi pratar om) men som sagt, ska man sanktionera det.. Fan ta Bernie att lägga F1 premiären i diktaturland! Men tror Melbournes borgmästare blir nöjd om dom får premiären igen trots bråket med Bernie
Som det ser ut blir det tester i barcelona igen om en vecka och efter dagens oroligheter så blir det ganska politiskt inkorrekt att sanktionera Bahrain. Det kommer säkert ha blåst över tills dess (det är ju iallefall 3 veckor vi pratar om) men som sagt, ska man sanktionera det.. Fan ta Bernie att lägga F1 premiären i diktaturland! Men tror Melbournes borgmästare blir nöjd om dom får premiären igen trots bråket med Bernie
-
-
-
Cheever skrev:Jag längtar efter premiär så det står härliga till, men det är nästan så att det vore rätt åt Bernie om det ställs in. Kan inte riktigt förklara att jag tycker så men jag gör det ändå. Gubbfan borde veta bättre än att anordna 20 lopp om året varav hälften i sandlådor och bananrepubliker.
Kan inget annat än att hålla med.
-
-
-