Behovet av "bad boys" inom F1

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Christoffer

Inlägg av Christoffer »

Här är en länk till Gösta som jag tycker synd om nu. http://www.friends.se/ . Nätmobbing är allvarliga saker :wink:
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Razor skrev:Blir den allmänna pöbeln från ett visst land bättre på att köra bil om det finns någon av samma nationalitet i F1? :o

Eller är du ytterligare en av de som gått på myten om att västmongoler skulle ha någon specifik rejsinggen?
Quadruppel-WOW!!!!
Om man inte gräver ner sig för djupt i den Roslagska myllan kanske man acceptera det faktum att motorsport, framgångar och Finland gått hand i hand sedan 60-70talet och fler än jag har undrat över vad det beror på.
Framgång föder visst framgång men förr eller senare måste där finnas ett "ägg" också...
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Rasbiologen har talat.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Jag är inte bitter...
Antingen är man vallon i botten och gnäller när grannen har framgångar eller så är man "nordbo", biter ihop och ger sig inte för än man är bäst.
Användarens profilbild
jokan

Inlägg av jokan »

Razor skrev:Blir den allmänna pöbeln från ett visst land bättre på att köra bil om det finns någon av samma nationalitet i F1? :o

Eller är du ytterligare en av de som gått på myten om att västmongoler skulle ha någon specifik rejsinggen?
Vet inget om någon pöbel...........! men det är rätt gött med många finnar i f1 :dance2:
Williams är bara en språngbräda inför 2013..
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

jokan skrev:Vet inget om någon pöbel...........! men det är rätt gött med många finnar i f1 :dance2:
Men ändå så refererar du till den när du pratar om att ha finnar bakom ratten när det går fortare än 110 km/h?

Med finnar bakom ratten kan det gå så här också... fyra gånger på ett och samma varv.
Bild

Killen i jackan med pälsbräm är på väg med en P-bot.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Christoffer skrev:Här är en länk till Gösta som jag tycker synd om nu. http://www.friends.se/ . Nätmobbing är allvarliga saker :wink:
Jag är rörd till tårar av din omtanke, men faktum är att jag inte känner mig det minsta mobbad, jag tar deras dravvel som ett pöbelns skrik från okunnighetens träsk. Men, ännu en gång, tack för din omtanke. :D
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
jokan

Inlägg av jokan »

Razor skrev:
jokan skrev:Vet inget om någon pöbel...........! men det är rätt gött med många finnar i f1 :dance2:
Men ändå så refererar du till den när du pratar om att ha finnar bakom ratten när det går fortare än 110 km/h?

Med finnar bakom ratten kan det gå så här också... fyra gånger på ett och samma varv.
Bild

Killen i jackan med pälsbräm är på väg med en P-bot.
When you got the best - you also have the rest....

vill du se rally helt hämningslöst kolla finska lokala rallyn
du kommer att garva läppen av dig. snacka om kommited :evil:
Användarens profilbild
woodi

Inlägg av woodi »

Gösta skrev:Jag är rörd till tårar av din omtanke, men faktum är att jag inte känner mig det minsta mobbad, jag tar deras dravvel som ett pöbelns skrik från okunnighetens träsk. Men, ännu en gång, tack för din omtanke. :D
Okunnighetens träsk som sitter med bildbevis menar Du? :D
¨°º© woodi ©º°¨
Gösta

Inlägg av Gösta »

woodi skrev:
Gösta skrev:Jag är rörd till tårar av din omtanke, men faktum är att jag inte känner mig det minsta mobbad, jag tar deras dravvel som ett pöbelns skrik från okunnighetens träsk. Men, ännu en gång, tack för din omtanke. :D
Okunnighetens träsk som sitter med bildbevis menar Du? :D
Gällande österrike så vet du att jag vet vad som hände. Det enda som hindrade att österrikarna inte skickade upp sitt flygvapen för att stoppa dårar som Enzo, AndersF1 och Nisse var att de var upptagna med att bötfälla mig på ca 105:- devalverade riksdaler. :D

Polisen fick dessutom dricks så han hunde köpa sig något fint. :D

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Gösta skrev:
Muta av tjänsteman?

Lika kul varje gång ... :D
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Gösta

Inlägg av Gösta »

LuckyStrike1 skrev:
Gösta skrev:
Muta av tjänsteman?

Lika kul varje gång ... :D
Böterna var på 250 schilling, jag hade inte 50 schilling så han fick 300. :D

Vi garvade läppen av oss (Woodi, Anfran och Fabbe) när vi upptäckte att fortkörningsböterna var på drygt 100 sek!!!!

(muta är inte samma som dricks, notera vi försökte inte komma undan våra (mina) böter, vi ville bara att grabben skulle köpa sig något fint) Medan jag talar om för polisen att vi inte vill ha hans jävla bananrepublikvaluta tillbaka så flyger 2 st V70 scwedenfighters förbi på otäckt låg höjd. Det finns en bild som visar att deras EBK har full låga. :D

Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Jodu, woodi, jag är glad att jag inte behövde åka med fartdåren som du gjorde, utan kunde åka lugnt och majestätiskt. Ändå kom vi fram till banan före Rally-Gösta - det kostar tid att hela tiden bli stoppad av polisen.

Har du inte kvar fotot nånstans, Anfran?
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Det kan inte tänkas att man kan bli inbjuden på en liten F1 resa kanske eller är det bara dom invigna som får följamed
Jag hade blivit väldigt glad om jag fick följa med !!
Användarens profilbild
jokan

Inlägg av jokan »

Snälla, kan ni inte ha ett eget forum för inbördes beundran om hur,var,när,varför,bestickning,fart,bil,osv.
Vill bara ha f1 snack här,speciellt årets 3 sista lopp.
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Dom flesta här är gammla stofiler so jag har läst och begrundrundat rättså länge dom kan vara rätt så roliga så ta det lungnt bli inte så bgrininig !! :P :P :aha:
Användarens profilbild
woodi

Inlägg av woodi »

Gösta skrev:Vi garvade läppen av oss (Woodi, Anfran och Fabbe) när vi upptäckte att fortkörningsböterna var på drygt 100 sek!!!!
Nu börjar vi prata om okunnighetens träsk käre farbror Gösta! Fabbe var mig veterligen inte ens med! :wink:
Och jag och AnFRAN garvade mycket riktigt läppen av oss, åt dig och den trevliga poliskonstapeln! :D
¨°º© woodi ©º°¨
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Jag har åkt fram och tillbacks till Italin i 22 år och åkt fst för fort körning en enda gång söder om portgarden hur bärni er åt för att lyckas åka fast
Användarens profilbild
jokan

Inlägg av jokan »

platt skrev:Dom flesta här är gammla stofiler so jag har läst och begrundrundat rättså länge dom kan vara rätt så roliga så ta det lungnt bli inte så bgrininig !! :P :P :aha:
Jag är inte grinig bara trött.
Dessa herrar brukar vara väldigt roliga, även intressanta att ta del av deras kunskap, men nu så måste vi försöka att koncentrera oss på japans GP,och kimis jakt på mästerskapet,mot Mcferraris fusk förare.
Eller????????
Användarens profilbild
jokan

Inlägg av jokan »

platt skrev:Jag har åkt fram och tillbacks till Italin i 22 år och åkt fst för fort körning en enda gång söder om portgarden hur bärni er åt för att lyckas åka fast
Ursäkta men du menar väl puttgarden :lol: :lol:
Eller hur platt
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Okej men detta snack om fusk tycker jag att vi ska glömma efter poäng avdragen jag hoppas att det finns en själ kvar i Mclaren kvar för de
t finns det i min !!!
Användarens profilbild
jokan

Inlägg av jokan »

platt skrev:Okej men detta snack om fusk tycker jag att vi ska glömma efter poäng avdragen jag hoppas att det finns en själ kvar i Mclaren kvar för de
t finns det i min !!!
Säger som manuel i faulty towers QUE?????
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Ursäkta min Dyselexi om det stavas så vet jag inte ! :P
Användarens profilbild
jokan

Inlägg av jokan »

Svar=dom är dömda som fuskare!
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Tråkigt nog jag har hurat för Mc Laren se Lövis Körd för om jag är veldig lesen för det här men vad hjälpr det det är bara att ta ny tag HURRA för MCLaren !!!!!!!!!!!
Användarens profilbild
jokan

Inlägg av jokan »

Ja det drabbar ju knappast en fattig(100milion dollars) :wall: :nope:
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Menar du mig eller Mclaren jag bara funderar det kan va dom du menar eller mig du menar :o
Användarens profilbild
jokan

Inlägg av jokan »

Har du så pass med pengar så är du bjuden på bastu snack om f1 hemma hos mig. har aldrig mött någon med så mycket pengar ännu :up:
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Man vet aldrig en dag :roll:
Gösta

Inlägg av Gösta »

jokan skrev:...........bjuden på bastu snack om f1 hemma hos mig...............:

Va f-n, finns det grannar från öster här? :D

Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Nja, kanske någon enstaka då...
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

platt skrev:Jag har åkt fram och tillbacks till Italin i 22 år och åkt fst för fort körning en enda gång söder om portgarden hur bärni er åt för att lyckas åka fast
Ni? Jag har aldrig åkt fast, det är bara fartgalningen Gösta som åker fast hela tiden.
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

platt skrev:Det kan inte tänkas att man kan bli inbjuden på en liten F1 resa kanske eller är det bara dom invigna som får följamed
Efter en tripp vill ingen längre åka med Gösta, eller varandra heller för den delen, så det blir inte så många gemensamma resor.
Men häng på fartfantomen Gösta till Itation nån gång, så får du se vilket helvete det är.
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

jokan skrev:Snälla, kan ni inte ha ett eget forum för inbördes beundran om hur,var,när,varför,bestickning,fart,bil,osv.
Vill bara ha f1 snack här,speciellt årets 3 sista lopp.
Jag som trodde att Pastis redan höll oss med ett forum för inbördes beundran?

Det är bara att ge sig in i beundrandet, om inte i någon annan så i dig själv.
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

AndersF1 skrev:
platt skrev:Det kan inte tänkas att man kan bli inbjuden på en liten F1 resa kanske eller är det bara dom invigna som får följamed
Efter en tripp vill ingen längre åka med Gösta, eller varandra heller för den delen, så det blir inte så många gemensamma resor.
Men häng på fartfantomen Gösta till Itation nån gång, så får du se vilket helvete det är.
Det kan va kull med lite fart
Gösta

Inlägg av Gösta »

AndersF1 skrev:
Ni? Jag har aldrig åkt fast, det är bara fartgalningen Gösta som åker fast hela tiden.
Har en känsla av att den gode DrAf1 inte talar sanning.

Gösta

Inlägg av Gösta »

AndersF1 skrev:
Efter en tripp vill ingen längre åka med Gösta, eller varandra heller för den delen, ....
Känns som att det kommer att dröja innan jag börjar längta till att sätta mig i samma bil som Enzo och Raz!!! :D

Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Det verkar som ni har konsentrerat er mer på att ireterat varandra en att ha focus på ressans mål som jag förmodar var F1
Gösta

Inlägg av Gösta »

platt skrev:Det verkar som ni har konsentrerat er mer på att ireterat varandra en att ha focus på ressans mål som jag förmodar var F1
Ja!

Några av medresenärerna har lika mycket tålamod som en huggorm. :o

Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Dom är kanske inte vana att åka långt. Det är bara att gassa.
Vi körde alltid nonstop 220 mil för när ungarna var små dom sov hella tiden. Men nu är det mycket gnäll så nu della r vi upp det på 2.
Körde ni i ett streck vaär det Milano 190-200mil eller?
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

platt skrev:Dom är kanske inte vana att åka långt. Det är bara att gassa.
Vi körde alltid nonstop 220 mil för när ungarna var små dom sov hella tiden. Men nu är det mycket gnäll så nu della r vi upp det på 2.
Ja vi borde ha delat upp resan. Bråket började nämligen redan efter 700 meter. Längre stinter än så borde vi inte ha kört.

Fördelen med att köra långt var dock att efter ett tag somnade alla i bilen och då blev det tyst och lugnt. Alla fyra sov, även om några snarkade lite väl högt.

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

LuckyStrike1 skrev:Alla fyra sov
:D

Äntligen!
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

LuckyStrike1 skrev:Ja vi borde ha delat upp resan. Bråket började nämligen redan efter 700 meter.
Mission accomplished 8)

Äntligen!
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Gösta skrev:
AndersF1 skrev:
Nej, jag har aldrig åkt dit för fortkörning söder om Danmark, eller ens söder om Stockholm för den delen.
Gösta

Inlägg av Gösta »

AndersF1 skrev:
Gösta skrev:
AndersF1 skrev: Ni? Jag har aldrig åkt fast, det är bara fartgalningen Gösta som åker fast hela tiden.
Nej, jag har aldrig åkt dit för fortkörning söder om Danmark, eller ens söder om Stockholm för den delen.
Vad betyder detta i klartext?????

Eftersom jag tror mig veta att du är från norrland (allting norr om växjö är norrland för en Skåning) betyder det att du har något enstaka dussin fortkörningsböter från det som en norrlänning betecknar som norrland (norr om polcirkeln :D ) .

Du behöver inte skämmas för fortkörningar. :wink:

Gösta

Inlägg av Gösta »

LuckyStrike1 skrev:
Ja vi borde ha delat upp resan.
Skitsnack!!!

Vi borde ha stannat hemma eller flugit ner!!!

Raz och Enzo hade "nära döden" upplevelser utan att veta om det. :D

Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Gösta skrev:
AndersF1 skrev:
Gösta skrev: Har en känsla av att den gode DrAf1 inte talar sanning.
Vad betyder detta i klartext?????

Eftersom jag tror mig veta att du är från norrland (allting norr om växjö är norrland för en Skåning) betyder det att du har något enstaka dussin fortkörningsböter från det som en norrlänning betecknar som norrland (norr om polcirkeln :D ) .

Du behöver inte skämmas för fortkörningar. :wink:
Det står ju inget om antalet.... bara om geografi.

Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Gösta skrev:
LuckyStrike1 skrev:
Ja vi borde ha delat upp resan.
Skitsnack!!!

Vi borde ha stannat hemma eller flugit ner!!!

Raz och Enzo hade "nära döden" upplevelser utan att veta om det. :D

Näää det är roligare att köra. Då får man dricka öl och äta Wienerschnitzel i tyska småbyar. Bättre än RyanAirs apklass.

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

LuckyStrike1 skrev:Näää det är roligare att köra. Då får man dricka öl och äta Wienerschnitzel i tyska småbyar. Bättre än RyanAirs apklass.
Ja, absolut... en veteöl och en wienerschnitzel i en by utanför Melsungen gör att man står emot alla nära-döden-upplevelser; t o m Göstas neurotiska zappande på Enzos iPod.

Äntligen!
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Dessutom blir det bråk när vi flyger också. Vissa blir till och med av med sina medborgarskap då.

Snacka om att den är diskussionen är intern nu :D