platt skrev:
Jag ska ut på båt resa till helgen får jag en timme + el. - =?
Det beror på följande:
Resans riktning (väderstreck) (om resan sker i nord / syd riktning blir skillnaden i tid inte så stor)
Fart / dygn
Resans längd i dygn
Resten är matematik.
Åt Jaris forna Hemland, Fredag till Lördag. Först åt Öst sen som tur är till Väst
Jacob skrev:GUUUUUUUUUUUUUUUD!
vad kul detta ska bli?
Ja, om Massa blir WDC, annars inte.
Massa och Hamilton kommer dumma sig på banan och bli diskade från årets säsong båda två, medan Kimi vinner och tar hem VM i samma veva.
Vadå, det var omöjligt förra året också
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Jari skrev:Massa och Hamilton kommer dumma sig på banan och bli diskade från årets säsong båda två, medan Kimi vinner och tar hem VM i samma veva.
Vadå, det var omöjligt förra året också
Är det ändå inte snäppet mer omöjligt i år. Men jag förstår att VM avslutningen är speciellt spännande för dig med dessa alternativ.
Vi tror väl inte på allvar att både Massa och Hamilton blir diskade ala Schumacher...
Om Massa var snabbare än Kimi förra året så var det klantigt av onom att inte komma bättre än 4 eller vad han nu slutade som.
Jari är inofficiellt känd som norra Europas sämste tippare och vadslagare. Jag är således inte det minsta bekymrad över den finske spåmannens senaste profetior
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez
Lemon skrev:Jari är inofficiellt känd som norra Europas sämste tippare och vadslagare. Jag är således inte det minsta bekymrad över den finske spåmannens senaste profetior
Jag är nog bättre än du tror. Senast idag har jag tiull exempel vunnit 1000 spänn av en annan användare på Forza i en tvist om word-dokument.
Hoppas få hela söndagen gratis och sen lite till... =)
Fredrik i Trollhättan skrev:Vi tror väl inte på allvar att både Massa och Hamilton blir diskade ala Schumacher...
Om Massa var snabbare än Kimi förra året så var det klantigt av onom att inte komma bättre än 4 eller vad han nu slutade som.
Fast poängen ljuger inte... sedan har i alla fall inte jag pratat om snabbaste...
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Beställningarna är lagda och de som finns på listan har första tjing på bästa platserna. Jag inbillar mig att det dyker upp både det ena och det andra lösnumret sen, men de får ta platserna som blir över.
Vilken tid har du bokat bord. När bör/ska jag infinna mig.
Jag måste planera, ska åka kommunalt som jag inte gör allt för ofta. Så jag är lite nervös det kanske kommer några läskiga ungdomar och moppsar sig
platt skrev:Vilken tid har du bokat bord. När bör/ska jag infinna mig.
Jag måste planera, ska åka kommunalt som jag inte gör allt för ofta. Så jag är lite nervös det kanske kommer några läskiga ungdomar och moppsar sig
Tar någon av er bilder så vi andra kan se hur ni ser ut i verkligheten?
Men det är ju hyfsat konsekvent ändå. Sitter du i en Ferrari så får du böter, men sitter du i en McLaren så tappar du placering eller blir diskad.
Kan någon på fullt allvar verkligen påstå att Ferrari inte är gynnade av FIA? -AndersF1
Varför är där så många förlorare på bilderna...
Alla med röda kläder
Funderade på detsamma!
Men det är ju hyfsat konsekvent ändå. Sitter du i en Ferrari så får du böter, men sitter du i en McLaren så tappar du placering eller blir diskad.
Kan någon på fullt allvar verkligen påstå att Ferrari inte är gynnade av FIA? -AndersF1
Otroligt kul att få ha träffat er alla som var där.
Att sedan loppet blev en sån nagelbitare sänkte inte direkt stämningen.
Göstas bilder visade tyvärr att mitt hårfäste och jag har olika idéer om var det borde befinna sig.
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Tackar för en trevlig kväll och ett tack till Jari som snällt fixade en Topcab, så jag kom hem i någorlunda tid. Dagen har varit jobbig (ölen var god) men det gör inget. Nu när vi har en ny värdig WM mästare