Jag citerar Björn Skifs : "Härligt, härligt men farligt, farligt..."Gevalia skrev:Fy satan vad vackert.
F1 var vackrare förr
Aftonbladet kan F1
-
-
Jag kan tänka mig den där på min top fem över de snyggaste. "Knutarna" är pricken över i.PC: skrev:Jag måste bara ruska liv i en gammal tråd.
Denna bil har ABs motorexpert Anna Andersson utsett till en av de fulaste F1-bilarna i historien... eeeh...?
Motivering:"Kolla in knutarna i baken på bilen. Bara det gör att Ferraris 312 platsar på listan."
I was misled and that is the way it went
-
-
Mild form? Really?Gösta skrev:Nu är det så att alla inte är så perfekta som du att uttrycka sig i skrift. Platt har redan då han anslöt sig som medlem här på forumet förklarat att han lider av en mild form av dyslexi, det förklarar hans inte alltid så perfekta meningar. Jag hade inget problem att först vad han menade.Kuopio skrev:Wow, man brukar se särskrivningar rätt så ofta här, men en dubbel särskrivning, det är nåt helt nytt och känner mig tvungen att informera om den stora händelse!platt skrev: Låg av lönat folk, stackare
]
-
Dax aktuella kommentarer är skoj att se, bara 4 år gammaltkanotisten skrev:Mild form? Really?Gösta skrev:Nu är det så att alla inte är så perfekta som du att uttrycka sig i skrift. Platt har redan då han anslöt sig som medlem här på forumet förklarat att han lider av en mild form av dyslexi, det förklarar hans inte alltid så perfekta meningar. Jag hade inget problem att först vad han menade.Kuopio skrev: Wow, man brukar se särskrivningar rätt så ofta här, men en dubbel särskrivning, det är nåt helt nytt och känner mig tvungen att informera om den stora händelse!
]
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "