Eller kanske ta tummen ur?
Man måste ju ha något att skriva om också, som dessutom måste vara godkänt att gå ut med. Så kasta inga yxor i sjön eller för den delen i vikarna hemma på ön utan ha lite is i magen så får vi se...
Du kanske ska konvertera till finne i stället?
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Tyvärr får nog även en obotlig optimist som jag ge upp hoppet. Får en snubbe som Yamamoto kontrakt med Renault så är det kört. Jag trodde att Yamamoto var en sån där förare som bara får kontrakt därför att "Honda" betalar. Men varför skulle Renault och Honda byta tjänster(pengar)?
(Här vore det välkommet med ett av Lucky Strikes kunniga förklarandanden) Obs! Det skrevs inte med ironi, LS1:s sakkunskaper har jag aldrig ifrågasatt, tvärtom vill jag se mer av dom.
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Yamamoto är Renaults fjärde testförare och som Renault säger i releasen mellan orden så kommer hans huvudsakliga uppgift vara att köra Renaults showbil på mässor, utställningar och liknande. Det som Alx gjort på sina två "test" med teamet hittills.
Renaults första testförare och tredjeförare/reservförare är Lucas di Grassi. Han har närmast två säsonger i GP2 bakom sig och slogs om titeln ifjol.
Stallets andra testförare är den snabba och duktiga Romain Grosjean som vann F3 Euroseries ifjol och nu kör i de två GP2-serierna där han redan har vunnit race i GP2 Asia. Han är nog F1-raceförare inom ett par år.
Stallets tredje testförare är Ben Hanley som kört två säsonger i World Series där han slutade tvåa ifjol, och nu kör GP2.
Så Yamamoto blir stallets fjärde testförare.... man ska nog inte dra alltför stora växlar på hans roll i teamet. Han har kört ett antal F1race och är van vid starka formelbilar så han duger mer än väl till att göra donuts med stallets showbil.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Kul att hitta andra entusiaster här på nätet. Mina vänner tycker jag är knäpp som kollar på F1.
Vad gäller Alx så hoppas jag, men tror inte att han kommer in i F1-cirkusen. Det kommer många andra bra killar oxå, så chansen är nog inte så stor längre. Synd.
Kul att hitta andra entusiaster här på nätet. Mina vänner tycker jag är knäpp som kollar på F1.
Vad gäller Alx så hoppas jag, men tror inte att han kommer in i F1-cirkusen. Det kommer många andra bra killar oxå, så chansen är nog inte så stor längre. Synd.
Mitt ex glor oxå på f1...Hon tittar 40% på loppen och 60% på Kimi
Själv tycker jag att sverige intebry särskillt mycket om formel 1, (iallafall företagen) de borde ta och sponsra Alexander "Alx" Danielsson till en förar plats för Super Aguri. Metro, och varför inte ICA på bilarna ^^ ica borde sälja mer gammalt kött i andra länder, bra reklam!
Redbullgerdigvingar skrev:Själv tycker jag att sverige intebry särskillt mycket om formel 1, (iallafall företagen) de borde ta och sponsra Alexander "Alx" Danielsson till en förar plats för Super Aguri. Metro, och varför inte ICA på bilarna ^^ ica borde sälja mer gammalt kött i andra länder, bra reklam!
Det är kanske metro och Alx som ställer till det för aguri.Problem med att hitta det rätta stället för placeringen av loggan
olag skrev:Tja jag håller på Mclaren och hon höll på Kimi som blev Ferrari förare,
så det blev lite McLaren vs Ferrari rivalitet
Det låter bättre än sanningen
Sanningen svider.
Själv är jag ju oxå Kimi-fan, men har jääääkligt svårt med Ferrari-flytten. Men eftersom jag är finne så klappar hjärtat för honom ändå. Är meeeer än glad att ha en finne i McLaren igen!
olag skrev:Tja jag håller på Mclaren och hon höll på Kimi som blev Ferrari förare,
Sanningen svider.
Själv är jag ju oxå Kimi-fan, men har jääääkligt svårt med Ferrari-flytten. Men eftersom jag är finne så klappar hjärtat för honom ändå. Är meeeer än glad att ha en finne i McLaren igen!
Försökte att hålla på Kimi men inte teamet han körde i ibörjan.
Men all kraft gick åt att pucha LH för han hade en idiot till team kolega.
Sanningen svider.
Försökte att hålla på Kimi men inte teamet han körde i ibörjan.
Men all kraft gick åt att pucha LH för han hade en idiot till team kolega.
Skippa Kimi och lägg all karft på Hekki
Det lutar åt det hållet, men Kimi finns i blickfånget fortfarande.
Sanningen svider.
Jag gillar dig redan!
Gösta skrev:F1 Girl. Du verkar inte ha så mycket koll, varken på F1, nationaliteter eller bakterologiska infektioner. Skall försöka reda ut begreppen åt dig.
Detta är en "finne"
Detta är en "finländare"
Och jag kan med lätthet konstatera att din humor är lite kiss-och-bajs-humor. Men tack för det otroligt trevliga välkomnandet. Visste inte att bara proffs som har all statistik och annat i huvudet var välkomna här. My mistake.
Gösta skrev:F1 Girl. Du verkar inte ha så mycket koll, varken på F1, nationaliteter eller bakterologiska infektioner. Skall försöka reda ut begreppen åt dig.
Detta är en "finne"
Detta är en "finländare"
Ser att du fortfarande har lite aggressioner efter min sms-terror under loppet.
Synd att du måste ge dig på försvarslösa tjejer när du inte rår på mig bara...
Detta är en "finne"
Detta är en "finländare"
Nu kanske försvarslös tjej är lite att ta i, men tack för stödet.
Detta är en "finne"
Detta är en "finländare"
Nu kanske försvarslös tjej är lite att ta i, men tack för stödet.
Schhh, det låter mycket bättre om vi säger försvarslös.
Med tanke på vilka du håller på verkar du vara allt utom, men som sagt...
Den ena bilden föreställde en lättare underhudsinfektion (det vi kallar för "finne") den andra är tagen på järnvägsstationen i Rovaniemi och föreställde en lokal medborgare firande jesus födelse ca 2000 år efter att den inträffat.
Christoffer, har ni datorer till era patienter? På St. Sigfrid har dom det.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Den ena bilden föreställde en lättare underhudsinfektion (det vi kallar för "finne") den andra är tagen på järnvägsstationen i Rovaniemi och föreställde en lokal medborgare firande jesus födelse ca 2000 år efter att den inträffat.
Christoffer, har ni datorer till era patienter? På St. Sigfrid har dom det.
Jasså! Har du fått mail från LS1?
Nej på grund av säkerhetssystemen inom Landstingets datasystem så går det inte. Alla har personliga inloggningar och ingen skulle vilja logga in på en dator som patienter eventuellt skulle porrsurfa på.
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister